خرید کارباپول پودری - فروش کارباپول اصفهان

خرید کارباپول

پیشگامان شیمی به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان مواد اولیه آرایشی بهداشتی با چندین دهه تجربه، کارباپول را با بالاترین و خالص‌ترین کیفیت برای چندین کاربرد در صنایع آرایشی و دارویی وارد می‌کند. در ادامه به بررسی این محصول ژل‌کننده می‌پردازیم:

برای استعلام قیمت پودر کارباپول

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت کارباپول پودر

معادل انگلیسی Carbomer
شناسه محصول 76050-42-5
فرمول شیمیایی C3H4O2
نام‌های دیگر کارباپول، پلی اکریلیک اسید
شکل ظاهری پودر سفید محلول در آب
گرید آرایشی و بهداشتی
بسته‌بندی کیسه 20 کیلویی
کشور تولید کننده چین، ترکیه
خواص افزایش‌دهنده ویسکوزیته و ژل‌ساز
قیمت کارباپول پودری جهت دریافت قیمت پودر کارباپول با ما تماس بگیرید 📞
عملکرد به عنوان ضخیم‌کننده ژل قوی و حساس به PH عمل می‌کند که برای ساختن ژل‌های شفاف مفید است و امولسیون‌ها را تثبیت می‌کند
میزان استفاده ⭐ بسته به نوع فرمول، سطح مصرف معمولی 0.1-0.5٪ است. کربومر باید کاملاً مخلوط و هیدراته شود. افزایش pH به > 6.0، ساختار ژلی می‌دهد. خنثی‌سازی را می‌توان با پایه‌های معدنی مانند سدیم هیدروکسید یا هیدروکسید پتاسیم یا تری اتانول آمین (TEA) انجام داد.
موارد مصرف ⭐  ژل کرم، ژل مو و سایر ژل‌ها، لوسیون‌ها، کرم‌ها
تولید ⭐  کربومر با پلیمریزاسیون اسید آکریلیک تولید می‌شود تا پلیمرهای با وزن مولکولی بالا و پیوند عرضی از اسید اکریلیک (اسید پلی اکریلیک) ایجاد شود.
وزن مولکولی انواع کربومر⭐ 
940، 934، 941، 910، 980
 

کارباپول چیست؟

کربومر یک پلیمر محلول در آب است که در بسیاری از صنایع به عنوان یک امولسیون‌کننده، تثبیت‌کننده، تعلیق‌کننده، ضخیم‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به عنوان ماده ژل کننده در ژل ضدعفونی کننده دست و سایر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در چندین درجه مختلف موجود است، که در ساخت مواد آرایشی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله ژل، کرم و لوسیون، مواد شوینده و مواد خوشبو کننده هوا بسیار استفاده می‌شود.
اثر ژلینگ در دو مرحله فعال می‌شود، اولاً پراکندگی و هیدراتاسیون کارباپول و ثانیا “خنثی کردن” محلول با افزودن مواد شیمیایی که باعث افزایش pH می‌شود. عوامل خنثی‌کننده شامل تری اتانول آمین (TEA)، هیدروکسید سدیم و هیدروکسید پتاسیم است. کربومر گروه مهمی از مواد است که هر فرم‌دهنده باید با آن آشنا شود. اینها پلیمرهای با اتصال مولکولی بالا از اسید اکریلیک با وزن مولکولی حداکثر 3 تا 4 میلیارد دالتون هستند. در ادامه به بررسی این محصول ارزشمند می‌پردازیم:
 

کارباپول یک پودر سفید با پلیمرهای اسید پلی‌آکریلیک می‌باشد. این یک اصلاح‌کننده رئولوژی بسیار کارآمد است که قادر به ایجاد ویسکوزیته بالا بوده و ژل‌های شفاف یا ژل‌های هیدروالکلی و کرم را تشکیل می‌دهد. کوتاه بودن خاصیت غیر قطره‌ای آن برای کاربردهایی مانند ژل‌های شفاف، ژل‌های هیدروکلریک و کرم‌ها ایده‌آل است.

ویژگی‌ها و مزایا سازگار با سایر مواد مورد استفاده در ژل‌های یک ظاهر طراحی‌شده سازنده و پایدارکننده ویسکوزیته با وضوح بالا و توانایی تعلیق بالایی در ژل‌های مو ایجاد می‌کند.“Carbomer” یکی از نام‌های عمومی است که می‌تواند برای توصیف پلیمرهای کارباپول (Carbopol) استفاده شود. کارباپول را می‌توان به عنوان یک پلیمر با وزن مولکولی بالا از اسید اکریلیک که به طور هم پیوسته با آلیل اترهای پلی‌الکلی تعریف شده است، تعریف کرد.

یک پلیمر پلی‌وینیل‌کربوکسی است که به عنوان تقویت‌کننده ویسکوزیته، ژل‌کننده یا عامل تعلیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده با اترهای پنتا اریتریتول متصل است و در درجه اول در سیستم‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که وضوح درخشان یا پاسخ ویسکوزیته‌ای تند به آن نیاز دارند.

کارباپول به طور کلی به عنوان یک پودر بسیار سبک و چگالی کم تهیه می‌شود. هنگام اضافه شدن به آب، شناور می‌شود و نیاز به آشفتگی شدید دارد. این می‌تواند باعث ایجاد گرد و غبار شود. هنگامی که به آب اضافه می‌شود، کارباپول تمایل به تشکیل آگلومره‌هایی دارد که به راحتی پراکنده نمی‌شوند. برخی از پودرها دارای خاصیت جریان ضعیفی هستند. در حالی که برخی از درجه‌ها تا زمان خنثی‌شدن افزایش قابل توجهی در ویسکوزیته نشان نمی‌دهند، برخی دیگر بلافاصله ضخیم می‌شوند و افزودن پودر به طور فزاینده دشوار می‌شود. 

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی کارباپول

  • پودر سفید
  • محلول در آب مقدار pH: 2.7 – 3.3 (محلول 0.5٪ در دمای 25 درجه سانتی‌گراد، 77 درجه فارنهایت).
  • ویسکوزیته: 45000-70،000 سی‌سی (محلول 0.5٪). CAS # 9003-01-4،9007-16-3،9007-17-4،9062-04-8،76050-42-5.

خواص

  • ضخیم‌کننده ژل
  • حساس به ph برای فرموله‌کردن ژل‌های درخشان و شفاف
  • تثبیت امولسیون

استفاده:

میزان استفاده معمولی بسته به نوع فرآورده ویسکوزیته مورد نظر سطح 1/0 تا 5/0٪ است. کربومر باید کاملاً مخلوط و آب‌رسان باشد. افزایش pH به > 6. 0، به ساختار ژل می‌دهد. خنثی‌سازی را می‌توان با پایه‌های معدنی مانند NaOH یا KOH یا تری اتانول آمین (TEA) انجام داد.

کاربردهای کارباپول

کرم ژل، ژل مو و سایر ژل‌ها، لوسیون‌ها، کرم‌ها.از پلیمرهای کارباپول با غلظت‌های 50٪ در مواد آرایشی و امولسیون‌کننده استفاده می‌شود. مطالعات حاد روی حیوانات نشان داد که Carbomers-910،-934،-934P،-940 و -941 سمیت کم در هنگام مصرف دارند.

انواع کارباپول

نام پلیمر ویسکوزیته خواص
کارباپول 910 3,000 – 7,000

– در غلظت‌های کم مؤثر است.

– فرمول گرانروی کم را ارائه می‌دهد.

کارباپول 934 30,500 – 39,400 – در فرمولاسیون‌های ضخیم مانند امولسیون، تعلیق، فرمولاسیون‌های پایدار و موضعی مؤثر است.
– ژل‌های شفاف را با آب تشکیل می‌دهد.
کارباپول 934p 29,400 – 39,400 خواص مشابه 934 اما برای فرمولاسیون دارویی در نظر گرفته شده است.
کارباپول 940 40,000 – 60,000
– در فرمول‌های ضخیم مؤثر است.
– وضوح بسیار خوبی در ژل‌های موضعی آب یا هیدروالکلی.
– ژل های شفاف را با سیستم‌های هیدروالکلی تشکیل می‌دهد.
کارباپول 941 4,000 – 11,000 – ژل‌های ویسکوزیته کم تولید می‌کند.
– وضوح بسیار خوب.

کارباپول یک پلیمر محلول در آب است که به عنوان ماده امولسیون‌کننده، تثبیت‌کننده، تعلیق‌کننده، ضخیم و ژل‌کننده در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارباپول در چندین درجه مختلف موجود است، که به طور گسترده‌ای در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی، از جمله ژل‌ها، کرم‌ها و لوسیون‌ها، مواد شوینده و تازه‌کننده‌های هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اثر ژلینگ در دو مرحله فعال می‌شود، اولاً پراکندگی و هیدراتاسیون کربوپول و ثانویه “خنثی‌کردن” محلول با افزودن مواد شیمیایی که باعث افزایش pH می‌شود. عوامل خنثی‌کننده شامل تری‌ اتانول‌ آمین (TEA)، هیدروکسید سدیم و هیدروکسید پتاسیم است.

کربومر 940 (Carbopol940 Polymer INCI Name: Carbopoler carbopol-modelc Carbopol 940) یک پلیمر پلی‌آکریلات کاملاً متصل است. این یک اصلاح‌کننده رئولوژی بسیار کارآمد است که قادر به ایجاد ویسکوزیته بالا است و ژل‌ها و کرم‌های آب گازدار یا هیدروالکلی را تشکیل می‌دهد. خاصیت جریان کوتاه پلیمر Carbopol 940 (غیر قطره‌ای) برای کاربردهایی مانند ژل‌های شفاف، ژل‌های هیدروالکلی، کرم‌ها ایده‌آل است.

پودر معمول بسیار سبک و کرکی است و در صورت عدم مراقبت دقیق، ابرهایی از گرد و غبار موجود در هوا تشکیل می‌دهد. تمایل دارد روی آب شناور شود و برای خیس شدن به همزدن خوبی نیاز دارد. پس از خیس شدن، به سرعت متورم می‌شود و ویسکوزیته بالایی ایجاد می‌کند. انواع مختلف ویسکوزیته‌های مختلفی تولید می‌کنند، اما بیشتر آن‌ها از غلظت زیر 1٪ استفاده می‌شود. پلیمرهای بهم پیوسته در واقع محلول در آب نیستند، اما در کره‌های هیدراته متورم می‌شوند که خاصیت رئولوژیکی آن را به محصول می‌دهند.

ویژگی‌ها Carbopol 940 Polymer:

  • خواص جریان کوتاه
  • ویسکوزیته بالا
  • قابلیت تعلیق بالا
  • وضوح بالا

برنامه‌های کاربردی توصیه‌شده:

  • ژل‌های یک ظاهر
  • طراحی مو
  • ژل‌های هیدروالکلی
  • ژل‌های مرطوب‌کننده
  • ژل‌های حمام دست‌ها، بدن و صورت
  • کرم‌ها
فروش کارباپول
فروش کارباپول عمده

کاربرد کارباپول صنایع مختلف

پلیمرهای کارباپول در طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی، مراقبت‌های شخصی، دارویی و پاک کننده‌های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر پلیمرهای کارباپول دارای زنجیره‌های اسید اکریلیک با وزن مولکولی بالا هستند که معمولاً بهم پیوسته‌اند و به صورت پودر یا مایعات در دسترس هستند.

زیبایی و مراقبت شخصی

پلیمر کارباپول 940، پلیمری است که به آسانی دیسپرس می‌شود و امروزه برای استفاده در ژل‌های شفاف و سیستم‌های امولسیونی، مانند کرم‌ها و لوسیون‌ها موجود است. پلیمر Carbopol ضخیم سازی بسیار کارآمد و وضوح عالی، تعلیق قدرت و پایداری امولسیون را فراهم می‌کند.

فواید آن برای پوست

جالب است که به نظر می رسد کربومر هیچ تاثیری بر روی پوست ندارد. به محض اینکه کربومر روی پوست قرار گرفت و خشک شد، حتی متوجه آن نمی‌شوید. کربومرها پوست را چسبناک، خشک یا سفت نمی‌کنند. پلیمرهای کربومر فقط برای بهبود بافت محصول در محصولات موجود نیستند.

سلامتی

پلیمر کارباپول علاوه بر چسب زیستی، پوشاندن طعم و ویژگی‌های اتصال خوب، خواص جریان کنترل شده بسیار خوبی را برای قرص‌ها با غلظت کم فراهم می‌کنند. پلیمرهای کارباپول همچنین انعطاف پذیری فرمولاسیون را ارائه می‌دهند زیرا می‌توانند با انواع مواد فعال دارویی برای مصرف خورای، موضعی یا مخاطی استفاده شوند.

مراقبت در منزل

پلیمرهای کارباپول با استفاده از مواد غلیظ کننده مایع آسان برای غلظت و بهبود خصوصیات جریان در طیف وسیعی از انواع محصولات برای مصارف خانگی، صنعتی و سازمانی طراحی شده‌اند. این پلیمرها به ویژه برای استفاده در کاربردهای حاوی سورفاکتانت بسیار مثر هستند.

استفاده‌های دیگر

پلیمرهای کربومر علاوه بر استفاده در محصولات مراقبت شخصی، کاربردهای تجاری و صنعتی بسیار متنوعی دارند. بعضی از مثال‌ها شامل استفاده به عنوان حامل عطر، بانداژهای پزشکی، پانسمان زخم‌ها و ژل ضد حریق است.

اثرات جانبی کارباپول

طبق گزارش کارگروه محیط زیست، این یک ماده بسیار بی‌خطر محسوب می‌شوند. و با ارزیابی داده‌های علمی، هیئت متخصص CIR نتیجه گرفت که پلیمرهای کربومر به عنوان مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی و مراقبت‌های شخصی بی‌خطر هستند.

این ماده به عنوان یک ماده در ارتباط با ایجاد سرطان در “دولت، صنعت، یا مطالعات دانشگاهی یا ارزیابی های دانشگاهی” شناخته نمی‌شود، و همچنین با سمیت رشدی یا تولید مثلی در ارتباط نیست. علاوه بر این، به نظر نمی‌رسد که کربومر سیستم ایمنی بدن را به خطر بیاندازند یا باعث واکنش‌های آلرژیک شوند.

دکتر ویاسیوویچ اضافه می‌کند: “در بررسی مطالعات حاد دهان و دندان، آنها مشخص کردند که کارباپول ها از نظر پتانسیل کمبود نوری، حساسیت به تماس با عکس، تحریک پوست و حساسیت‌زدایی در غلظت‌های 100٪ وجود دارند.”بنابراین، اگر از محصولی استفاده می‌کنید که حاوی کارباپول باشد و یک واکنش منفی یا آلرژیک داشته باشید، فرض می‌کنید که یک ماده مختلف مقصر است.

فرق کارباپول و کربومر

کارباپول نام دیگر کربومر است. در صنعت آرایشی و بهداشتی از کارباپول ژل به عنوان غلیظ کننده در لوسیون ها، کرم ها و ژل ها استفاده می شود. همچنین برای تثبیت، تعلیق و کنترل انتشار محصولات دارویی استفاده می شود. 

جایگزین کارباپول

نمونه هایی از عوامل غلیظ کننده طبیعی جایگزین کارباپول عبارتند از صمغ زانتان، صمغ کنجاک، صمغ گوار و مشتقات سلولزی. آمیژل جایگزینی برای کربومر و سایر عوامل مصنوعی با منشاء پتروشیمی است. Amigel از 100% پلی ساکارید با منشاء طبیعی با خاصیت ژل کنندگی و غلیظ کنندگی استثنایی، یک عامل تثبیت کننده بی نظیر برای فرمولاسیون امولسیون ها و سوسپانسیون ها است.

فروش کارباپول

فروش کارباپول ژل به صورت کارتن 20 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، کارباپول 940 و سایر مواد مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

قیمت کارباپول عمده

جهت دریافت لیست قیمت انواع کارباپول با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. به عنوان یک افزایش دهنده ویسکوزیته یا عامل ژل کننده عمدتاً در سیستم هایی که شفافیت یا ویسکوزیته مورد نیاز است استفاده می شود. مشخصات این ماده: پودر سفید. محلول در آب. مقدار pH: 2.7-3.3

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مهدی بنایی

    با سلام لطفا اطلاعات کارباپول و قیمت را اعلام فرمائید.
    سپاس

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست