خرید بیزابولول

تا به حال فکر کرده‌‌اید بوی بابونه آلمانی از کجا نشات می‌گیرد؟ یا اینکه چرا بسیاری از مواد آرایشی بهداشتی از بیزابولول استفاده کرده اند؟ پاسخ ساده است. به دلیل شگفت انگیز بودن این ماده است که از آن بهره می‌برند! بیزابولول چیست و کاربردهای بیزابولول را در این مقاله مورد برسی قرار می‌دهیم. با این حال در پرانتز از ما داشته باشید که تنها ماده‌‌ای که این محصول را در خود نهفته دارد؛ بابونه نیست! اگر شما هم کنجکاو شده‌‌اید بیشتر درباره این ماده بدانید؛ با پیشگامان شیمی همراه بمانید.

جهت استعلام قیمت بیزابولول

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

بیزابولول چیست؟

بابونه بیشتر از چای‌های گیاهی دیگر مورد علاقه ما است. این ماده به عنوان یک ماده ضد التهاب به آرام‌کردن و آرامش پوست شما کمک می‌کند. همین موجب شده میان تولید‌کنندگان بسیار مشهور باشد. این محصول بی‌رنگ، با رایحه‌ای لطیف و گل‌دار، می‌تواند به پوست کمک کند تا سایر ترکیبات فعال را به طور مؤثر جذب کند. BISABOLOL به دلیل خاصیت تقویت‌کننده پوست، صدها سال است که در مواد آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیزابولول یک الکل طبیعی است که برای اولین‌بار در قرن بیستم از بابونه جدا شد. از آن زمان در گیاهان معطر دیگری مانند Eremanthus erythropappus, Smyrniopsis aucheri و گونه Vanillosmopsis شناسایی شده است. اخیراً، بیزابولول به عنوان ماده اصلی تشکیل‌دهنده اسانس Salvia runcinata، گیاهان بومی آفریقای جنوبی شناخته شد.

شناسه پاب کم 10586
فورمول شیمیایی C15H26O
چگالی 920 کیلوگرم بر مترمکعب
جرم مولی  ۲۸۴٫۷ گرم بر مول
شکل ظاهری مایعی زرد و شفاف

خواص بیزابولول

این ماده ممکن است به اثرات تسکین‌دهنده شاهدانه کمک کند. همچنین اغلب یک ماده اصلی تشکیل‌دهنده مواد موضعی شاهدانه است. خواص ضد التهابی و ضد میکروبی بیسابولول می‌تواند انواع بیماری‌های پوستی را درمان کند. این محصول همچنین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و آن را به عنوان یک درمان موضعی برای زخم‌های مزمن پا وریدی استفاده می‌کنند.

این ماده عطر شگفت انگیزی دارد. از این رو از بیزابولول در صنایع عطرسازی نیز به طور گسترده استفاده می‌شود. پس هم عطر لوازم آرایشی و هم خواص آن‌ها را بهبود می‌بخشد. اما این تنها خواص بیزابولول برای پوست نیست.

خرید بیزابول
خرید بیزابول

خواص بیزابولول برای پوست

پوست را نرم می‌کند. آن هم به دلیل مقادیر بالای ویتامین B۵ موجود در این محصول می‌باشد. این ویتامین آن قدر برای پوست مفید است که مقالات علمی و تحقیقات گسترده‌ای در زمینه آن صورت گرفته است. برای اطلاع بیشتر درباره این تحقیقات می‌توانید عبارت پانتنول یا اسید پنتوتنیک را در گوگل جست و جو کنید.

وجود ویتامین B۵ نه تنها مانع از بین رفتن مرطوب‌شدن پوست می‌شود؛ بلکه پوست را با کاهش خطوط و چین و چروک‌ها بهبود می‌بخشد. بیزابولول برای رشد سلول‌های محافظتی پوست ضروری است. البته نه تنها در سلول‌های محافظتی پوست، بلکه در سلول‌های محافظتی مو نیز کاربرد دارد. به طوری که بیزابولول را یکی از لازمه‌های هر شامپوی موفق در دنیا می‌شناسند.

رنگ پوست را بهبود می‌بخشد و علائم پیری را به تأخیر می‌اندازد. این کار را توسط مهار کردن سنتز ملانین صورت می‌دهد. برخی بیماری‌های پوستی یا بیش از اندازه در معرض اشعه فرا بنفش قرار گرفتن می‌توانند سطح سنتز ملانین را در پوست افزایش دهند. با استفاده از بیزابولول می‌توان از افزایش بیش از اندازه ملانین جلوگیری کرد. ملانوسیت‌ها نیز می‌توانند در این روند دخیل باشند.

یکی از شگفت انگیز‌ترین ویژگی‌هایی که بیزابولول دارد توانایی بالا بردن تاثیر سایر موادی است که در محصولات مراقبت از پوست به کار گرفته می‌شوند. این ماده با افزایش میزان نفوذ این مواد می‌تواند در عملکرد آن‌ها نقش موثری داشته باشد. البته این موضوع می‌تواند کمی هم خطرناک باشد. چرا که افرادی که اقدام به تولید داروهای پوستی بدون مجوز می‌کنند می‌توانند از این ماده سو استفاده کنند. با این حال بیزابول معمولاً بی‌خطر است.  

البته درست است که براساس نتایج منتشر شده Cosmetic Ingredient Review  بیزابولول بی‌خطر است؛ اما باز هم ممکن است برخی به آن حساسیت داشته باشد. از این رو مثل همیشه توصیه می‌شود پیش از وارد کردن این محصول به بازار، آن را به خوبی آزمایش کنید. همچنین نتایج آزمایشات را ارزیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید میزان این حساسیت کم است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بیزابولول برای پوست، توانایی تسکین دادن آن است. این ماده به بهترین صورت ممکن می‌تواند حساسیت‌ها و قرمزی پوست را تسکین دهد. البته بهتر است بدانید زمانی از این محصول استفاده می‌شود که یک نگرانی بزرگ‌تر ناشی از یک ماده دیگر داشته باشید. چرا که عمده‌ترین کاربرد بیزابول، تسکین دهندگی آن است.

بیزابولول به طور قابل توجهی لکه‌ها را کاهش می‌دهد. اما اگر بگوییم این مورد هم بر عهده ویتامین B۵ است؛ بی‌راه نگفته ایم! البته به یاد داشته باشید که برخی لکه‌ها در اثر بیماری‌های پوستی خاص ایجاد شده اند. بنابراین برای از بین بردن آن‌ها لازم است به محصولات دارویی خاص مراجعه کنید.

درمان آکنه با بیزابولول

زمانی که در جنگ با آکنه‌ها هستید بهترین راه امتحان کردن محصولات آرایشی بهداشتی مختلف است. بهترین مسیر برای درمان آکنه، انتخاب موادی است که التهاب و حساسیت را کاهش می‌دهند. یکی از بهترین انتخاب‌ها محصولاتی هستند که دارای بیزابولول باشند. این ماده در کنار اینکه می‌تواند شر آکنه‌های فعلی را از سر مشتریان شما کم کند؛ به لطف خواص ضد میکروبی از ایجاد آکنه‌های تازه پیشگیری می‌کند. باکتری‌های روی پوست می‌توانند یکی از اصلی‌ترین دلایل ایجاد آکنه برای شما باشند.

کاربرد بیزابولول

این ماده در محصولات مراقبت شخصی بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از اصلی‌ترین این محصولات، ضد آفتاب‌ها هستند. یکی از اشعه‌های مضر خورشید Colorescience است. این اشعه می‌تواند به تجزیه کلاژن‌ها و در نتیجه افزایش چین و چروک‌ها کمک کند. استفاده از بیزابولول در ضدآفتاب‌ها می‌تواند از پوست شما محافظت کند. البته بیزابولول در ضد آفتاب به منظور حالت دادن بهتر و آرام کردن پوست نیز کاربرد دارد.

پاک کننده‌ها، کرم‌ها، روغن‌های ضروری و… تنها تعدادی از انواع محصولات آرایشی هستند که می‌توانید از بیزابولول در تولید آن‌ها استفاده کنید. این ماده به دلیل خواص آب رسانی و ضد التهابی که دارد؛ توانسته است جایگاه خوبی میان تولید کنندگان این مواد برای خود دست و پا کند.  

این محصول برای موها نیز فواید بسیاری دارد. این ماده از بابونه گرفته می‌شود و همانطور که رشد پوست شما را تحریک می‌کند رشد موها را نیز سرعت می‌بخشد. رشد موها و جلوگیری از ریزش مو مهم‌ترین دلایلی هستند که از بیزابولول در شامپوها استفاده می‌کنیم.

آنالیز بیزابولول

آنالیز بیزابول
آنالیز بیزابولول

جهت دریافت آنالیز جدیدتر بیزابولول با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

ایمنی آلفا بیزابولول

این محصول کاملاً ایمن است. با این حال در برخی موارد شاهد درماتیت تماسی بوده ایم. البته این درماتیت بیشتر در کودکانی دیده شده است که پیش از استفاده از این محصول به درماتیت آتوپیک مبتلا بوده اند. با این حال این ماده برای فورمولاسیون‌های غیر قانونی و خانگی ممکن است خطرناک باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان پیشگامان شیمی در تماس باشید.

فروش آلفا بیزابولول

این ماده یکی از محصولات اصلی در تولیدات آرایشی بهداشتی و حتی دارویی به شمار می‌رود. از این رو بسیاری از تولید کنندگانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند تمایل به خرید آن دارند. پیشگامان شیمی این کار را نیز برای شما ساده‌تر کرده است! بیزابولول در بسته‌بندی‌های 25 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، آن‌ها در اسرع وقت به دست شما برساند.

منابع: thedermreview، colorescience

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست