خرید آلومینیوم کلروهیدرات

آلومینیوم کلروهیدرات چیست؟

آلومینیوم کلروهیدرات گروهی از نمک‌های خاص آلومینیوم است که دارای فرمول کلی AlnCl (3n-m) (OH) m است. این ماده در دئودورانت‌ها و ضد عرق‌ها و به عنوان منعقدکننده در تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت استعلام قیمت آلومینیوم کلروهیدرات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

(ACH) یک محلول بسیار غلیظ از هیدروکسی کلرید پلی آلومینیوم است. این ماده با داشتن بالاترین غلظت آلومینیوم (23٪ Al2O3) از هر محلول تجاری مبتنی بر آلومینیوم در دسترس است. اصول اولیه ACH در 83٪ همچنین بالاترین میزان موجود برای هر محلول مبتنی بر پلی‌اتیلن است. اصالت به درجه خنثی‌سازی اسید اشاره دارد و همچنین نشانگر اندازه‌گیری چقدر پلیمریزاسیون آلومینیوم در ACH است.

گونه‌های آلومینیومی بسیار پلیمریزاسیون در ACH دارای بارهای کاتیونی بسیار بالاتری نسبت به آلومینیوم موجود در نمک‌های استاندارد مانند آلوم یا کلرید آلومینیوم و حتی سایر محصولات پلی‌الیوم است. بنابراین، آلومینیوم کلروهیدرات می‌تواند هم سطح بالاتری از عملکرد و هم دوزهای کلی را کاهش دهد. درجه بالای خنثی‌سازی اسید (اصالت) نیز بدان معنی است که تأثیر pH بر هنگام اعمال ACH ناچیز خواهد بود. ACH همچنین به طور مؤثر در طیف وسیعی از pH (به اندازه 5/9) در مقابل نمک‌های فلزی سنتی و پایه Pacl پایین‌تر انعقاد می‌دهد.

مشخصات فیزیکی و شیمیایی آلومینیوم کلروهیدرات:

شکل ظاهری: آلومینیوم کلروهیدرات متشکل از آلومینیوم، کلرید و آب است. پودر سفید، بدون بو.

مقدار pH: 5-4 (محلول آبکی 15٪).

محلول در آب سرد یا الکل.

فواید: ضد پراکندگی بسیار کاربردی، بسیار مؤثر (ترشح عرق را کاهش می‌دهد) و دئودورانت (بو با مهار رشد باکتری‌ها بوی بد را کاهش می‌دهد) قدرت تحریک‌کننده بسیار کم است.

استفاده: سطح استفاده معمولی 5-25٪ (25٪ = حداکثر مجاز توسط FDA & Health Canada). فقط برای استعمال خارجی.

منبع خام: اسید هیدروکلریک و فلز آلومینیوم

تولید: کلروهیدرات آلومینیوم توسط فرآیند اکسیداسیون تولید می‌شود (یعنی واکنش اسید هیدروکلریک با فلز آلومینیوم).

کاربردهای آلومینیوم کلروهیدرات:

برنامه‌های کاربردی: محصولات ضد عرق و دئودورانت به عنوان:

  • چوب
  • رول
  • آئروسل
  • کرم
  • ژل
  • اسپری

آلومینیوم کلروهیدرات گروهی از مجتمع‌های آلومینیوم محلول در آب با فرمول کلی AlnCl (3n-m) (OH) m است. این ماده تا 25٪ در محصولات بهداشتی بدون نسخه به عنوان یک عامل ضد عرقی فعال گنجانده شده است. محل اصلی عملکرد کلروهیدرات آلومینیوم در سطح لایه ذرت استراتوم است که نسبتاً نزدیک به سطح پوست است. همچنین به عنوان ماده منعقدکننده در فرآیند تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.ایمنی سازمان غذا و دارو استفاده از کلروهیدرات آلومینیوم در ضد عرق‌ها را بی‌خطر می‌داند و در غلظت‌های آن تا 25٪ مجاز است.

آلومینیوم کلروهیدرات یک شکل ساده از گروهی از نمک‌های آلومینیوم با FDA شناخته شده است که می‌تواند برای کاهش رطوبت در محصولات ضد عرق زیر بغل استفاده شود. کلروهیدرات آلومینیوم نیز به طور گسترده‌ای در تصفیه آب برای از بین بردن مواد آلی محلول استفاده می‌شود.

فـروش آلومینیوم کلروهیدرات:

شما می‌توانید برای خرید اکسید آلومینیوم به سایت پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تأمین مواد اولیه در ایران، آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، مواد اولیه را در تمامی زمینه‌های دارویی و پزشکی، صنعتی، آرایشی بهداشتی، اسانس‌ها، غذایی با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کند. این محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال  می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست