کراس کارملوز سدیم

خرید کراس کارملوز سدیم

پیشگامان شیمی کراس کارملوز سدیم را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. خرید کراس کارملوز سدیم از مجموعه ما بهترین گزینه برای شماست. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً در صورت تمایل با sales@irchem.ir یا شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت کراس کارملوز سدیم

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت کراس کارملوز سدیم

به انگلیسی Croscarmellose Sodium
cas no 74811-65-7
ph 7 – 5
نام‌های دیگر ✅ کراس کارملوس سدیم
شکل ظاهری پودر سفید یا شیری
خلوص⭐ 99.5 درصد
گرید ⭐ دارویی
بسته‌بندی  کیسه 25 کیلوگرمی
کشور تولید کننده ⚡ چین، هند
قیمت 💲 لطفا تماس بگیرید📞
محل تحویل ⭐ شوراباد تهران – امیرکبیر اصفهان
عملکرد  واسطه های دارویی

وارد کننده کراس کارملوز

کراس کارملوز سدیم (Croscarmellose Sodium) به عنوان افزودنی غذایی تثبیت‌کننده، غلیظ‌کننده، عامل کنترل رطوبت، امولسیون‌کننده عمل می‌کند. کراس کارملوز همچنین نگرانی‌های فرمول‌سازان را در مورد پایداری عملکرد طولانی مدت، کاهش اثربخشی در سطح سختی قرص بالا و مشکلات مشابه مرتبط با سایر محصولات تولید شده برای افزایش انحلال دارو را برطرف می‌کند. کراس کاملوز یک افزودنی دارویی بسیار رایج است که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تأیید شده است.

هدف آن در بیشتر قرص‌ها  از جمله مکمل‌های غذایی، کمک به قرص در تجزیه در دستگاه روده است. اگر ماده تجزیه‌کننده قرص موجود نباشد، قرص می‌تواند خیلی آهسته، یا در قسمت اشتباه روده متلاشی شود یا اصلاً از بین نرود، در نتیجه اثربخشی مواد فعال کاهش می‌یابد. این یک سدیم کربوکسی متیل سلولز داخلی است که برای استفاده به عنوان محلول در فرمولاسیون‌های دارویی استفاده می‌شود.

کراس کارملوز سدیم چیست؟

کراس کارملوز که بیشتر به عنوان CMC سدیم شناخته شده است، پودری با جریان آزاد و سفید است که به عنوان محلول در فرمولاسیون های دارویی استفاده می‌شود.یک پلیمر متقابل متصل از کربوکسی متیل سلولز سدیم است. این پودر سفید، جریان آزاد باعث جدا شدن یک قرص در روده می‌شود. کراس کارملوز سدیم به عنوان یک پودر بی‌بو، سفید و یا خاکستری رنگ دیده می‌شود.

کراس کارملوز در آب محلول است. هرچند سدیم کراس کاراملوز به سرعت در هنگام تماس با آب به 4 تا 8 برابر حجم اصلی آن متورم می‌شود. تقریباً غیر قابل حل در استون، اتانول و تولوئن است. این ماده اگرچه جزء مواد هوروسکوپی است ولی یک ماده با ثبات است. 

عامل امولسیون، پراکندگی جامد و خواص فیزیکی و شیمیایی غیر معمول و بسیار ارزشمند فیزیکی و فیزیکی ندارد. کراس کارملوز سدیم می‌تواند به طور گسترده‌ای در حفاری نفت استفاده شود. داشتن قابلیت کنترل آب از دست رفته از ویژگی‌های خوب آن است.

ویژگی‌های کراس کارملوز سدیم

  • PH 5.0-7.0
  • از دست دادن خشکی (٪) ≤10.0
  • Na-کلرید و Na-گلیکولات (٪) ≤0.50
  • باقی‌مانده در احتراق (٪) 14.0-28.0
  • فلزات سنگین (ppm) ≤10.0
  • درجه جایگزینی 0.60-0.85
  • محتوی مواد محلول در آب (٪) ≤10.0
  • تنظیم حجم (میلی‌لیتر) 10.0-30.0
  • 200 مش (74 میکرون) باقی‌مانده ≤10.0

 این ماده در یک کارخانه اختصاصی دارویی ساخته می شود و برای انواع فرمولاسیون قرص و کپسول مناسب است. در ترکیب با هر دو ماده چسباننده نامحلول و پرکننده محلول و با غلظت های 2٪ وزنی – 6٪ وزنی کمی محلول در محلول های ماده پر کننده محلول است. این همچنین یک انتخاب برای فرمولاسیون هایی است که به محصولات غیر نشاسته ای نیاز دارند.

کاربردها و خصوصیات کراس کارملوز

کراس کارملوز سدیم به طور فعال در بازار داروسازی به عنوان مواد اولیه دارویی و همچنین تخریب‌کننده فوق‌العاده به عنوان یک افزودنی به طور معمول استفاده می‌شود. این افزودنی از موقعیت خوبی در بازار برخوردار است و از سوی اداره غذا و داروی ایالات متحده تایید شده است. به طور عمده در قرص‌های حاوی مکمل‌های غذایی استفاده می‌شود، اما ویژگی‌های شگفت‌انگیزی دارد که به لیستی از ویژگی‌های مفید خود اضافه می‌کند.

برخی ویژگی‌های سودمند کراس کارملوز عبارت‌اند از:

  • حلالیت و جذب آب
  • انحلال مواد مخدر و تجزیه مواد مخدر
  • محلول در دستگاه گوارش
  • امولسیفایر
  • تجزیه‌کننده سریع در فرمولاسیون‌های دارویی برای قرص‌ها، کپسول‌ها و گرانول‌ها.
  • برای ترکیب با چسب‌های نامحلول و پرکننده مانند MCC و DCP مؤثر است.
  • همچنین می‌تواند برای محصول فرمول پایه غیر نشاسته‌ای ترجیح داده شود.
  • با استفاده از فوق متلاشی شدن، می‌توان انحلال قرص را بسیار افزایش داد.
  • کارآمد برای استفاده کم از سطوح.
  • سختی تبادل قرص.
  • ثبات انحلال دقیق برای طولانی مدت.
  • در دوزهای جامد ویتامین و تغذیه استفاده می‌شود.

کراس کارملوز دارای ویژگی‌های بسیار متنوع و منافعی است که برای برنامه‌های مختلف صنعتی و پزشکی بسیار مطلوب است و به لحاظ اقتصادی سودمند است. این پلیمر صنعتی دارای دو حالت مختلف با ترکیب مرطوب و ترکیب گرم است. 

فروش کراس کارملوز سدیم

کراس کارملوز در کیسه‌های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. این یک پلیمر متقاطع از سدیم کربوکسی متیل سلولز است.کراس کارملوز ماده‌ای نامحلول، آب‌دوست، بسیار مهارکننده است و در نتیجه خاصیت تورم بسیار خوبی دارد و طبیعت الیافی منحصر به فرد آن قابلیت های عالی فسیل آب را به آن می‌دهد.

همچنین باعث انحلال و تفکیک دارو می‌شود. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول کراس کارملوز مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

کراس کارملوز سدیم را از کجا بخریم؟

اداره صنعت و معدن ایران، شرکت پیشگامان شیمی را به عنوان یک شرکت شیمیایی جامع می شناسد که توسعه فناوری، تولید، فروش و خدمات را ادغام کرده است. ما با بسیاری از تولید کنندگان خوب و پایدار در چین و آلمان و هند رابطه نزدیک داریم، که به ما این مزیت را می‌دهد که محصولات واجد شرایط و خدمات خوب را به مشتریان خود ارائه دهیم.

جهت دریافت قیمت کراس کارملوز و خرید مواد اولیه آرایشی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ما با داشتن یک تیم حرفه‌ای و باتجربه و پشتیبانی فنی از طریق همکاری با مؤسسات تحقیقاتی در زمینه تولید محصولات جدید برای مشتریان خود مهارت داریم.

اگر می‌خواهید کالای جدیدی تهیه کنید مطمئناً شرکت پیشگامان شیمی، گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. این شرکت دارای سیستم کنترل کیفیت دقیق و تضمین کیفیت برای هر بار تحویل است که به ما کمک می‌کند تا همیشه در خانه و خارج از کشور از شهرت و تمجید برخوردار شویم. “بهترین کیفیت، بهترین قیمت، بهترین خدمات” مفهومی است که ما همیشه در تلاش برای رسیدن به آن پابرجا هستیم.

هر گونه پرسش یا پیشنهاد از شما، ظرف 24 ساعت کاری پاسخ داده خواهد شد. امیدواریم که رابطه همکاری دوستانه و طولانی مدت با شما ایجاد کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست