خرید لانولین بی بو

خرید لانولین

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی به عنوان مرکز خرید لانولین در تهران با بهترین قیمت، کیفیت و تضمین اصالت کالا در حال فعالیت است و لانولین بی‌بو و آنهیدروز را با خلوص 99.9% وارد می‌کند. لطفاً جهت استعلام قیمت و خرید لانولین با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت دریافت آنالیز و استعلام قیمت لانولین بی بو و با بو

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

لانولین از کجا بخرم؟

✅عنوان  انگلیسی: Lanolin
cas number 8006-54-0
✅نام‌های دیگر: چربی پشم
✅خلوص: 99%
✅کشور تولید کننده :
چین، ایران
✅بسته‌بندی: بشکه 25 کیلویی و 50 کیلویی
⚡گرید لانولین: بهداشتی – صنعتی
⚡محل تحویل: تهران – اصفهان
⚡کاربردلانولین: نرم‌کننده
💲قیمت:
تماس بگیرید 📞

از کجا لانولین تهیه کنیم؟

روغن لانولین را بخرید تا از آن به عنوان ماده ای برای فرمولاسیون مومیایی کننده لب و پای ترک خورده یا کرم مو یا کرم نوک پستان استفاده کنید. ما به سراسر ایران این ماده را در حجم های مختلف ارسال می کنیم.

قیمت لانولین در بازار

  • میزان استفاده توصیه شده: 2-10٪، تا 20٪ در امولسیون، تا 100٪ در محصولات بی آب
  • ظاهر: روغن زرد چسبناک
  • انحلال پذیری: محلول در روغن، نامحلول در آب
  • نقطه ذوب: 40 درجه سانتی گراد (104 درجه فارنهایت)
  • مقدار HLB: 10
  • ماندگاری: 18-24 ماه اگر در جای خنک و تاریک نگهداری شود
  • کشور مبدا: هند
  • قیمت جهانی: 7.50$ – 10$

لانولین چیست؟

Lanolin یک چربی زرد رنگ است که از پشم گوسفند به دست می‌آید. یک موم زرد مایل به قهوه‌ای است که در دمای بین 36ᵒC و 42ᵒC ذوب می‌شود. این ماده 10٪ تا 20٪ وزن پشم را تشکیل می‌دهد. گوسفند این ماده را برای محافظت از پوست و پشم از اثرات خورشید، باد و باران ترشح می‌کند. لانولین دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی است که از عفونت‌های پوست جلوگیری می‌کند و به پوست و پشم گوسفند خاصیت ضد آب می‌دهد. 

این ماده ترکیبی پیچیده از هزاران استر و پلی‌استر است که از الکل‌های با وزن مولکولی بالا تشکیل شده است یعنی حدود 4 درصد از این موم ترکیبی از الکل‌های آزاد است همچنین دارای اسیدهای چرب و مقادیری از هیدروکربن‌ها و اسیدهای آزاد نیز می‌باشد. همانطور که گفته شد این محصول  از ترشح غدد چربی گوسفند بدست می آید و جالب است که خاصیت ضد آب‌بودن لانولین باعث نمی‌شود که هوا به بدن نرسد.

این ماده هیچ تری گلیسیریدی ندارد. گاهی اوقات به عنوان “چربی پشم” شناخته می‌شود، اما این اصطلاح گمراه‌کننده است زیرا فاقد تری گلیسیرید است که باید چربی در نظر گرفته شود. این ماده را می‌توان از پشم خام مکانیکی، با فشرده‌سازی به دست آورد. با قرار دادن پشم گوسفند از طریق دستگاه سانتریفیوژ که روغن را از سایر مواد شیمیایی و آوار جدا می‌کند، استخراج می شود. این فرآیند پس از برش دادن گوسفندان انجام می‌شود، بنابراین استخراج آن هیچ آسیبی به گوسفندان نمی‌زند.

خرید لانولین
خرید اینترنتی لانولین

فواید لانولین

این روغن به عنوان نرم‌کننده شناخته شده است، به این معنی که به تسکین پوست خشک یا کم آبی بدن کمک می‌کند.یک منبع معتبر از مطالعه 2017 نشان داد که چربی پشم می‌تواند میزان آب از دست رفته در پوست را 20 تا 30 درصد کاهش دهد.

به بیان ساده‌تر، لانولین بسیار مرطوب‌کننده است و توانایی نرم کردن پوست و بهبود ظاهر پوست خشک یا پوسته‌ پوسته‌ شده را دارد. بسیاری از محصولاتی که حاوی این روغن هستند همچنین حاوی مواد مرطوب کننده مانند آلوئه ورا، عسل یا گلیسیرین هستند. مواد تركیب‌كننده در واقع رطوبت هوا را به خود می‌گیرند. این ماده به عنوان یک مرطوب‌کننده و نرم‌کننده طبقه‌بندی می‌شود، به این معنی که باعث حفظ بیشتر آب در بدن می شود.

برای استفاده ایمن، لانولیـن باید حاوی درصد کمی از اسیدهای چرب، رطوبت، خاکستر و کلرید باشد. هیچ ماده قلیایی، آمونیاک، گلیسیرین، بنزین و سایر ناخالصی‌های موجود نباید در ترکیب آن وجود داشته باشد.

عوارض لانولین

برای افرادی که به آن حساسیت ندارند می‌تواند بسیار مؤثر باشد. اما اگر به مقدار کافی خورده نشود، می‌تواند سمی باشد و طبیعت مومی آن می‌تواند در روده ایجاد شود. لانولین باعث آلرژی به پشم است، بنابراین افرادی که به پشم حساسیت دارند باید از این کار خودداری کنند. Haz-Map لانولین را به عنوان “حساس‌کننده پوست” طبقه‌بندی می‌کند، به این معنی که هنگام تماس با پوست ممکن است به یک واکنش آلرژیک منجر شود.

آلرژی به این ماده نادر است و یک مطالعه معتبر نشان داد  که فقط 1.7 درصد از تقریباً 25000 فرد مستعد آلرژی علائم آلرژی نشان داده‌اند. مسمومیت با روغن لانولین می‌تواند در شخصی که این ماده را مصرف کرده است رخ دهد. افرادی که از داروی رفع موهای زائد لب مبتنی بر آن استفاده می‌کنند باید بسیار مراقب باشند که مقادیر زیادی از محصول را بلع نکنند.

خرید لانولین

فروش لانولین

لانولین در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های شما مشتریان عزیز، مواد اولیه دارویی و آرایشی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

از کجا لانولین بخریم؟

شرکت پیشگامان شیمی واردکننده لانولین بی‌بو و با بو به صورت عمده می‌باشد. در صورتی که نیاز به خرید لانولین در مقادیر کمتر داشته باشید می‌توانید از ما آدرس نمایندگی‌های معتبر فروش در سراسر کشور را بخواهید.

خرید اینترنتی لانولین

یکی از راه‌های دیگر که می‌توانید این محصول را سفارش دهید خرید اینترنتی لانولین است. امروزه خرید و فروش از طریق اینترنت به مراتب ساده تر از گشت و گذار در داروخانه ها می‌باشد.

قیمت لانولین

شرکت پیشگامان شیمی این محصول را به طور عمده در درام‌های 50 و 25 کیلویی وارد می‌کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

آنالیز لانولین و خرید لانولین در اصفهان

خرید لانولین 99 درصد

خرید لانولین در اصفهان

خرید لانولین همیشه برای افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کردند مشکل بوده است. به طوری که مسئولین فروش آن‌ها باید هر روز زمان زیادی را صرف برسی شرکت‌های توزیع‌کننده این ماده می‌کردند. البته این تا زمانی بود که پیشگامان شیمی پا به عرصه نگذاشته بود. پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های توزیع‌کننده لانولین در ایران است که محصولات با کیفبتی ارائه می‌کند. برای دریافت محصولات این شرکت، دریافت قیمت و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب آن، کافی است با ما تماس برقرار کنید.

سوالات متداول

لانولین برای چیست

لانولین یک موم مرطوب کننده طبیعی است که از پشم گوسفند استخراج می شود. در طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست، از کرم های دور چشم گرفته تا انواع محصولات ارایشی استفاده می شود.

خواص لانولین برای پوست

این مزیت دوگانه این است که هم نیمه انسدادی و هم نیمه تراوا است، به این معنی که به پوست شما اجازه می دهد از درون خود هیدراته شود و در عین حال به عنوان یک مانع پوستی قابل تنفس عمل می کند. این دو ویژگی، لانولین را به یک ماده فوق العاده همه کاره تبدیل می کند که برای آبرسانی به پوست های خشک و پوسته پوسته ایده آل است.

جایگزین لانولین در کرم سازی

روغن کرچک هیدروژنه قوام مشابهی دارد و احتمالا اولین انتخاب برای جایگزین خواهد بود. در غیر این صورت، یک کره نرم جایگزین مناسبی خواهد بود.

لانولین در شامپو

لانولین ضد حساسیت پوست سر را صاف می کند و موها را تغذیه می کند. این ویژگی های درماتیت را از بین می برد و چربی طبیعی اضافی را روی پوست می گذارد.

لانولین در صابون چیست

لانولین یک موم طبیعی است که در پشم گوسفند یافت می شود و به آن موم پشم یا گریس پشم نیز می گویند. خاصیت ضد آب بودن لانولین به گوسفندان در ریختن آب از پوشش خود کمک می کند. نقش لانولین در طبیعت محافظت از پشم و پوست در برابر آسیب های آب و هوا و محیط است.

روش ساخت لانولین

به بیان دقیق، لانولین یک موم است و نه چربی یا روغن و در دمای 38-42 درجه سانتیگراد ذوب می شود. برای استخراج لانولین از پشم شسته نشده، پشم را چند ساعت در آب می جوشانید و برای بهبود عملکرد لانولین به آن نمک اضافه می کنید. سپس محلول را با جوشاندن بیشتر آب کم کنید.
روغن لانولین با قرار دادن پشم گوسفند از طریق دستگاه سانتریفیوژ استخراج می شود که روغن را از سایر مواد شیمیایی و باقی مانده جدا می کند. این فرآیند پس از بریدن گوسفند انجام می شود.

آیا لانولین بهتر از وازلین است؟

این تفاوت در خواص بین وازلین و محصولات مبتنی بر لانولین، همراه با این واقعیت که لانولین دارای محتوای چربی بالایی است (پوست چربی را دوست دارد) باعث می شود لانولین برای مراقبت از پوست بهتر باشد. پوست شما را صاف نگه می دارد و از تبخیر آن به ویژه در محیط های خشک جلوگیری می کند.

لانولین روغن است یا موم؟

لانولین یک استر مومی است - یک اسید لانولین (مخلوطی از 170 اسید چرب) که به طور کووالانسی با الکل لانولین (به عنوان مثال استرول) مرتبط است. لانولین از نظر عملکرد مشابه سبوم است که از غدد چربی در پوست انسان می آید. سبوم مانند لانولین در محصولات ضد آب مو و پوست عمل می کند.

آیا لانولین برای چین و چروک مفید است؟

خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد: از آنجایی که لانولین رطوبت زیادی را حفظ می کند، ممکن است پوست را حجیم کرده و خطوط ریز و چین و چروک صورت را پر کند، که باعث موفقیت آن در فرمولاسیون محصولات ضد پیری می شود.

آیا گذاشتن لانولین روی صورت مشکلی ندارد؟

بله، می توانید از لانولین برای صورت استفاده کنید. با این حال، اگر پوست چرب، مستعد آکنه و حساس دارید، بهتر است از مصرف آن خودداری کنید زیرا ممکن است منجر به جوش های آکنه شود.

آیا لانولین ضد قارچ است؟

لانولین همچنین دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی است که از پوست گوسفند در برابر عفونت محافظت می کند. لانولین که از غدد چربی حیوان گرفته می شود، مخلوطی از چربی پشم و 25 تا 30 درصد آب است.

آیا لانولین برای ترک پاشنه پا مفید است؟

استفاده از کرم پاشنه ترک‌دار غنی از رطوبت مانند لانولین می‌تواند با نفوذ به پوست، مرطوب نگه داشتن آن و در عین حال کمک به پوست در روند بهبود کمک کند. هنگامی که به دنبال درمان ترک پاشنه پا هستید، لانولین به دلیل خواص مرطوب کنندگی قوی آن یک ماده ایده آل است.

آیا لانولین برای لب های شما مفید است؟

بالم لب حاوی لانولین کاملا طبیعی حتی برای حساس ترین پوست ها نیز مفید است. لانولین یک روغن طبیعی است که در پشم گوسفند یافت می شود و بسیار آبرسان است. قرن ها است که افراد از لانولین خام برای کمک به اضافه کردن رطوبت مورد نیاز به پوست ترک خورده خود استفاده می کنند.

آیا ویتامین D از لانولین ساخته شده است؟

دو نوع ویتامین D وجود دارد: D2 (ارگوکلسیفرول) و D3 (کوله کلسیفرول). D2 از گیاهان و D3 معمولاً از لانولین به دست می آید.

لانولین باعث تیرگی پوست میشود؟

خیر، در مواردی عوارض جانبی لانولین عبارتند از:
سوزش، قرمزی یا تحریک پوست.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مهناز نادری

    سلام
    ببخشید لانولین برای درمان ترک سینه خوبه؟

    پاسخ
    • دکتر محمد رضا سلیمی

      درود
      لانولین به دلیل خاصیت نرم‌کنندگی و آرامبخشی که دارد، به عنوان یک روش درمانی برای ترک‌های سینه در زنان شیرده مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از لانولین می‌تواند به کاهش درد و سوزش ترک‌های سینه کمک کند و بهبودی سریع‌تر این ترک‌ها را به دنبال داشته باشد. همچنین، استفاده از لانولین می‌تواند باعث حفظ رطوبت پوست سینه شود و از خشکی آن جلوگیری کند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست