خرید ستئارات 12

خرید ستئارات 12

آیا به دنبال خرید ستئارات 12 هستید؟ پیشگامان شیمی تأمین‌کننده حرفه‌ای و فعال در حوزه واردات و فروش مواد شیمیایی است. ما انواع ستئارات را با کیفیت بالا را وارد می‌کنیم که عمدتاً در محصولات آرایشی و دارویی و غیره استفاده می‌شود. ما 15 سال سابقه در محصولات سری ستئارات داریم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری پیدا کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت ستئارات 12

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت ستئارات 12

قیمت ستئارات 12 که به شکل دانه‌های سفید، بدون بو است و در آب و الکل حل می‌شود و یک محلول کلوئیدی ایجاد می‌کند. این ماده می‌تواند با چربی‌ها و روغن‌های معدنی، گیاهی یا مصنوعی مخلوط شود.

مقدار HLB : این ماده دارای 16.27 HLB  می‌باشد. میزان استفاده معمول: 1-3 %

ستئارات 12 چیست؟

ستئارات 12 یک ترکیب مصنوعی است که به عنوان یک امولسیون‌کننده و ماده مرطوب‌کننده در فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت‌های شخصی فعالیت می‌کند.

گروه مواد تشکیل‌دهنده ستئارات ترکیبات مصنوعی هستند که از طریق فرآیند معروف به اتوکسیلاسیون، یک واکنش شیمیایی که در آن اکسید اتیلن به یک بستر اضافه می‌شود، سنتز می‌شوند. در مورد مواد تشکیل‌دهنده ستئارات، دو بستر وجود دارد: ستیل الکل و استئاریل الکل، که هر دو به طور طبیعی از روغن نارگیل گرفته می‌شوند. عدد مرتبط با ستئارات 12 نشان‌دهنده تعداد متوسط تکرار واحدهای اتیلن اکسید در مولکول است، در این مورد 12. در مجموع 32 نوع مختلف از ترکیبات ستئارات وجود دارد.

خواص ستئارات 12

  • امولسیون‌کننده برای ساختن امولسیون‌های O / W
  • سازگار با انواع روغن‌ها و مواد فعال
  • کلوئید محافظتی بسیار مؤثر که انواع سیستم‌های پراکنده را تثبیت می‌کند.
  • قابلیت ترکیب با سایر امولسیون‌کننده‌ها
  • استفاده بهینه با غلیظ‌کننده‌های ژل‌ساز
  • در مقایسه با ستئارات 20، ستئارات 25 کمی خاصیت ژل‌سازی و ضخیم شدن بیشتر دارد.

کاربرد ستئارات 12

در هنگام خرید مواد اولیه آرایشی و مراقبت از پوست، ستئارات 12 به عنوان یک امولسیون‌کننده و ماده مرطوب‌کننده عمل می‌کند. این ماده را می‌توان در محصولات مراقبت از پوست، نرم‌کننده‌های مو، محصولات برنزه‌کننده زیر پوست و ضد آفتاب، و رنگ‌ها، رنگ‌ها و رنگ‌های مو یافت.

  • امولسیون‌کننده

ستئارات 12 به عنوان یک امولسیون کننده از یک سر آب دوست فیل دوست و یک دم آبگریز روغن دوست تشکیل شده است. سر آب دوست به سمت ماده اصلی و دم آبگریز به سمت مواد تشکیل‌دهنده روغن هدایت می‌شود.

این ساختار ستئارات 12 (Ceteareth 12) را قادر می‌سازد تا با قرار گرفتن در محل اتصال روغن / آب یا هوا / آب، تنش سطحی فرمولاسیون‌ها را کاهش دهد، که این یک اثر تثبیت‌کننده بر روی امولسیون است.

از امولسیون‌کننده‌هایی مانند ستئارات 12 در فرمولاسیون‌هایی استفاده می‌شود که هم شامل اجزای آب و هم روغن باشد. مخلوط کردن آب و روغن با هم دشوار است زیرا این دو نوع ماده تشکیل‌دهنده جدا می‌شوند یا تقسیم می‌شوند. برای رفع این مشکل، می‌توان یک امولسیون‌کننده مانند ستئارات 12 برای بهبود قوام یک محصول اضافه کرد، که توزیع یکنواخت مزایای مراقبت از پوست را برای پوست شما امکان‌پذیر می‌کند.

  • عامل مرطوب‌کننده

ستئارات 12 همچنین به عنوان یک ماده خیس‌کننده عمل می‌کند. عوامل مرطوب‌کننده باعث تسریع پخش محصولات می‌شوند و از بالا آمدن یا جمع شدن محصول روی سطح پوست جلوگیری می‌کنند. این باعث می‌شود عوامل خیس‌کننده مواد مفیدی برای کرم‌ها و لوسیون‌ها باشد.

ایمنی ستئارات 12

ایمنی ستئارات 12 و سایر مواد ستئارات توسط هیئت مدیره بررسی مواد تشکیل‌دهنده لوازم آرایشی ارزیابی شده است. پنل تخصصی بررسی ایمنی مواد آرایشی گروهی است که مسئولیت ارزیابی ایمنی و کارایی مواد مراقبت از پوست و مواد آرایشی را بر عهده دارد.

هیئت متخصص داده‌های علمی را ارزیابی کرده و تعیین کرده است که مواد تشکیل‌دهنده ستئارات برای استفاده بی‌خطر هستند. آن‌ها همچنین خاطر نشان کردند که از ترکیبات ستئارات نباید روی پوست آسیب دیده استفاده شود. این نتیجه‌گیری بر اساس تحقیق انجام شد که در هنگام استفاده از مواد پلی اتیلن گلیکول (PEG) بخصوص PEG 12 دایمتیکون بر روی پوست آسیب دیده بیماران سوختگی، آسیب کلیه ایجاد شد.

از آنجا که مواد تشکیل‌دهنده ستئارات، اترهای پلی اتیلن گلیکول الکل استئاریل الکل هستند، پنل متخصص توصیه می کند از استفاده مواد اولیه ستئارات روی پوست آسیب دیده خودداری کنید. به طور کلی، هیئت تخصصی CIR به این نتیجه رسیدند که مواد تشکیل‌دهنده موادی که در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود بی‌خطر هستند.

منابع:

  • Ceteareth-12 is a synthetic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست