فروش پاراستامول

خرید پودر خالص پاراستامول 99.9٪

پاراستامول در داروسازی و پزشکی استفاده می‌شود. شما می‌توانید پودر پاراستامول را به عنوان مواد اولیه از شرکت ما خریداری کنید. پیشگامان شیمی مهم‌ترین تأمین‌کننده این ماده از چین و آلمان است. ما از سال 2001 در صنعت فروش مواد اولیه دارویی فعال بوده‌ایم. اگر شما نیاز قصد خرید پاراستامول با کیفیت بالا با قیمت رقابتی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید. در بازار، پاراستامول در دو نوع وجود دارد: مواد پاراستامول در پودر کریستالی سفید و قرص‌های استامینوفن DC (DC90 و DC96) در گرانول‌های سفید.

 

پاراستامول چیست؟

به گروهی از داروهای معروف به ضد درد یا مسکن‌ها تعلق دارد. برای تسکین درد خفیف تا متوسط ​​استفاده می‌شود. همچنین برای پایین آوردن درجه حرارت بالا (تب) مانند هنگام سرماخوردگی یا بعد از واکسیناسیون کودکان مفید است. نام دیگر این ماده استامینوفن است. پاراستامـول یک ضد درد رایج است و برای خرید در بسیاری از فروشگاه‌های خرده‌فروشی به صورت قرص یا کپسول و به عنوان داروی مایع در دسترس است. بسیاری از مارک‌های ضد درد ترکیبی “بدون نسخه” حاوی پاراستامول هستند، مانند بسیاری از داروهای ضد سرماخوردگی و آنفولانزا.

پاراستامول یک ضد درد و ضد تب خفیف است و برای درمان شرایط دردناک و تب‌دار توصیه می‌شود، به عنوان مثال سردرد شامل میگرن، درد دندان، نورالژی، سرماخوردگی و آنفلوانزا، گلو درد، کمردرد، درد روماتیسمی و سوء هاضمه.

تست‌ها استانداردها نتایج
ظاهر سفید یا تقریباً سفید، پودر کریستالی سفید، پودر کریستالی.
شناسایی A: جذب IR مطابقت دارد مطابقت دارد
B: جذب UV مطابقت دارد مطابقت دارد
C: TLC مطابقت دارد مطابقت دارد
نقطه ذوب 168 ~ 172 درجه سانتی‌گراد 169.0 ~ 170.9C
اب بیش از 0.5٪ 0.08٪
ماده مربوطه ناخالصی (chloroacetanilide) نه بیشتر از 10 ppm 2ppm
ناشناخته K (4-آمینوفنول) بیش از 50 ppm 15 ppm
ناخالصی F (4-نیتروفنول) بیش از 0.05٪ تشخیص داده نشد
هر ناخالصی دیگر بیش از 0.05٪ 0.01٪
مجموع ناخالصی‌های دیگر بیش از 0.1٪ 0.02٪
پس‌مانده‌های احتراق بیش از 0.1٪ 0.05٪
کلرید نه بیشتر از 0.014٪ کمتر از 0.014٪
سولفات نه بیشتر از 0.02٪ کمتر از 0.02٪
سولفید بستگی دارد بستگی دارد
فلزات سنگین بیش از 0.001٪ کمتر از 0.001٪
رایگان p- آمینوفنول بیش از 0.005٪ کمتر از 0.005٪
محدودیت P-chloroacetanilide بیش از 0.001٪ کمتر از 0.001٪

تاریخچه مصرف پاراستامول:

استامینوفن یکی از پرمصرف‌ترین داروها است، با تجربیات فراوان که به وضوح آن را به عنوان داروی ضد تب و ضد درد استاندارد برای حالت‌های خفیف تا متوسط ​​معرفی می‌کند. پاراستامول که برای اولین‌بار در سال 1893 توسط کلینیکی توسط فون مریینگ مورد استفاده قرار گرفت، تا سال 1950 در ایالات متحده و 1956 در استرالیا از نظر تجاری ظاهر نمی‌شد.

در دهه 1960 و 1970، نگرانی روزافزونی در مورد سمیت مسکن‌های ضد نسخه وجود نداشت، اما در استفاده عادی پاراستامول دارای مشخصات ایمنی مداوم بود.  در سال 1966 معلوم شد كه مصرف بیش از حد آن ممكن است در اثر آسیب‌های شدید و گاه كشنده كبدی پیچیده باشد. خوشبختانه، درمان زودرس با N-استیل سیستئین از سمیت کبد جلوگیری می‌کند. در دهه 1980 نقطه عطف در انتخاب داروهای ضد درد کودکان به وجود آمد که آسپرین به سندرم ریه مرتبط شد.

پاراستامول به عنوان دارو:

در حال حاضر، پاراستامول یک انتخاب درجه اول برای کنترل درد و تب در انواع مختلف بیماران، از جمله کودکان، زنان باردار، سالمندان، مبتلایان به آرتروز، سردردهای ساده و کسانی است که دارای شرایط اسکلتی عضلانی غیر التهابی هستند. با استفاده صحیح، پاراستامول به ندرت باعث بروز عوارض جانبی می‌شود و گزارش‌های مربوط به عوارض جانبی جدی نادر است.

اگرچه بیش از یک قرن از اولین استفاده بالینی پاراستامـول می‌گذرد، اما همچنان یک روش درمانی در بزرگ‌سالان و کودکان مبتلا به تب و درد است. علاوه بر این، تحقیقات فعلی نشان می‌دهد که پاراستامول ممکن است در سال‌های بعد از ابزار بالینی بسیار وسیع‌تری برخوردار باشد.

کاربردهای پاراستامول:

یک ماده‌ی دارویی است که برای درمان برخی از بیماری‌ها استفاده می‌شود: درد خفیف تب درد شدید (همراه با کدئین) سرماخوردگی و آنفولانزا (هنگامی که با آنتی‌هیستامین‌ها و مواد ضد احتقان ترکیب می‌شوند). این ماده دارویی است که برای درمان درد و تب استفاده می‌شود. معمولاً برای تسکین درد خفیف تا متوسط ​​استفاده می‌شود.  شواهد متفاوتی برای استفاده از آن برای رفع تب در کودکان وجود دارد. این دارو اغلب به همراه سایر داروها، مانند بسیاری از داروهای سرماخوردگی فروخته می‌شود.

پاراستامول در ترکیب با داروهای ضد درد مخدر برای درد شدید، مانند درد سرطانی و درد بعد از عمل نیز کاربرد دارد. معمولاً از طریق دهان یا دندان استفاده می‌شود، اما با تزریق داخل ورید نیز در دسترس است. اثر آن  بین دو تا چهار ساعت به طول می‌انجامد. پاراستامـول به طور کلی در دوزهای توصیه‌شده بی‌خطر است. بیشتر افراد می‌توانند آن را بدون هیچ مشکلی مصرف کنند.

فروش پاراستامول:

پاراستامول به صورت درام‌های 25 کیلوگرمی در انبار تهران و اصفهان آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول پاراستامول مورد نیاز را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

آنالیز پاراستامول

جهت دریافت آنالیز رسمی از پودر خالص پاراستامول 99.9٪ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

آنالیز استامینوفن

قیمت پاراستامول

پیشگامان شیمی یک شرکت با فناوری بالا است که در زمینه تحقیق، توسعه و واردات مواد اولیه دارویی و واسطه‌ای تخصص و فعالیت دارد. مجموعه بازرگانی پیشگامان شیمی مرکز تحقیق و توسعه مستقلی است که از یک تیم تحقیقاتی 7 نفره تشکیل شده و در حال حاضر چندین اختراع ثبت شده از این شرکت موجود است.

ما بر واردات محصولات با کیفیت بالا اصرار داریم، بنابراین یک آزمایشگاه کاملاً مجهز حاوی دستگاه‌های ردیابی مانند HPLC ،GS، اسپکتروفتومتر، AAS، قطب‌سنج، تیتراسیون اتوماتیک، دستگاه جوجه‌کشی BOD، دستگاه جوجه‌کشی COD و دستگاه نقطه ذوب و همچنین استاندارد GMP کارگاه سنتز مواد اولیه مجهز به سیستم تمیز تهویه مطبوع 300000 سطح از ابتدای کار ما تأسیس شده است.

ما همچنین دارای 2 واحد فروش با بیش از 30 نیروی فعال هستیم و محصولات خود را در سراسر کشور می‌فروشیم. هدف ما این است که برای آینده‌ای روشن با شما همکاری کنیم. جهت استعلام قیمت پودر خالص پاراستامول با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

واردکننده ماده اولیه پاراستامول

شرکت پیشگامان شیمی، فروش پودر پاراستامول در ایران را به عهده دارد. ما از خریداران خود با محصولات ایده آل، با کیفیت بالا و خدمات سطح بالا پشتیبانی می‌کنیم. به عنوان واردکننده متخصص در این بخش، تجربه عملی غنی در تولید و مدیریت کسب کرده‌ایم و موفق به کسب گواهینامه‌های متعددی شده‌ایم. برای اطلاعات دقیق‌تر، لطفا با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست