روغن پوست پرتقال

خرید روغن پوست پرتقال

شرکت ما واردکننده مستقیم روغن پوست پرتقال با خلوص 99% در گالن های 20 کیلویی است. روغن‌های ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دارای قیمتی مناسب می‌باشند. برای خرید روغن پوست پرتقال با ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت روغن پوست پرتقال

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت روغن پوست پرتقال

فرمولاسیون منحصر به فرد این روغن، با ترکیبات طبیعی و غنی از ویتامین C و مواد آنتی‌اکسیدان، به پوست شما انرژی و شادابی می‌بخشد. تجربه این محصول خاص را برای یک روزمره بهتر و لحظات آرامش بی‌نظیر کنید. همچنین، در دسترسی به این اسرار طبیعت، ما به شما بهترین قیمت‌ روغن پوست پرتقال را ارائه می‌دهیم.

روغن پوست پرتقال چیست؟

روغن پوست پرتقال از لایه‌برداری پرتقال شیرین، مرکبات سیننسیس استخراج می‌شود. این کار با روشی به نام پرس سرد انجام می‌شود، که از فشار برای فشار دادن روغن‌های روی پوست استفاده می‌شود. گاهی اوقات از برگ و گل گیاه نارنج نیز می‌توان استفاده کرد. روغن پوست پرتقال یک روغن اساسی است که با فشردن پوست پرتقال و تقطیر بدست می‌آید. از این روغن به عنوان حلال رزینها و روغن‌ها در تولید رنگ‌های طبیعی و به عنوان عطر و بو در صنایع غذایی و آرایشی استفاده می‌شود.

روغن پوست پرتقال ماده‌ای گسترده است که در انواع روش‌های درمانی زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است. از ماسک‌های پاک‌کننده گرفته تا خمیرهای روشن‌کننده پوست گرفته تا اسکراب های پوست پرتقال می‌توان با چند قطره روغن پوست پرتقال ایجاد کرد.

یکی از محبوب ترین راه ها برای لذت بردن از فواید روغن نارنج استفاده از آن به عنوان پاک‌کننده صورت صبح است. ¼ فنجان شیر نارگیل را با 1 قاشق چای خوری عسل آلی ترکیب کنید و چند قطره روغن پوست پرتقال اضافه کنید. این شستشوی پوست روشن و تسکین‌دهنده است، برای شادابی روزمرگی شما مناسب است. حتماً قبل از استفاده از صورت، روی مچ دست خود را آزمایش کنید، زیرا روغن نارنج می‌تواند کمی روی پوست حساس باشد.

خرید اسانس پرتقال

طرز تهیه روغن پوست پرتقال:

قبل از بحث در مورد بسیاری از موارد استفاده از روغن پوسته پرتقال، اجازه دهید نحوه تهیه آن را تجزیه کنید: اولین قدم، لایه‌برداری چند پرتقال (نگه‌داشتن پیت و لایه‌برداری) است و اجازه می‌دهیم که پوست آن‌را روی یک حوله کاغذی در نور مستقیم آفتاب خشک کنید، که ممکن است چندین روز طول بکشد.

پس از خشک‌شدن لایه برداری، آن‌ها را در یک پردازنده مواد غذایی خرد کنید. پوست لایه‌برداری را در یک ظرف قرار دهید و الکل (فقط به اندازه کافی برای پوشاندن زمین‌ها) بریزید. به شدت تکان دهید و بگذارید چندین روز بنشیند و هر روز به چندین بار شیشه ادامه دهید. بعد از گذشت حدود یک هفته، از توری پنیر برای صاف‌کردن مخلوط استفاده کرده و مایع را در یک کاسه بزرگ ذخیره کنید. کاسه را با یک پارچه تنفس بپوشانید و بگذارید چند روز دیگر بنشیند تا الکل باقی‌مانده کاملاً تبخیر شود.

کاربرد و مزایای روغن پوست پرتقال:

  • موجب بالا رفتن روحیه می‌شود، معطر درمانی با اسانس پرتقال به نظر می‌رسد علائم اضطراب و افسردگی را کاهش می‌دهد. 
  • شرایط پوستی مانند آکنه را درمان کنید.
  • درد یا التهاب را کاهش می‌دهد.
  • ناراحتی معده را تسکین می‌دهد.
  • به عنوان یک پاک‌کننده خانگی طبیعی استفاده کنید.
  • رایحه‌ای دلپذیر را به اتاق یا محصولاتی مانند عطر و پاک‌کننده اضافه کنید.
  • به انواع غذاها و نوشیدنی‌ها طعم دهید.
  • روغن پرتقال همچنین ممکن است مانع از رشد قارچ‌هایی شود که می‌توانند باعث خراب شدن مواد غذایی شوند.

اگر به سادگی می‌خواهید احساس بهتری داشته باشید، روغن پوست پرتقال یک درمان خانگی عالی برای بسیاری از مواردی است که شما را آزار می‌دهد. در طول تاریخ به عنوان داروی ضد التهاب، ضد افسردگی، ادرار آور و تسکین‌دهنده استفاده می‌شده است. قبل از افزودن روغن پوست پرتقال به رژیم خود، با پزشک خود مشورت کنید، زیرا مصرف زیاد آن به طور بالقوه باعث حالت تهوع می‌شود.

برای تقویت روحیه خود با رایحه روشن مرکبات، از روغن پوست پرتقال در یک دیفیوزر خانگی استفاده کنید. یک فنجان روغن معدنی را با دو قاشق غذاخوری سرکه ترکیب کنید و یک قاشق غذاخوری روغن پوست پرتقال به آن اضافه کنید. خوب هم بزنید، در ظرف را بگذارید، نی اضافه کنید و هر روز از یک عطر تازه لذت ببرید.

تمیز کننده‌های لوازم خانگی DIY یک روش عالی برای مرتب نگه داشتن خانه شما بدون وارد کردن مواد شیمیایی سخت به فضای زندگی شما است. SFGate یک پاک‌کننده ساده سرکه و روغن پوست پرتقال را به اشتراک می‌گذارد که استفاده از آن در محیط خانه ایمن و مؤثر است. آنچه شما نیاز دارید در اینجا است:

1 پوند پوست پرتقال
1 گالن سرکه سفید مقطر
1 سطل گالن

پوست پرتقال را درون سطل قرار داده و روی آن‌ها را با سرکه بپوشانید تا کاملاً غوطه ور شوند. سطل را به مدت دو هفته در یک مکان خنک قرار دهید و یک بار در روز هم بزنید تا مطمئن شوید همه چیز با هم مخلوط شده است. پس از دو هفته، مایع را از پوست پرتقال با استفاده از آبکش صاف کنید. یک بطری اسپری را برای استفاده روزمره پر کنید و بقیه را در یک ظرف گالن قابل جدا شدن برای شارژ مجدد ذخیره کنید.

روغن پوست پرتقال

کنترل آفات

شاید تعجب آورترین استفاده از روغن پوست پرتقال وسیله‌ای برای کنترل آفات باشد. گرچه رایحه مرکبات و روشن آن برای بینی انسان خوشایند است، اما یک ماده دافع طبیعی برای مورچه‌ها است. لیمونن که در روغن مرکبات وجود دارد، برای مورچه‌ها سمی است و همچنین در پوشاندن ردپای رایحه آن‌ها نیز مفید است.

اگر مورچه‌های ناخواسته ای در خانه خود دارید، به راحتی یک پنبه را با روغن پوست پرتقال خیس کنید و آن را روی تخته‌های پایه خود (و هر منطقه دیگری که پیدا می‌کنید و به عنوان ورودی حشرات عمل می‌کند) پاک کنید. این کار را یک روز در میان تکرار کنید تا مشکل برطرف شود. روغن پوست پرتقال طیف پروژه‌های DIY را واقعاً در بر می‌گیرد. خواه به دنبال ماسک زیبایی مؤثر یا روشی بدون سم برای از بین بردن آفات خانه خود باشید، روغن پوست پرتقال منبع معتبری برای انجام کار به طور طبیعی و مثر است.

ایمنی و عوارض جانبی روغن پوست پرتقال:

هر روغن ضروری می‌تواند هنگامی که به صورت موضعی استفاده می‌شود باعث ایجاد واکنش پوستی شود. اگر نگران یک واکنش احتمالی هستید، قبل از استفاده در مناطق بزرگ‌تر کمی از اسانس رقیق شده پرتقال را روی قسمت داخلی آرنج خود آزمایش کنید.

  • روغن را از چشمان خود دور نگه دارید.
  • روغن را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگه‌داری کنید.
  • اگر از روغن پوست پرتقال برای آروماتراپی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید فضای مورد نظر در هوا به خوبی تهویه می‌شود.
  • اگر باردار هستید، شیردهی می‌کنید و داروهای تجویزی مصرف نمی‌کنید، قبل از استفاده از روغن ضروری پرتقال با پزشک خود صحبت کنید.

فروش روغن پرتقال

سایر محصولات ما: لیمونن

فروش روغن پوست پرتقال:

فروش روغن پوست پرتقال در بسته‌بندی‌ 20 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی یکی از ماهرترین تأمین‌کنندگان با گواهینامه ISO9001 است و به عنوان واردکننده، عمده فروش روغن پوست پرتقال داغ از اسپانیا فعالیت می‌کند. ما فروش عمده روغن پوست پرتقال را با کیفیت عالی و مطلوب ارائه می‌دهیم. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد، ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، آنها در اسرع وقت به‌وسیله سیستم حمل‌ و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست