فروش روغن کرچک

خرید روغن کرچک عمده

فروش روغن کرچک صنعتی (غیرخوراکی) و خوراکی فله توسط شرکت پیشگامان شیمی صورت می گیرد. جهت خرید روغن کرچک بشکه ای با تضمین کیفیت و اصالت محصول و با بهترین قیمت روغن کرچک صنعتی با ما در ارتباط باشید. ما این روغن را از تولیدکننده آن در کشور هند در بشکه‌های 225 کیلویی وارد می‌کنیم. 

جهت استعلام

قیمت روغن کرچک هندی

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

معادل انگلیسی Castor Oil
کاربرد ماده اولیه
شناسه محصول 8001-79-4
فرمول شیمیایی C57h104o9
شکل ظاهری مایع روغنی بی‌رنگ
حلوص 100%
بسته‌بندی بشکه 225 کیلویی
کشور تولید کننده هندوستان
حداقل سفارش یک بشکه
محل تحویل شورآباد تهران – امیرکبیر اصفهان
گرید دارویی، آرایشی، صنعتی
قیمت روغن کرچک بشکه
لطفا تماس بگیرید.

قیمت روغن کرچک صنعتی

شرکت پیشگامان شیمی واردکننده و تامین کننده حرفه ای این روغن در ایران می‌باشد. قیمت روغن کرچک هندی به دلیل وارداتی بودن آن تابعی از نرخ جهانی،  نرخ ارز، هزینه های حمل تا ایران و تعرفه گمرکی می باشد. جهت اطلاع از قیمت جهانی و قیمت روز با ما همراه باشید.

روغن کرچک چیست؟

روغن کرچک یک روغن گیاهی چند منظوره است که مردم برای هزاران سال استفاده کرده‌اند. این ماده با استخراج روغن از دانه‌های گیاه Ricinus communis ساخته شده است. این دانه‌ها، که به عنوان لوبیای کاستور شناخته می‌شوند حاوی آنزیم سمی به نام ریسین هستند. روغن کرچک به عنوان یک منبع اسید ریسینولئیک، یک اسید چرب غیر اشباع که دارای 18 کربن است، شناخته شده است. اسید ریسینولیک از جمله اسیدهای چرب غیر معمول است و دارای گروه هیدروکسیلی کاربردی در کربن 12 است.

این گروه عملکردی باعث می‌شود ریسینولئیک اسید (و روغن کرچک) قطبی‌‎تر از بیشتر چربی‌ها باشد. به دلیل محتوای اسید ریکینولئیک اسید، روغن کرچک یک ماده شیمیایی با ارزش در مواد اولیه است و دارای ارزشی فراتر از قیمت روغن‌های دیگر است.

خرید روغن کرچک
قیمت روغن کرچک عمده

روغن کرچک یک روغن گیاهی است که از لوبیای کرچک به دست می‌آید. این نام احتمالاً جایگزین برای نام castoreum است. روغن کرچک یک مایع شفاف به رنگ زرد با طعم و بوی متمایز است. نقطه‌جوش آن 313 درجه سانتی‌گراد (595 درجه فارنهایت) و چگالی آن 961 کیلوگرم در متر مکعب است. این ماده یک نوع تری‌گلیسیرید است که تقریباً 90 درصد از زنجیره‌های اسید چرب ریسینولیت است. Oleate و لینولئات یکی دیگر از اجزای مهم آن هستند.

روغن کرچک و مشتقات آن در تولید

  • صابون
  • روان‌کننده‌ها
  • مایع‌های هیدرولیک و ترمز
  • رنگ
  • پوشش
  • جوهر
  • پلاستیک مقاوم در برابر سرما
  • واکس
  • نایلون
  • دارو
  • عطر

کاربرد روغن کرچک

روغن‌کرچک دارای مصارف صنعتی و دارویی است. این روغن معمولاً به عنوان یک افزودنی در مواد غذایی، داروها و محصولات مراقبت از پوست، روان‌کننده صنعتی و مولکول سوخت بیودیزل استفاده می‌شود.

دانه کرچک
واردکننده روغن کرچک هندی کیسان

در دوران باستان، روغن کرچک به عنوان سوخت روشنایی و همچنین به عنوان یک درمان طبیعی برای درمان بیماری‌هایی مانند تحریک چشم و حتی در زنان باردار استفاده می‌شد. امروزه روغن‌کرچک به طور طبیعی برای درمان‌ یبوست و بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود. استفاده از روغن‌کرچک روی زخم یک محیط مرطوب را ایجاد می‌کند که باعث بهبودی و جلوگیری از خشک‌شدن زخم‌ها می‌شود. اسید چرب است برای کاهش درد و التهاب در آزمایشگاه و مطالعات حیوانی کمک زیادی کرده است.

روغن‌کرچک داراي خواص ضد میکروبی است که ممکن است در هنگام برداشتن باکتری‌ها در رشد آنها تأثیر بگذارد. یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داد که عصاره روغن‌کرچک دارای قدرت ضد باکتری قوی است و مانع از رشد چندین باکتری از جمله استافیلوکوک اورئوس می‌شود. روغن‌کرچک یک مرطوب‌کننده طبیعی است و ممکن است باعث تمیز شدن پوست ملتهب و تحریک شده در افراد مبتلا به آکنه شود.

استفاده به عنوان دارو

شاید یکی از شناخته‌شده‌ترین داروهای حاوی روغن‌کرچک، ملین های طبیعی باشند. این ماده به عنوان یک ملین محرک طبقه‌بندی شده است. به این معنی که حرکت ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد و به روده کمک می‌کند. روغن‌کرچک اغلب در لوازم آرایشی برای افزایش هیدراتاسیون استفاده می‌شود و اغلب به محصولاتی مانند لوسیون، آرایش و پاک‌کننده‌ها اضافه می‌شود. روغن‌کرچک ممکن است به مبارزه با عفونت قارچی در دهان ناشی از کاندیدا آلبیکنس کمک کند. مو و پوست سر شما را سالم نگه می‌دارد بسیاری از مردم از روغن‌کرچک به عنوان یک روغن موی طبیعی استفاده می‌کنند.

روغن کرچک برای مو

موهای خشک یا آسیب دیده به طور خاص می‌توانند از یک مرطوب‌کننده قوی مانند روغن‌کرچک استفاده کنند. استفاده منظم از روغن‌کرچک برای مو باعث افزایش انعطاف‌پذیری و کاهش احتمال شکستگی می‌شود. روغن کرچک ممکن است برای افرادی که دارای شوره سر هستند، مفید باشد.

روغن‌کرچک (مواد غذایی) در:

  • مکمل‌های غذایی
  • طعم‌دهنده‌ها
  • آب‌نبات (به عنوان مثال، پلی‌گلیسرول پلیریکینولیت یا PGPR در شکلات)

به عنوان یک مهارکننده قالب و در بسته‌بندی استفاده می‌شود.

روغن کرچک برای پوست و صورت

صورت

آکنه: خواص ضد میکروبی و ضد التهابی روغن کرچک باعث کاهش آکنه می‌شود. اسید ریسینولئیک می‌تواند از رشد باکتری‌های ایجاد کننده آکنه جلوگیری کند.

بافت: روغن کرچک همچنین سرشار از اسیدهای چرب دیگر است. این موارد هنگام استفاده روی پوست صورت می‌توانند نرمی و لطافت را افزایش دهند.

صورت: اسیدهای چرب موجود در روغن کرچک همچنین می‌تواند باعث رشد بافت پوست سالم شود و آن را در ترمیم کند.

پوست حساس: روغن کرچک دارای نمره کمولوژیک کم است. این بدان معناست که بعید به نظر می‌رسد منافذ پوستی مسدود شود و خطر ایجاد جوش‌های سرسیاه را کاهش داده و استفاده از آن را برای پوست‌های حساس مناسب می‌کند.

لایه برداری
خرید روغن کرچک کیلویی

ارزان: محصولات مراقبت از پوست و به ویژه کرم‌ها و روغن‌های صورت می‌توانند بسیار گران قیمت باشند. روغن کرچک نسبتاً کم هزینه است و دارای بسیاری از خواص مانند ایجاد پوست سالم یا رطوبت در پوست است.

ضد التهاب: هم روغن کرچک و هم اسید ریسینولئیک خاصیت ضد التهابی دارند. این باعث می‌شود که آن‌ها برای درمان پوست تحریک شده مفید باشند.

ضد میکروبی: همچنین ممکن است با دور نگه داشتن میکروب‌هایی که می‌توانند باعث بیماری شوند، از پوست در برابر عفونت‌های باکتریایی محافظت کند.

مرطوب کننده: روغن کرچک حاوی تری گلیسیرید است. این موارد می‌توانند به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و آن را به درمانی مفید برای خشکی پوست تبدیل کنند.

آبرسانی: این روغن ممکن است خاصیت آبرسانی داشته باشد، به این معنی که می‌تواند رطوبت هوا را به داخل پوست بکشاند و پوست را مرطوب نگه دارد.

پاکسازی: تری گلیسیریدهای موجود در روغن برای از بین بردن آلودگی‌های پوست نیز مفید است.

در حالی که روغن کرچک حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مرتبط با بهبود سلامت پوست است اما تحقیقات محدودی در مورد مزایای پوستی روغن کرچک انجام شده است. این ترکیب ممکن است به طور موثرتری در کنار سایر روش‌های درمانی استفاده شود.

ایمنی در استفاده از روغن کرچک

دانه کرچک حاوی ریسین (یک لکتین سمی) است. گرمایش در طی فرآیند استخراج روغن لکتین را از بین می‌برد و غیرفعال می‌کند. با این حال، برداشت لوبیای کرچک ممکن است بدون خطر باشد. لوبیای کرچک حاوی یک ترکیب آلرژی زا به نام CB1A است. این ماده شیمیایی عملا غیر سمی توصیف می‌شود اما توانایی ایجاد حساسیت برای افراد با حساسیت بیش از حد را دارد.

آلرژن ممکن است با درمان با انواع عوامل قلیایی خنثی شود. ماده آلرژی زا در خود روغن کرچک وجود ندارد. این مسائل بهداشتی، علاوه بر نگرانی در مورد محصول جانبی سمی (ریسین) حاصل از تولید روغن کرچک، تلاش برای منابع جایگزین اسیدهای چرب هیدروکسی را تشویق کرده است. در روش دیگر، برخی از محققان تلاش می‌کنند گیاه کرچک را به طور ژنتیکی اصلاح کنند تا از سنتز ریسین جلوگیری کند.

 

آنالیز روغن کرچک

خرید روغن کرچک صنعتی
خرید روغن کرچک صنعتی

فروش عمده روغن کرچک 

فروش عمده روغن کرچک صنعتی در بشکه‌های 225 کیلوگرمی محصول هند آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی به عنوان یکی از مراکز فروش روغن کرچک دارویی و صنعتی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، روغن های گیاهی مورد نیاز صنایع غذایی و دارویی را بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

روغن کرچک از کجا بخریم؟

فروش روغن کرچک هندی که یکی از محصولات باستانی است و امروز نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید عمده روغن کرچک به صورت بشکه از پیشگامان شیمی کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

سوالات متداول

روغن کرچک برای چی خوبه

روغن کرچک بیشتر به عنوان ملین استفاده می شود. اما خواص ضد ویروسی و ضد میکروبی طبیعی روغن کرچک آن را به یک درمان محبوب برای مشکلات پوستی معروف به درماتوز و همچنین عفونت های قارچی تبدیل کرده است. همچنین برای رشد مو استفاده می شود.

روغن کرچک برای مو

نه. پری رومانوفسکی، شیمی‌دان آرایشی و نویسنده کتاب «آغاز شیمی آرایشی» می‌گوید: «روغن کرچک باعث رشد مو نمی‌شود. "هیچ مدرکی برای آن وجود ندارد و هیچ تئوری علمی برای کارآمدی آن وجود ندارد. بنابراین بله، این یک افسانه کامل است."

آیا روغن کرچک باعث رشد ابروها و مژه می شود؟

روغن کرچک یک درمان خانگی ایمن، مقرون به صرفه و طبیعی است که سال‌ها برای درمان بیماری‌های مختلف از جمله ریزش مو استفاده می‌شود. در حالی که مطالعات علمی ثابت نکرده است که روغن کرچک می تواند موها را دوباره رشد دهد، این یک درمان کم خطر است که ممکن است به شما کمک کند ابروهای پرپشت تری داشته باشید.

آیا می توانم از روغن کرچک برای صورتم استفاده کنم؟

روغن کرچک به طور کلی ایمن در نظر گرفته می شود. با این حال، برخی از افراد ممکن است واکنش آلرژیک به روغن کرچک داشته باشند. بهتر است 24 ساعت قبل از استفاده از روغن کرچک روی ناحیه کوچکی از پوست خود آزمایش کنید.

روغن کرچک برای یبوست

روغن کرچک برای درمان یبوست استفاده می شود. همچنین ممکن است برای تمیز کردن روده ها قبل از معاینه / جراحی روده استفاده شود. روغن کرچک به عنوان یک ملین محرک شناخته می شود. با افزایش حرکت روده ها، کمک به بیرون آمدن مدفوع عمل می کند.

تفاوت روغن کرچک خوراکی و غیرخوراکی

روغن های خوراکی حاوی عناصر غذایی مختلفی هستند و بنابراین سالم و بهداشتی هستند. روغن های غیر خوراکی ممکن است لزوما سالم و بهداشتی نباشند. استخراج روغن خوراکی معمولاً نیازی به پردازش شیمیایی ندارد. برای اینکه این روغن برای کاربرد خاصی مناسب باشد، فرآیندهای شیمیایی مختلفی مورد نظر است.

چرا روغن کرچک خوراکی نیست؟

دانه کرچک حاوی ریسین، یک لکتین سمی است. حرارت دادن در طول فرآیند استخراج نفت، لکتین را دناتوره و غیرفعال می کند.

روغن کرچک از چی درست میشه؟

روغن کرچک روغنی غلیظ و بی بو است که از دانه های گیاه کرچک تهیه می شود.

ماده اصلی روغن کرچک چیست؟

اسید ریسینولئیک
ترکیبات شیمیایی اصلی روغن کرچک عبارتند از: اسید ریسینولئیک، اسید اولئیک، اسید لینولئیک (اسید چرب امگا-6)، اسید α-لینولنیک (اسید آلفا-لینولنیک - اسید چرب امگا-3)، اسید استئاریک و اسید پالمیتیک. اسید ریسینولئیک به این موارد معروف است: تسکین درد ناشی از دردهای عضلانی و درد مفاصل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست