کلسیم استئارویل لاکتیلات

کلسیم استئارویل لاکتیلات چیست؟

کلسیم استئارویل لاکتیلات (CSL) یک افزودنی غذایی همه‌کاره است. این محصول به طور گسترده در غذاها و محصولات پخته شده از مخمرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلسیم استئارویل لاکتیلات نمک کلسیم استر اسید و کلسیم استئارویل لاکتیلات است.

جهت استعلام

قیمت کلسیم استئارویل لاکتیلات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

کاربرد کلسیم استئارویل لاکتیلات در صنعت غذایی

این ماده برای مقاصد مختلفی از جمله امولسیون، مقاومت در برابر پیری، تقویت گلوتن و تازه نگه داشتن در بسیاری از مواد غذایی تواند به عنوان امولسیفایر در شیر، کرم خامه ای غیر لبنی، مارگارین، فرآورده‌های گوشتی، روغن‌های حیوانی و گیاهی، خامه تازه و غیره استفاده می‌شود.

  1. افزایش بهاری، چقرمگی و قابلیت نگهداری گاز در خمیر، افزایش حجم نان و نان بخار و افزایش سازمان و ساختار. برای تأخیر و جلوگیری از پیری مواد غذایی می‌تواند با آمیلوز واکنش نشان دهد. این کار باعث می‌شود که بیسکویت‌ها را از قالب‌ها راحت‌تر کنید تا ظاهر صاف، لایه‌های مشخص و احساس ترد در دهان ایجاد شود.
  2. می‌تواند غذای گرم و تند را پرتحرک‌تر و نرم‌تر کند و مدت زمان نگهداری را طولانی‌تر کند.
  3. کیفیت مواد غذایی منجمد سریع را بهبود بخشیده، سازمان و ساختار آنها را بهبود بخشیده و از ترک‌خوردگی سطح و پر شدن فرار جلوگیری کنید.

طریقه استفاده کلسیم استئارویل لاکتیلات

1. می‌توان آن را مستقیماً به خوبی با آرد مخلوط کرد تا استفاده شود.
2. این محصول را در دمای 60 ℃ با نسبت 1: 6 در آب گرم قرار دهید تا ماده ای به شکل خمیری بدست آید، 10 عدد آن را به نسبت اضافه کنید تا اثر بهتری حاصل شود.
3- هنگام استفاده در خامه غیر لبنی یا این نوع ماده، باید آن را به خوبی با ماده امولسیون گرم کرد تا قبل از پردازش بیشتر امولسیون همگن شود.

فروش کلسیم استئارویل لاکتیلات

این ماده در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند.

این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست