خرید سدیم فلوراید

خرید سدیم فلوراید پودر

فروش سدیم فلوراید 99.5 درصد که نوعی جامد یا پودر کریستالی بی‌رنگ تا سفید است. این ماده بیشتر به دلیل نقش آن در تلاش برای جلوگیری از پوسیدگی دندان شناخته‌شده است. برای این منظور ممکن است به خمیردندان‌ها یا دهانشویه‌ها یا به منابع آب شهری اضافه شود.

جهت استعلام قیمت سدیم فلوراید خوراکی و صنعتی

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

اگرچه در حال حاضر شیوه آب فلوریداسیون در ایالات متحده بسیار گسترده است، در مورد اثرات احتمالی سلامتی آن بر روی انسان همچنان موضوع بحث و جدال است. یک نمک فلوراید فلزی با یک عدد سدیم (+) است. نام تجاری فلورینس (Oral-B)؛ Minute-Gel (Oral-B)؛ Neutra Care (Oral-B)؛ Pediaflor (راس).

بلورهای فلوراید سدیم بی‌رنگ یا پودر براق سفید است، متعلق به سیستم چهار ضلعی، بلورهای شش‌ضلعی یا هشت‌ضلعی مثبت است. در الکل کمی محلول و در آب محلول است. محلول آبی اسیدی است که در اسید هیدروفلوئوریک حل می‌شود تا فلوراید سدیم هیدروژن تشکیل شود.

3.66g / 0 ℃؛ 4.06g / 20 ℃؛ 4.22g / 30 ℃؛ 4.4g / 404.68g / 60 ℃؛ 4.89g / 80 ℃؛ 5.08g / 100

فلوراید سدیم به طور طبیعی به عنوان ویلیاومیت معدنی وجود دارد. مقداری سدیم‌فلوراید به عنوان محصول جانبی تولید کودهای فسفات بدست می‌آید. در این فرآیند، آپاتیت (نوعی فسفات کلسیم که حاوی فلوراید و / یا کلریدها نیز هست) خرد شده و با اسید سولفوریک (H2SO4) درمان می‌شود. محصولات آن واکنش شامل اسید فسفریک (H3PO4)، سولفات کلسیم (CaSO4)، هیدروژن فلوراید (HF) و تترافلوئورید سیلیکون (SiF4) می‌باشد. فلوراید هیدروژن و تترافلوئورید سیلیکون می‌توانند به فلوراید سدیم تبدیل شوند. این ترکیب همچنین با درمان هیدروژن فلوراید با کربنات سدیم (Na2CO3) قابل تولید است.

کاربردها و ویژگی‌های سدیم فلوراید:

  • فلوراید سدیم صنعتی یک پودر سفید یا بلورهای بی‌رنگ است.
  • اغلب در محلول استفاده می‌شود.
  • به عنوان حشره‌کش مخصوصاً برای سوسک‌ها و مورچه‌ها استفاده می‌شود.
  • در فرمولاسیون دیگر سموم دفع آفات
  • با مواد تشکیل‌دهنده مخلوط مینای زجاجیه و شیشه‌ای مصرف می‌شود.
  • به عنوان یک عامل جداسازی فولاد
  • سدیم فلوراید صنعتی در آب‌کاری کاربرد بسیار دارد
  • در شار
  • در ترکیبات نمکی با تصفیه گرما در فلوریداسیون آب آشامیدنی
  • برای ضد عفونی دستگاه تخمیر در کارخانه‌های آبجو و کارخانه تقطیر
  • حفظ چوب، خمیر و مخاط
  • تولید کاغذ روکش‌دار
  • شیشه
  • حذف HF از گازهای خروجی برای کاهش آلودگی هوا
  • سایپرز
  • پیش‌گیری از پوسیدگی دندان

استفاده می‌شود. فلوراید سدیم صنعتی (NaF) با غلظت یک ppm به آب آشامیدنی شهری اضافه می‌شود تا به کاهش پوسیدگی دندان کمک کند. همچنین از این ماده به عنوان حشره‌کش و قارچ‌کش استفاده می‌شود. این ماده در ساخت چسب‌ها، ضد عفونی‌کننده‌ها و محصولات دندان‌پزشکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فواید سدیم فلوراید

1- سدیم فلوراید به عنوان ماده ضد عفونی‌کننده، نگه‌دارنده و سموم دفع آفات مورد استفاده قرار می‌گیرد، همچنین در مینا، حفظ چوب، دارو، متالورژی، ساخت فلوراید و غیره نیز استفاده می‌شود.

2- برای تعیین اسکاندیم در میکروآنالیز، تعیین فسفر در آنالیز رنگ‌سنجی فوتو الکتریک، به عنوان معرف، مواد نقاب‌کننده، مواد نگه‌دارنده آهن و فولاد استفاده می‌شود.

3- به عنوان مکمل‌ غذایی کاربرد دارد.

4- از آن به عنوان مواد نگه‌دارنده چوب، نگه‌دارنده دارویی، جوش‌کاری استفاده می‌شود و در صنایع کاغذ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5- همچنین می‌توانند به عنوان ماده پاک‌کننده آب آشامیدنی مورد استفاده قرار گیرند و از آن برای پنهان‌سازی و پردازش پوست در صنعت برنزه استفاده می‌شود. برای ذوب و پالایش فلز سبک و لایه محافظت از فلز سبک، برای خوردگی چسب و ساختن فولاد جوش کاربرد دارد.

6- فلوراید سدیم به عنوان شتاب‌دهنده فسفات در صنعت پوشش استفاده می‌شود، باعث ثبات محلول فسفاته، پالایش فسفات می‌شود و باعث بهبود عملکرد پوشش فسفات می‌شود.

خواص سدیم فلوراید برای دندان

خمیر سدیم فلوراید (SOE dee um FLOOR ide) برای جلوگیری از پوسیدگی دندان استفاده می شود. همچنین به کاهش حساسیت دندان ها کمک می کند. این دارو ممکن است برای مقاصد دیگر استفاده شود. اگر سوالی دارید از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا داروساز خود بپرسید.

عوارض سدیم فلوراید

فلوراید سدیم موجود در آب آشامیدنی یا مصرف آن به عنوان مکمل معمولاً عوارض جانبی ایجاد نمی کند. با این حال، مصرف بیش از حد فلوراید ممکن است مشکلات جدی ایجاد کند.

فروش سدیم فلوراید خوراکی

فروش سدیم فلوراید صنعتی و خوراکی 99.5% به صورت کیسه 25 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، سدیم فلوراید و سایر مواد مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

قیمت سدیم فلوراید صنعتی

در حال حاضر سدیم فلوراید 98% پودر سفید گرید صنعتی در چین با قیمت 1215-1455 دلار آمریکا / تن عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست