خرید سوربیتان مونو اولئات

خرید سوربیتان مونو اولئات (اسپن 80)

فروش اسپن 80 صنعتی و غذایی با بهترین قیمت و کیفیت توسط این مجموعه انجام می شود. پیشگامان شیمی با داشتن چندین سال سابقه در واردات مواد اولیه شیمیایی و امولسیفایرهای تخصصی محصول سوربیتان مونو اولئات یا همان اسپن 80 را از کشورهای مالزی و هند وارد می کند. جهت خرید اسپن 80 دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت دریافت آنالیز

و استعلام قیمت اسپن 80

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت سوربیتان مونو اولئات

به انگلیسی Sorbitan monooleate
طبقه بندی مواد واسطه شیمیایی
cas No 1338-43-8
فرمول شیمیایی C24H44O6
E Number E494
جرم مولی 428.610
چگالی 0.986 گرم در میلی لیتر
شکل محصول ✅ مایع روغنی غلیظ زرد تا قهوه ای
خلوص 99%
کاربرد ✅ سورفکتانت، مواد واسطه
برند و کشور تولیدی  چین ، هند
بسته بندی  بشکه 200 کیلویی
محل تحویل تهران، اصفهان
قیمت اسپن 80✅ تماس بگیرید 📞

فروش اسپن 80

بازرگانی پیشگامان شیمی به عنوان یک وارد کننده و تاجر مواد اولیه شیمیایی، طیف گسترده ای از روغن ها و چربی های گیاهی یا حیوانی و همچنین محصولات مشتق شده مانند اسیدهای چرب، استرهای اسید چرب، الکل های چرب، اتوکسیلات ها و موم ها را ارائه می دهد. فروش اسپن 80 به عنوان یکی از محصولات اصلی این شرکت در صدر واردات این شرکت می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت اسپن 80 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوربیتان مونو اولئات چیست

Span 80 چیست؟ سوربیتان مونو اولئات (اسپن 80) یک افزودنی غذایی با شماره E494 است که دارای فرمول شیمیایی C24-H44-O6 هست و ثبات‌پذیری پایداری در شرایط عادی دارد.در آب، اتانول، ایزوپروپانول و اتر محلول و در استون نامحلول است.مایع چسبنده رنگی، مایع چسبناک، به رنگ کرم نور، به دانه‌های قهوه‌ای مایل به زرد و یا دانه‌های نرم و یا یک جامد مومی سخت و با بوی کمی است.این ماده مخلوطی از استر سوربیتول و اسید اولئیک هست. ملایم مشتق‌شده از قند است.

  • ظاهر (شفافیت) روشن است.
  • ظاهر (رنگ) زرد کم‌رنگ است.
  • ظاهر (فرم) مایع چسبنده.
  • حداکثر مقدار اسید 10.
سوربیتان مونو اولئات (اسپن 80)
خرید سوربیتان مونو اولئات (اسپن 80)

سوربیتان مونو اولئات (Span 80) یک استر اولئات جزئی سوربیتول و مونو و دی آنیدریدهای آن است. اسپن 80 به عنوان سورفکتانت در تهیه فوم جامد مشتق از امولسیون پلی (دیوینیل بنزن) (PolyHIPE) مناسب بود. نانوذرات آنیونی مبتنی بر Span 80 به عنوان سیستم‌های انتقال ژن غیر ویروسی کم‌هزینه، ساده و کارآمد.

سوربیتان مونو اولئات مورد تایید FDA است تا به عنوان امولسیفایر در پراکندگی های پلیمری استفاده شود که در شفاف سازی آب قند نیشکر یا چغندر یا مشروب به مقداری که در پراکندگی پلیمری نهایی از 7.5 درصد وزنی تجاوز نکند استفاده می شود. این افزودنی به مقداری که از 0.70 قسمت در میلیون در شیره شکر و 1.4 قسمت در میلیون در مشروب شکر بیشتر نباشد استفاده می شود.

سوربیتان مونو اولئات به عنوان یک واسطه در تبدیل (از طریق کم آبی) سوربیتول به ایزوسورباید است. واکنش کم آبی معمولاً سوربیتان را به صورت مخلوطی از اترهای حلقوی پنج و شش عضوی تولید می کند (سوربیتول، 1،4-آنهیدروسوربیتول، 1،5-آنهیدروسوربیتول، 2،5-مونوآنهیدروسوربیتول، 3،6-مونوآنهیدروسوربیتول و 1،4،3). 6-دیان هیدروسوربیتول (ایزوسوربید)) با 1،4-آنهیدروسوربیتول پنج عضوی (1،4-سوربیتان) محصول غالب است. سرعت تشکیل سوربیتان معمولاً بیشتر از ایزوسوربید است. ، که امکان تولید انتخابی آن را فراهم می کند، مشروط بر اینکه شرایط واکنش به دقت کنترل شود.

سوربیتان مونو اولئات ( اسپن 80)
خرید عمده سوربیتان مونو اولئات ( اسپن 80)

استرهای اسید چرب اسید چرب سوربیتان، استرهای غیر یونی و جزئی اسیدهای چرب رایج (لوریک، پالمتیک، استئاریک و اولئیک) و انیدریدهای هگزیتول هستند که از سوربیتول به دست می‌آیند. محصولات تجاری ممکن است مخلوطی از استرهای اسید چرب 1،4- و 1،5-آنهیدروسوربیتول و 1،4،3،6-دیان هیدروسوربیتول باشند. پانل اشاره کرد که موقعیت قسمت اسید چرب در مولکول اسید چرب سوربیتان تعریف نشده است.

طبق مقررات کمیسیون (EU) شماره 231/2012، فقط استرهای سوربیتان – سوربیتان مونو استئارات (E 491)، سوربیتان تری استئارات (E 492)، سوربیتان مونولائورات (E 493)، سوربیتان مونواولئات (E 494) و سوربیتان مونو پالمیتات (E 495) ) – مجاز به استفاده به عنوان افزودنی های غذایی هستند.

سوربیتان مونو اولئات یک سورفکتانت کم HLB است که برای استفاده به عنوان امولسیفایر بدون وزن برای استفاده در فرمولاسیون های آرایشی، مواد شیمیایی میدان نفت، پلاستیک، محصولات خانگی، پوشش ها و منسوجات پیشنهاد شده است. درجه انفجاری استر سوربیتان مایع به عنوان امولسیفایر غیریونی HLB پایین عمل می کند. این محصول برای تعداد زیادی از کاربردها از جمله امولسیفایر در مواد منفجره مناسب است.

ما صادر کننده و تامین کننده از هند مرکزی هستیم که SorbitanMonooleate (SMO) را ارائه می دهیم. به عنوان عامل مرطوب کننده، جفت کننده و عامل پخش کننده در محصولات مختلف استفاده می شود. در لوازم آرایشی، کرم های دارویی و سایر محصولات مراقبت شخصی، به عنوان اصلاح کننده اصطکاک و امولسیفایر استفاده می شود. این مایع روغنی چسبناک شفاف برای اتوکسیلاسیون استفاده می شود.

سوربیتان مونو اولئات در کاربردهای مختلفی مانند داروسازی، پلیمریزاسیون امولسیونی، عامل کف کننده در مخلوط نوشیدنی، غذای نانوایی، غذای حیوانات خانگی، لوازم آرایشی، مواد شیمیایی کشاورزی، مواد شیمیایی چرم، مواد کمکی نساجی و در امولسیون استفاده می شود.

تاریخچه اسپن 80

در دهه 1930، محققان دریافتند که مانیتول، که به طور طبیعی در مقادیر کم مشاهده می‌شود، می‌تواند با الکترولیز قند به طور موثرتری سنتز شود. با این حال، در طی سنتز شیمیایی مانیتول، چهار برابر مقدار ایزومر مرتبط، سوربیتول، تولید شد.استفاده تجاری از سوربیتول مورد نیاز بود.

از آنجا که سوربیتول دارای خواص مشابه گلیسرول بود، به زودی مستقیماً در برنامه های غذایی و آرایشی به عنوان گزینه جایگزین شد. همچنین مشخص شد که سوربیتول می‌تواند به راحتی به ویتامین C تبدیل شود، یا با اسیدهای چرب در ایجاد استرها واکنش نشان دهد، که ثابت می‌شود امولسیون کننده‌های ارزشمندی برای غذاها و سایر کاربردها هستند.

در سال 1938، شرکت اطلس پودر استرهای اسید چرب سوربیتان تجاری را با نام تجاری “Span” معرفی کرد. تقریباً در همان زمان، دانش پیرامون اکسید اتیلن و واکنش پذیری آن با اتم‌های فعال هیدروژن، همراه با در دسترس بودن تجاری آن، تولید امولسیون کننده‌های مشتق شده از پلی اتیلن را آغاز کرد.تا سال 1942، استرهای پلی اکسی اتیلن (20) سوربیتان یا پلی سوربات‌ها با نام تجاری “توئین” تجاری شدند. اگرچه Span و Tween به ترتیب نام تجاری ثبت شده برای استرهای سوربیتان و پلی سوربات‌ها هستند

اما این اصطلاحات اغلب به عنوان نام‌های معمول استفاده می‌شوند یا به جای هم در منابع علمی به کار برده می‌شوند.استرها و پلی سوربات‌های سوربیتان از جمله امولسیون کننده‌های دارای کارایی بالا هستند که به طور جهانی شناخته می‌شوند، از نظر نظارتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نه تنها در صنایع غذایی بلکه در صنایع مراقبت شخصی، لوازم آرایشی، نساجی و دارویی نیز استفاده می‌شوند.

سوربیتان‌ها از طریق حذف آب از سوربیتول یا سوربوز و ترکیبات مربوطه در ترکیب استر با اسیدهای چرب و با زنجیره های جانبی کوتاه الیگو (اکسید اتیلن) و انتهای اسید چرب حاصل می‌شوند تا مواد شوینده و سورفکتانت مانند پلی سوربات را تشکیل دهند.شکل ظاهری آن‌ها ممکن است از مایع روغنی، چرکی به رنگ کهربا، تا رنگ کرم روشن، تا دانه‌های برنزه یا پوسته پوسته و یا یک ماده جامد سخت و مومی با بوی کمی متفاوت باشد.

همچنین از آن‌ها به عنوان سورفاکتانت یا مواد امولسیون کننده در تهیه امولسیون‌ها، کرم‌ها، و پماد برای کاربرد دارویی و آرایشی استفاده می‌شود. استفاده از سوربیتان مونو اولئات در استنشاق کننده‌های آسم در ایجاد اسپاسم برونش در کودکان دخیل است.

استفاده مورد نظر:ماده سورفکتانت چربی دوست است. به طور کلی به عنوان یک امولسیفر همراه با پلی سوربات ها استفاده می شود. برای تغییر کریستالیزاسیون روغن ها استفاده می شود.استفاده:

  • محصولات خوب نانوایی
  • محصولات نانوایی خوب، مواد تزئینی و پوشش
  • مخمرهای نانوایی
  • امولسیون های روغنی
  • مخلوط شیر و خامه
  • مارمالاد ژل
  • انواع حلوای تاهینی
  • آب نبات بر پایه کاکائو
  • شکلات
  • مخلوط مایع میوه ها و سبزیجات
  • شیرینی
  • آب نبات بر پایه قند
  • مکمل های غذایی
سوربیتان ‌مونو اولئات ( اسپن 80 )
خرید سوربیتان ‌مونو اولئات ( اسپن 80 )

پس زمینه محصول

تخصص منحصر به فرد پیشگامان شیمی در فناوری استر و تعهد مستمر به مشتریان، این شرکت را به عنوان یک پیشرو جهانی در عرضه استرها و مشتقات سوربیتان برای مجموعه ای از کاربردها معرفی کرده است. درک منحصربفردی از خواص و عملکردهای بسیار پیچیده استرهای سوربیتان ایجاد شده است تا اطمینان حاصل شود که پیشرفت های مشتری در محیط بسیار رقابتی امروزی پیشرو است.

Spans و Tweens طیفی از سورفکتانت‌های غیریونی ملایم هستند که مزایای فرمول‌بندی را در تعدادی از برنامه‌های مراقبت خانگی ارائه می‌کنند. مواد Span و Tween کرودا دارای تاییدیه طولانی مدت مواد غذایی و داروسازی با سابقه استفاده ایمن هستند.

به عنوان غیریونیک، Spans و Tweens مزایای بسیاری نسبت به سورفکتانت‌های یونی از جمله افزایش پایداری، فرمول‌بندی انعطاف‌پذیری و سازگاری گسترده‌تر دارند. آنها در اسیدهای ملایم، قلیایی ها و الکترولیت ها پایدار هستند و با مواد یونی یا مواد فعال واکنش نمی دهند.

با ترکیب Spans و Tweens در نسبت‌های مختلف، فرمول‌سازها قادر به تولید سیستم‌هایی با دامنه وسیع HLB برای امولسیون کردن اکثر روغن‌ها و موم‌ها هستند. اسپان‌ها و توئین‌های خاص نیز حل‌کننده‌های بسیار مؤثر، عوامل پخش‌کننده و کمک‌کننده‌های مرطوب‌کننده هستند.

کاربردها و ویژگی‌های سوربیـتان مونو اولئات (اسپن 80)

استرهای سوربیتان به طور گسترده‌ای به عنوان امولسیون کننده‌های W / O استفاده می‌شود و هنگامی که در ترکیب با استرهای سوربیتان اتوکسیله (محدوده Tween) استفاده شود، به ثبات کلی امولسیون‌های O / W کمک می‌کند. تنظیم نسبت Span / Tween باعث تولید سیستم‌های امولسیون کننده با مقادیر مختلف HLB می‌شود که امکان امولسیون طیف وسیعی از روغن‌ها و موم‌ها را فراهم می‌کند.

سوربیتان مونو اولئات امولسیفایر غیر آلی و سورفاکتانت است و در لوازم آرایشی و مواد غذایی استفاده می‌شود.امولسیفایر سوربیتان مونو اولئات، عاملی که مخلوطی از مواد تشکیل‌دهنده را نگه‌داری می‌کند که به طور معمول قادر به مخلوط کردن آن نیستند، ماده‌ای است که باعث پخش پراکندگی ترکیبات در مواد غذایی می‌شود.سوربیتان مونو اولئات به طور گسترده‌ای در محصولات مراقبت شخصی استفاده می‌شود.

سوربیتان مونو اولئات (اسپن 80 )
خرید عمده سوربیتان مونو اولئات ( اسپن 80 )

این امولسیفایر، مخصوصاً برای اجزای چربی غیر اشباع مثل الکل یا روغن‌های گیاهی توصیه می‌شود. عامل پراکنده برای مایعات نامحلول در مایعات لیپوفیلیک دیگر. سوربیتان مونو اولئات به عنوان یک عامل مرطوب‌کننده و پراکنده برای رنگ‌دانه‌ها در لوازم آرایشی رنگی و اکسید روی / دی اکسید تیتانیوم در محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود. سوربیتان مونو اولئات یک ماده‌ی زیست‌تخریب‌پذیر بر پایه یک اسید چرب طبیعی (اسید اولئیک) و الکل سوربیتول است.

به عنوان امولسیفایرها، تثبیت‌کننده‌ها و ضخیم‌کننده‌ها در مواد غذایی، لوازم آرایشی و محصولات دارویی. در صنعت نساجی به عنوان روان‌کننده‌های فیبر و نرم‌کننده‌ها.استفاده از سوربیتان مونو اولئات در استنشاق آسم در ایجاد برونکواسپاسم ثانویه در کودکان دخالت دارد.این شرکت وارد کننده اسپن 60 و اسپن 20 و امولسیفایر های تخصصی آرایشی و غذایی می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

سوربیتان مونو اولئات به عنوان امولسیون کننده، حل کننده، تثبیت کننده، نرم کننده، عامل ضد استاتیک و …..مناسب برای دارو، مواد آرایشی، منسوجات، رنگ و…..به عنوان امولسیون مواد منفجره W / O، عامل آماده سازی پارچه، تولید مواد خوراکی و آرایشی، پخش کننده رنگ مهره دار، تثبیت کننده دی اکسید تیتانیوم، حشره کش، ماده مرطوب کننده و امولگاتور در سموم دفع آفات، مواد حلال کننده تولید روغن، ضد زنگ، روغن نرم کننده، روان کننده و نرم کننده پارچه و چرم استفاده می‌شود.

سایر کاربردها

  • کوسورفکتانت از استر سوربیتان اتوکسیله و سوربیتان مونو اولئات برای افزایش شستشوی تتراکلرواتیلن.
  • خواص رئولوژیکی کرم های سه جزئی حاوی مونو استرهای سوربیتان به عنوان سورفکتانت.
  • مقایسه امولسیون های روغن در آب تولید شده با میکروسیال سازی و همگن سازی.
  • جداسازی آثار فلزات سنگین از ماتریکس آهن با استفاده از غشای مایع امولسیونی.
  • مواد کمکی حل کننده در فرمولاسیون های خوراکی و تزریقی.
  • تشکیل و شناسایی سورفکتانت مونو استر سه جزئی سوربیتان، روغن و واتر-کرم.
  • نانوذرات پلیمری متشکل از اسیدهای چرب و پلی وینیل الکل برای کاربرد موضعی ضد آفتاب.
  • خودآرایی و خواص فیزیکوشیمیایی و رئولوژیکی یک سیستم پلی ساکارید-سورفکتانت که از پلیمر زیستی کاتیونی کیتوزان و استرهای سوربیتان غیریونی تشکیل شده است.
  • طراحی فرمول جدید سیستم‌های دارورسانی خود امولسیون کننده (SEDDS) نوع O/W میکروامولسیون II: جذب گوارشی پایدار یک ترکیب جدید با محلول ضعیف در آب، ER-1258 در موش‌های صحرای فیستول.
  • تأثیر سورفکتانت HLB و متغیرهای فرمولاسیون مختلف بر خواص میکروسفرهای پلی-D، L-لاکتید نالترکسون تهیه شده با روش امولسیون دوگانه.

امولسیون کننده ها

امولسیون کننده‌های مورد استفاده در برنامه های غذایی تحت سلطه مونو گلیسیرید و مشتقات آن‌ها هستند. با این حال، گروه دیگری از ترکیبات، به جای گلیسرول از سوربیتول، گروه امولسیفایرهای معروف به استرهای سوربیتان را تشکیل می‌دهند، که می‌توانند بیشتر به پلی سوربات تبدیل شوند.

استرها و پلی سوربات‌های سوربیتان در صنایع غیر غذایی اغلب به عنوان “سورفاکتانت‌های غیر یونی” شناخته می‌شوند، در حالی که “امولسیفایر” اصطلاح ترجیحی برای همین ترکیبات در صنایع غذایی است. در حالی که شاید کمتر از 15٪ از امولسیون کننده‌های غذایی استفاده شده را تشکیل می‌دهد، این گروه از امولسیون کننده‌های منحصر به فرد نقش مهمی در تولید محصولات غذایی صنعتی دارند.

آئین نامه‌ها

استفاده از پلی سوربات‌ها و استرهای سوربیتان در بسیاری از کشورهای جهان در غذاها مجاز هستند. با این حال هنوز چندین کشور در خاورمیانه و ژاپن این محصولات را تأیید نکرده اند. حتی در صورت مجاز بودن، استرهای سوربیتان و پلی سوربات‌ها به صورت دقیق تنظیم می‌شوند، بنابراین سطح کاربرد و استفاده از آن‌ها به وضوح محدود می‌شود.در ایالات متحده، سوربیتان مونوستئارات تنها استر سوربیتان است که در CFR به عنوان یک افزودنی غذایی مستقیم ذکر شده است.

این افزودنی توسط کمیته علمی غذا (SCF) ارزیابی شده است، که یک گروه مصرف روزانه قابل قبول (ADI) 5 میلی گرم بر کیلوگرم وزن بدن (BW) در روز برای سوربیتان مونولورات و سوربیتان مونولئات (کمیسیون اروپایی (1978) تعیین کرده است.کمیته تخصصی مواد افزودنی غذایی سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد (FAO)/سازمان بهداشت جهانی (WHO) نیز این افزودنی را ارزیابی کرد این کمیته سوربیتان مونولورات را در گروه ADI 25 میلی گرم بر کیلوگرم وزن بدن قرار داد. در روز برای سایر استرهای سوربیتان تنظیم شده است.

سوربیتان تری استئارات دارای یک GRAS وضعیت تعیین شده است که در FDA ثبت شده است، برای استفاده محدود تا 0.5٪ از نظر وزنی در مارگارین مجاز است.پلي سوربات 60، پلي سوربات 80 و پلي سوربات 85 همگي به عنوان مواد افزودني مستقيم مواد غذايي در قانون مقررات فدرال منتشر شده توسط آژانس غذا و دارو آمريكا ذکر شده‌اند.

جالب است بدانید نسخه اتوکسیله سوربیتان مونو اولئات (پلی سوربات 80) مجاز است و سوربیتان مونو اولئات غیر اتوکسیله مجاز نیست.در اتحادیه اروپا، طیف وسیع‌تری از پلی سوربات و استرهای سوربیتان مجاز است. با این حال، در عمل، آن‌ها مانند آمریکای شمالی معمولاً استفاده نمی‌شوند.

فروش سوربیتان مونو اولئات

فروش اسپن 80 در بشکه‌های 200 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی به عنوان وارد کننده اسپن 80، آمادگی دارد محصول سوربیتان مونو اولئات (اسپن 80) مورد نیاز صنایع غذایی و دارویی را بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

طیف محصولات ارائه شده توسط ما شامل استرهای سوربیتان اتوکسیله، استرهای سوربیتان و استرهای گلیسرول است. با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته، مواد شیمیایی ما از بهترین مواد تشکیل دهنده کلاس که از فروشندگان مورد اعتماد صنعت تهیه می شوند، پردازش می شوند. این مواد شیمیایی که تحت شرایط بهداشتی فرآوری می شوند، به دلیل خلوص، دقت ترکیب و ماندگاری افزایش یافته شناخته شده اند.

مشتریان ما می توانند بر اساس نیاز خود از مواد شیمیایی ارائه شده در مقادیر عمده استفاده کنند. برای اطمینان از حمل و نقل ایمن، مواد شیمیایی ارائه شده با بسته بندی استاندارد بسته بندی می شوند. قیمت های ارائه شده توسط ما با قیمت های مقرون به صرفه، مواد شیمیایی ویژه ارائه شده در بین مشتریان ما قدردانی می شود.در پایان با کمک شبکه توزیع گسترده خود، ما توانسته ایم مواد شیمیایی ویژه ارائه شده را در بازه زمانی مطمئن به مشتریان تحویل دهیم.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • حسن حمیدی

    سلام ، سوربیتان مونو اولئات رو به صورت فروش کم هم دارید؟ یا فقط به صورت عمده میفروشید

    پاسخ
    • وحید طهماسبی

      درود به شما ، بله صورت فروش جزئی هم داریم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست