پودر سفیده تخم مرغ

خرید پودر سفیده تخم مرغ

پودر سفیده تخم مرغ برای بدنسازی و آشپزی بسیار مفید است. چرا که درون خود پروتئین، ویتامین B، آهن و فسفر دارد. اما مصرف این محصول به تنهایی ممکن نیست. درد پس از تمرین‌های سخت بسیار آزاردهنده است. به خصوص اگر از قبل هم دچار کمبود پروتئین باشید! اما پودر سفیده تخم مرغ ممکن است در این مسیر کمی التیام بخش باشد. عمده‌ترین خریداران این پودر، شرکت‌های تولید کننده مکمل خوراکی هستند.

برای استعلام قیمت پودر سفیده تخم مرغ

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

خرید پودر سفیده تخم مرغ پگاه و دیگر برندهای معتبر از پیشگامان شیمی ممکن است. شما عزیزان می‌توانید این محصولات را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از این مجموعه تهیه کنید. کافی است با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه مشاوره رایگان، آماده ثبت سفارش شما عزیزان می‌باشند.

پودر سفیده تخم مرغ چیست؟

سفیده تخم مرغ پودری، سفیده تخم مرغ خشک (آلبوم خالص) است. می توان آن را با مخلوط کردن پودر با آب بازسازی کرد. به دلیل پاستوریزه بودن با خیال راحت می‌توان از پودر آماده شده استفاده کرد. این محصول معمولاً همراه با لوازم پخت و تزئین کیک فروخته می شود.

پودر سفیده تخم مرغ
خرید پودر سفیده تخم مرغ

مناسب ترین روش خرید و استفاده طولانی مدت از سفیده تخم مرغ، استفاده از سفیده هایی است که خشک شده و از هرگونه رطوبت پاک شده اند. یکی از دلایل اصلی این است که پودر سفیده تخم مرغ ماندگاری بیشتری دارد و نسبت به سفیده تخم مرغ مایع پایدارتر است. پودر سفیده تخم مرغ با اسپری کردن سفیده تخم مرغ مایع اتمیزه شده در محفظه خشک کردن گرم شده و تولید می شود. جریان مداوم هوای گرم شده با شتاب بیشتر رطوبت را از بین می برد.

خواص پودر سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ یکی از مهم‌ترین منابع پروتئین می‌باشد که برای بافت‌های بدن لازم است. از این رو پودر سفیده تخم مرغ نیز سرشار از پروتئین‌های مورد نیاز بدن و آرژینین است. این محصول برای افرادی که در هضم مواد پروتئینه از جمله لاکتوز مشکل دارند بهترین جایگزین است. پودر سفیده تخم‌مرغ تقریباً ۸۵ درصد پروتئین دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • اووموکوئید
  • لیزوزیم
  • اوآلبومین
  • اووموسین
  • کونالبومین

این پروتئین‌ها مزایای بسیاری برای بدن شما دارند. یکی از مهم ترین این مزایا، تنظیم PH است. نوسان Ph خون می تواند خطرناک بوده و موجب مرگ شود. همچنین دریافت دیگر مواد مغذی را نیز با مشکل مواجه می کند. این ماده فاقد هر گونه کربوهیدرات و چربی است. این یعنی پودر سفیده تخم مرغ برای لاغری بسیار مفید است. به طوری که هیچ کدام از متخصصین لاغری توصیه نمی‌کنند این ماده از سبد غذایی شما حذف شود. این ماده همچنین برای افرادی که از بوی تخم مرغ بیزارند گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

پودر سفیده تخم مرغ
خرید پودر سفیده تخم مرغ

یکی از بهترین افزودنی‌هایی که می‌توانید به پودر سفیده تخم مرغ اضافه کنید؛ پودر پروتئین آب پنیر می‌باشد. این پودر نیز می‌تواند پروتئین‌های بسیاری را در زمان کم و بدون کربوهیدرات به بدن شما هدیه کند. البته دانشمندان طی تحقیقات خود دریافته‌‌اند که آب پنیر سرعت هضم بسیار بالایی نسبت به پودر سفیده تخم مرغ دارد. ترکیب پودر آب پنیر و سفیده تخم مرغ می‌تواند سرعت هضم را متناسب کند. همچنین این کار موجب افزایش رشد بافت‌های عضلانی می‌شود. بنابراین می‌توان این ترکیب را یک فرمول مناسب برای مکمل‌های طبیعی دانست.

پودر سفیده تخم مرغ برای ورزشکاران

زمانی که بدنسازان تمرین می‌کنند؛ رشته‌های پروتئینی درون ماهیچه‌های آن‌ها آسیب می‌بیند. اما بدن شما راه‌های مخصوص خود را برای کنار آمدن با این موضوع دارد. بدن آمینواسیدهایی که از طریق خوراکی دریافت کرده‌‌اید را تجزیه و سپس به روش خودش کنار یکدیگر پیوند می‌دهد. با این حال این روش همیشه کارساز نیست. چرا که ممکن است آمینواسیدها و پروتئین‌هایی که در خوراکی‌ها دریافت می‌کنید؛ کمتر از آن چیزی باشد که انتظار دارید. از این رو خیل عظیمی از ورزشکاران ترجیح می‌دهند از موادی همچون پودر سفیده تخم مرغ به عنوان مکمل استفاده کنند.

پودر سفیده تخم‌مرغ مانند کراتین یکی از مهم‌ترین مکمل‌های باشگاه‌های بدن‌سازی برای ساخت بافت‌های ماهیچه‌ای می‌باشد. پودر سفیده تخم‌مرغ علاوه بر اغلب ویتامین‌ها از آهن و فسفر نیز برخوردار است. همچنین ویتامین‌ B را نیز در خود جای داده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پودر سفیده تخم‌مرغ این است که فاقد هر گونه کلسترول می‌باشد و درصد چربی ناچیزی نیز دارد. پودر سفیده تخم‌مرغ در مقایسه با خود تخم‌مرغ از مزیت‌های بیشتری برخوردار است. از جمله افزایش زمان نگه‌داری و سهولت در جابه‌جایی چرا که حجم کم‌تری را اشغال می‌کند.

پودر سفیده تخم مرغ
فروش پودر سفیده تخم مرغ

پروتئین تخم‌مرغ به راحتی جذب بافت‌های ماهیچه می‌شود. ارزش پودر پروتئین تخم‌مرغ با اختلاف بیشتر از ماست، شیر، پنیر و سایر لبنیات است. پودر سفیده تخم مرغ بدون قند است. از این رو برای بسیاری از محصولات معمول مردم مفید می‌باشد. البته شرکت ارائه دهنده این محصول نیز بسیار مهم است.

پودر سفیده تخم مرغ یک مکمل ورزشی برای بانوان

توجه به زیبایی و تناسب اندام بانوان موجب شده مکمل‌های بسیاری مخصوص آن‌ها تولید شود. این مکمل‌ها انواع متفاوتی دارند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. مولتی ویتامین‌ها
  2. مکمل‌های پروتئینی
  3. کربوهیدرات‌ها
  4. کراتین
  5. بتا آلانین
  6. کافئین
  7. گلوتامین

افرادی که می‌خواهند این مکمل‌ها را تولید کنند باید به استفاده از مواد اولیه طبیعی مبادرت ورزند. پودر سفیده تخم مرغ غنی از کربوهیدرات‌ها و مولتی ویتامین‌ها است. از این رو یکی از بهترین انواع مکمل بدنسازی برای بانوان است. همچنین در صورتی که می‌خواهید بدون استفاده از مواد دیگر از سفیده تخم مرغ بهره ببرید؛ می‌توانید این محصول را در خوراک روزانه خود بگنجانید.

طرز تهیه پودر سفیده تخم مرغ

برای هر سفیده تخم مرغی که در دستور غذایتان نیاز دارید، از 2 قاشق چایخوری پودر سفیده تخم مرغ خشک به اضافه 2 قاشق غذاخوری آب گرم استفاده کنید.

نگهداری سفیده تخم مرغ پودر شده

محصولات تخم مرغ خشک را می توان به مدت 12 ماه نگهداری کرد و منبع تغذیه فوق العاده ای است.

مزایای استفاده از سفیده تخم مرغ خشک نسبت به تازه

  • در دستور العمل هایی که نیاز به سفیده تخم مرغ و بدون زرده دارند، هیچ ضایعاتی وجود ندارد.
  • منتظر نمانید تا سفیده تخم مرغ به دمای اتاق برسد.
  • اگر نگران احتمال آلودگی به سالمونلا هستید، فرآیند پاستوریزه کردن شک و تردید را برطرف می کند.
  • ماندگاری بی نهایت بیشتر است، لازم نیست از خود بپرسید که تخم مرغ شما چقدر تازه است.
  • اگر به دنبال راه هایی برای کاهش چربی و کلسترول در غذاهایی هستید که به طور سنتی از تخم مرغ کامل استفاده می کنند، مانند کیک و کلوچه، سفیده تخم مرغ می تواند مناسب باشد.

تهیه پودر سفیده تخم مرغ به عنوان مکمل

این محصول از تخم مرغ واقعی و از طریق خشک کردن آن به دست می‌آید. این خشک کردن با استفاده از اسپری صورت می‌گیرد. این ماده یک مکمل بدنسازی و ورزشی پاستوریزه شده است. از این رو هیچ اطمینانی در زمینه از بین رفتن سالمونا و آویدین موجود در تخم مرغ وجود ندارد. همچنین احتمال واکنش آویدین با بیوتین در بدن بیشتر می‌شود. بیوتین در سلامت ناخن‌ها و موها بسیار موثر است. همچنین به شکستن درشت مغذی‌ها کمک می‌کند.

این پودر به خوبی در آب حل نمی‌شود. زمانی که آن را با آب ترکیب می‌کنیم؛ ممکن است منجر به ایجاد پودری چسبنده شود. این پودر چسبنده می‌تواند باعث نفخ شدید یا مشکلات گوارشی دیگر شود. از این رو توصیه می‌شود هنگام استفاده از این محصول؛ آن را با شیر مخلوط کنید.

پودر سفیده تخم مرغ برای پوست

طرفداران استفاده از این محصول بر این باورند که پروتئین‌های موجود در این پودر می‌تواند به سفت‌تر شدن پوست کمک کند. همانطور که می‌دانید سفیده تخم مرغ یکی از اصلی‌ترین اجزای ماسک‌های زیبایی می‌باشد. از جمله مهم‌ترین دلایل استفاده از پودر سفیده تخم مرغ در ماسک صورت می‌توان به خواص جذب چربی این محصول اشاره کرد. این محصول زمانی که در کنار مواد دیگر قرار گیرد؛ تاثیر گذاری آن مواد روی پوست را نیز افزایش می‌دهد.  

افزودن مقداری آب لیمو به این ماده می‌تواند موجب افزایش خواص ضدباکتریایی این محصول شود. افزون بر این‌ها مواد معدنی دیگری را نیز به پودر سفیده تخم مرغ می‌افزاید. در نظر داشته باشید که استفاده از پودر سفیده تخم مرغ برای تولید ماسک‌های صورت می‌تواند منافذ پوست را کوچکتر کند. از این رو احتمال ابتلا به آکنه و جوش در پوست‌های چرب و حساس را کاهش می‌دهد. از جمله مواد دیگری که می‌توان در کنار پودر تخم مرغ برای تولید ماسک‌های صورت به کار گرفت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آب هویج یا هویج پوره شده که ماسکی مناسب پوست‌های معمولی به شما می‌دهد. البته افزودن مقداری شیر نیز می‌تواند کمک کننده باشد.  
  2. پوره آووکادو برای پوست‌های خشک 
  3. آب لیمو و عسل برای پوست‌های چرب
  4. ماست ارگانیک برای پوست‌های حساس

کاربردهای پودر سفیده تخمه مرغ

پودر تخم مرغ کاربردهای متفاوتی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به آشپزی و بدنسازی اشاره کرد. در این بین برای خرید عمده هر کدام نیاز است به یک تولید کننده معتبر اعتماد کنید. بهترین گزینه پیشگامان شیمی است. پودر سفیده تخم مرغ  در فرآیند ساخت کیک، مرنگ، اسفنج، دسر، نان بدون گلوتن و کلوچه استفاده می شود. با این حال، یک روند بزرگ که در آشپزخانه مدرن استفاده می شود، فرآیند ساخت پودر سفیده تخم مرغ است که با آب ترکیب می شود تا حباب یا کف ایجاد کند. می توانید به راحتی از پودر سفیده تخم مرغ نوعی ژل درست کنید. ما سه نوع پودر سفیده تخم مرغ داریم.

پودر سفیده تخمه مرغ در آشپزی

اگر یک تولید کننده عمده هستید می‌توانید از این پودر در تولید خوراکی‌های نیمه آماده بهترین استفاده را داشته باشید. چرا که با این کار عمر مفید محصول را افزایش داده و شرایط نگهداری آن را بهبود می‌بخشید. شیرینی پزی یکی از عمده‌ترین فعالیت‌هایی است که طی آن از این ماده استفاده می‌شود. اما توصیه ما این است که در کنار پودر سفیده تخمه مرغ از پودر زرده تخم مرغ نیز استفاده کنید.

این پودر در تولید مواد مختلف خوراکی دیگر همچون بستنی و شیرینی‌های کوچک کاربرد دارد. به طور کلی هر چیزی که با استفاده از تخم مرغ تولید می‌شود را می‌توان با استفاده از این محصول تولید کرد. در نظر داشته باشید که از نظر هزینه‌ها نیز صرفه جویی کرده اید! همچنین در صورتی که این پودر سفید رنگ را برای کاربردهای آشپزی تهیه کرده‌اید؛ می‌توانید آن را به صورت خشک با دیگر مواد ترکیب کنید.

بسیاری از آشپزهای دنیا از ترکیب تخم مرغ و پودر سفیده آن استفاده می‌کنند. با این کار تخم مرغ‌ها را غنی‌تر از پروتئین می‌کنند. همچنین ترکیب آن با دیگر مواد مورد استفاده در آشپزی ساده‌تر می‌شود. سفیده تخم مرغ پودر شده اساساً سفیده خالص یا سفیده تخم مرغ خشک است. می توان آن را با مخلوط کردن پودر با آب بازسازی کرد.

پودر سفیده تخم مرغ در ورزش

این پودر معمولاً به عنوان مکمل در ورزش استفاده می‌شود. پروتئین موجود در این محصول برای ترمیم رشته‌های پروتئینی آسیب دیده بسیار کارآمد است. با این حال بهتر است برای استفاده از آن پودر سفیده را با یک مایع مخلوط کنید. بسیاری به دلیل فراگیری آب، آن را پیشنهاد می‌کنند. این در حالی است که استفاده از این محصول در آب، مشکلات گوارشی ایجاد می‌کند. از این رو بهتر است از شیر استفاده کنید.

پودر سفیده تخم مرغ
قیمت پودر سفیده تخم مرغ

حدود سه پیمانه یا ۱۲۰ گرم از این محصول را با ۵۰۰ میلی لیتر شیر یا آب ترکیب کنید. شیر، آب، آب میوه و. . را می‌توان در این ترکیب استفاده کرد. اگر به دنبال تولید بهترین محصول هستید؛ می‌توانید این پودر را با پودر آب پنیر مخلوط کرده و استفاده کنید. این نوشیدنی را می‌توانید در مکانی خنک نگهداری کنید. سپس حدود یک ساعت پیش از تمرین و یک ساعت پس از تمرین میل کنید.

پروتئین کاملی که از رشد عضلات حمایت می کند. به تغذیه بدن با مواد مغذی و ویتامین ها کمک می کند که سیستم ایمنی و سوخت و ساز بدن برای عملکرد مطلوب نیاز دارند. کم کالری، کلسترول کم؛ عالی برای مدیریت وزن سالم و/یا رژیم های غذایی با پروتئین بالا.

پودر سفیده تخمه مرغ از کجا تهیه کنیم؟

پودر سفیده تخم مرغ یکی از محصولات مهم در صنایع تولید مکمل‌ها به شمار می‌رود. در کنار پودر سفیده تخم مرغ شما عزیزان می‌توانید پودر زرده تخم مرغ را نیز در بسته بندی‌های ۱۰ و ۲۰ کیلوگرمی دریافت کنید. کافی است با کارشناسان پیشگامان شیمی در ارتباط باشید.

سوالات متداول درباره پودر سفیده تخم مرغ

چرا باید از پودر سفیده تخم مرغ در آشپزی استفاده کرد؟

به دلیل افزایش عمر مفید محصولات بسته بندی، حذف بوی ضحم تخم مرغ، افزایش میزان پروتئین محصول، سادگی در نگهداری گزینه مناسبی برای استفاده می‌باشد.

پودر سفیده تخمه مرغ را چگونه مصرف کنیم؟

این محصول معمولاً در ترکیب با یک مایع یا در یک فرمولاسیون مایع به کار گرفته می‌شود. البته بهتر است از مصرف آن در ترکیب با آب به شدت خودداری کنید.

آیا پودر سفیده تخم مرغ برای پوست مفید است؟

بسیاری از ماسک‌های صورت از این پودر به عنوان حامل استفاده می کنند. برای هر پوست، ترکیبات متفاوتی در کنار این پودر استفاده می‌شود.

آیا استفاده از پودر سفیده تخمه مرغ صرفه اقتصادی دارد؟

استفاده از پودر این محصول با توجه به مزایایی که به شما ارائه می کند صرفه اقتصادی مناسبی دارد. البته در صورتی که از یک توزیع کننده مناسب همچون پیشگامان شیمی خرید کنید.

خرید پودر سفیده تخم مرغ

شرکت پیشگامان شیمی واردکننده مواد اولیه پودر سفیده تخم مرغ خالص است. جهت دریافت آنالیز و اطلاعات بیشتر و خرید پودر سفیده تخم مرغ خالص با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. این محصولات از ایالات متحده آمریکا (کالیفرنیا) وارد می‌شوند. هر دسته توسط یک آزمایشگاه شخص ثالث آزمایش می شود، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین محصول را در هر زمان دریافت می کنید!

پودر سفیده تخم مرغ خشک شده، ساخت ایالات متحده است و هیچ گونه افزودنی ندارد. پس از بازسازی، سفیده تخم مرغ پاستوریزه را می توان به همان روش های سفیده تخم مرغ تازه استفاده کرد. برای ذخیره سازی در قفسه، کمپینگ و مسافرت عالی است.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ریحانه علیزاده

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست