خرید hedp

خرید اتیدرونیک اسید

خرید اتیدرونیک اسید را از وارد کننده hedp با بهترین قیمت و با اطمینان کامل انجام دهید. شما می‌توانید برای خرید اتیدرونیک اسید مورد نیاز خود با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید و از آخرین قیمت اتیدرونیک اسید اطلاع پیدا کنید. 

جهت استعلام قیمت اتیدرونیک اسید

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

فروش HEDP

به انگلیسی 1-Hydroxyethylidene-1, 1-Diphosphonic Acid
نام های دیگر Hedp
فرمول شیمیایی C2H8O7P2
وزن مولکولی 206.02
شکل ظاهری مایع شفاف بی رنگ یا زرد روشن
گرید صنعتی
خلوص 99 درصد
تولید کننده⭐ چین، آلمان
قیمت hepd 60 درصد⭐ استعلام تلفنی
محل تحویل ⭐ شوراباد تهران

در این بخش قصد داریم در رابطه با اتیدرونیک اسید بحث کنیم و اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه دهیم. همان طور که می دانیم اولین سوالی که باید پاسخ داده شود، ماهیت اصلی اتیدرونیک اسید است. در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

اتیدرونیک اسید چیست؟

اتیدرونیک اسید یکی از انواع ترکیب‌های شیمیایی است که مانند دیگر ترکیب‌های بی فسفونات در دو حالت در طبیعت یافت می شوند. اگر بخواهیم در رابطه با حالات موجود این ترکیب شیمیایی بحث کنیم، لازم است بگوییم که می توان آن را به حالت مایع و جامد پیدا کرد. علاوه بر این موضوعی که باعث تفاوت اتیدرونیک اسید با دیگر ترکیبات می‌شود این است که به حالت بی بو و همچنین بو دار در طبیعت وجود دارد.

HEDP یک مایع شفاف بی رنگ تا زرد کم رنگ است که به طور گسترده به عنوان یک عامل جذب کننده، کیلیت و کنترل رسوب استفاده می شود و کنترل عالی کلسیم و سایر نمک های فلزی (از جمله آهن و منگنز) را با عمل به عنوان یک عامل اصلاح کننده کریستال قوی و بازدارنده  فراهم می کند.

HEDP یک محلول آبی 60 درصد فعال است و بخشی از گروه بیسفسفونیک اسید است و در شرایط سخت بسیار محلول در آب و پایدار است که آن را برای تصفیه آب ایده آل می کند. کاربردهای اصلی در صنعت تصفیه آب عبارتند از فرمولاسیون اسمز معکوس، تصفیه آب خنک کننده، تصفیه آب دیگ بخار، استخرهای شنا، رسوب و بازدارنده خوردگی.

ساختار HEDP

HEDP دارای فرمول شیمیایی C2H8O7P2 است و به خانواده فسفونات ها تعلق دارد که می تواند بیشتر به عوامل کیلیت، بازدارنده های رسوب، تثبیت کننده ها و بازدارنده های خوردگی طبقه بندی شود.

فسفونات ها نمک ها و ترکیبات آلی اسیدهای فسفریک هستند. به عنوان نمک، فسفونات ها می توانند در هر دو شکل اولیه (M’H2PO3) و ثانویه (M’2H PO3) وجود داشته باشند. فسفونات ها دارای ساختار کلی R-PO(OH)2 هستند. آنها با استرهای اسیدهای فسفریک با داشتن پیوند مستقیم بین اتم فسفر و کربن متفاوت هستند. این بدان معنی است که آنها می توانند راحت تر هیدرولیز شوند و در بیشتر مواقع در آب محلول هستند.

کاربرد اتیدرونیک اسید

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد در رابطه با کاربرد اتیدرونیک اسید کنجکاو شدید باید بگوییم که یکی از مهم ترین کاربردهای اصلی آن ضد خوردنگی بودن است. به عبارتی در بسیاری از موارد برای جلوگیری از رسوب در تمامی مراحل زندگی خود از اتیدرونیک اسید استفاده می‌کنیم. علاوه بر این لازم است بدانیم که اتیدرونیک اسید در تمامی صنایع کارآیی داشته و بسیاری از نیازها را برطرف می‌کند.

استفاده از HEDP در تصفیه آب

HEDPهمچنین معمولاً در تصفیه آب صنعتی استفاده می شود. این ماده قادر است از تشکیل رسوبات نامحلول سولفات و کربنات جلوگیری کند. این امر HEDP را به یک ماده شیمیایی ایده‌آل برای کاهش لکه‌های روی پارچه تبدیل می‌کند، به همین دلیل است که تولیدکنندگان عموماً دوست دارند از آن به عنوان یک عامل کیلیت در مواد شوینده استفاده کنند.

به دلیل خواص پراکندگی استثنایی، HEDP در برابر آلاینده ها نیز موثر است. این ماده شیمیایی یک بازدارنده رسوب آهک و خوردگی ایده آل است و به ویژه در محلولی که حاوی بازدارنده های دیگر است موثر است. به دلیل این ویژگی ها، HEDP اغلب به عنوان یک ماده شیمیایی تصفیه به سیستم های آب خنک کننده، سیستم های آب کربنی، بویلرهای صنعتی و کارخانه های نمک زدایی اضافه می شود.

سایر کاربردهای HEDP

HEDP  کاربردهای زیادی در صنعت مصالح ساختمانی دارد. جدا از توانایی آن در مایع کردن برخی مواد، تغییر رئولوژی آنها و به تاخیر انداختن فرآیند پخت، HEDP همچنین یک افزودنی است که می تواند خوردگی را از سطوح فلزی حذف کرده و از تشکیل زنگ بعدی جلوگیری کند.

علاوه بر این، صنایع کاغذ و نساجی از این ترکیب به عنوان یک عامل کیلیت برای اتصال فلزات سنگین و همچنین برای دمینرالیزاسیون و به عنوان تثبیت کننده در کاربردهای سفید کننده استفاده می کنند.

در صنعت آرایشی و بهداشتی، HEDP را می توان در رنگ مو و سفید کننده به عنوان یک عامل تثبیت کننده یافت. این ترکیب همچنین تأثیر قابل توجهی بر اثرات پاک کنندگی صابون، شامپو و شستشوی بدن دارد. علاوه بر آن، برای بهبود پراکندگی رنگدانه های سفید به ضد آفتاب ها اضافه می شود.

HEDP به عنوان عضوی از خانواده داروهای معروف به بیس فسفونات ها است، اتیدرونات از نظر مقاومت در برابر هیدرولیز آنزیمی با پیروفسفات درون زا متفاوت است. این عامل به سلول های هیدروکسی آپاتیت جذب می شود و تعداد استئوکلاست ها را کاهش می دهد و در نتیجه از جذب غیر طبیعی استخوان جلوگیری می کند. اتیدرونات همچنین ممکن است مستقیماً تشکیل استخوان توسط استئوبلاست ها را تحریک کند.

کاربردهای صنعتی hedp

  • بازدارنده های خوردگی و مواد ضد رسوب
  • عوامل تکمیل کننده
  •  واسطه ها
  • عوامل آبکاری و عوامل تصفیه سطح
  • کمک های پردازش، که در فهرست دیگری ذکر نشده اند
  • حلال ها (برای تمیز کردن و چربی زدایی)
  • عوامل فعال سطحی
  • در تولید مواد شوینده استفاده می شود

کاربردهای مصرف کننده hedp

  • محصولات مراقبت از خودرو
  • مصالح ساختمانی/ساختمانی – چوب و محصولات چوبی مهندسی شده
  • تمیز کردن و تجهیز محصولات مراقبتی
  • محصولات پارچه، نساجی و چرمی که در جای دیگری پوشش داده نشده اند
  • روان کننده ها و گریس ها
  • محصولات فلزی که در جای دیگری پوشش داده نشده اند
  • محصولات تصفیه آب

مشخصات هیدروکسی اتیلیدین دی فسفونیک اسید (HEDP)

شکل ظاهری: محلول آبی شفاف بی رنگ تا زرد کم رنگ
حالت فیزیکی: محلول آبی
محتوای فعال: 60% (as Acid)
Specific Gravity @ 25C : 1.44
pH of 1% Solution @ 25C: <2
Freezing Point C: -25
Chloride as Cl-: <0.01%
Iron (Fe) PPM: <10

امنیت در کار با اتیدرونیک اسید

همان طور که می‌دانیم فعالیت با هر نوع ماده شیمیایی به مراقبت های خاصی نیاز دارد. بعضی از مواد شیمیایی مانند سدیم کلرید هیچ ضرری نداشته و بی خطر هستند اما آیا تمامی مواد شیمیایی این چنین هستند؟ خیر قطعا باید در برخورد با هر نوع ماده شیمیایی، مراقب چشم و دست خود باشیم. همچنین توصیه می‌کنیم از استشمام هر نوع ماده شیمیایی خودداری کرده و حتی بوی آن‌ها را نیز تنفس نکنید. با رعایت این چنین موارد ایمنی سلامت خود را تامین کنید و از به وجود آمدن هر نوع آسیبی جلوگیری کنید.

اتیدرونیک اسید

اتیدرونیک اسید (HEDP) یک مهار کننده خوردگی اسید ارگانوفسفریک است. این ماده می‌تواند با یون‌های Fe، Cu و Zn کلات و ترکیبات شیمیایی پایدار را تشکیل دهند. این محصول می‌تواند مواد اکسید شده روی سطوح این فلزات را حل کند. HEDP مقادیر عالی و اثرات مهار خوردگی را در دمای ℃250 نشان می‌دهد و همچنین دارای پایداری شیمیایی خوب در pH بالا است. به سختی هیدرولیز شده ودر شرایط نور و حرارت معمولی به سختی تجزیه می‌شود.

HEDP می‌تواند با یون‌های فلزی در سیستم آب واکنش دهد تا ترکیب شیمیایی هگزا را تشکیل دهد، به ویژه یون کلسیم هنگامی که با سایر مواد شیمیایی تصفیه آب ساخته شده است اثرات هم‌افزایی خوب را نشان می‌دهد. حالت جامد HEDP پودر کریستالی مناسب برای استفاده در مناطق زمستانی و انجماد است. به علت خلوص بالا، می‌توان آن را به عنوان مواد تمیزکننده در زمینه‌های الکترونیکی و به عنوان مواد افزودنی در مواد شیمیایی روزانه استفاده می‌شود.

کاربرد اتیدرونیک اسید

اتیدرونیک اسید یک نوع اسید فسفونی آلی است که در مواد شوینده، تصفیه آب، لوازم آرایشی و درمان دارویی استفاده می‌شود. HEDP به عنوان مقیاس و مهار خوردگی در گردش سیستم آب سرد، میدان نفتی و دیگ‌های کم‌فشار در زمینه‌هایی مانند برق، صنایع شیمیایی، متالورژی، کود و غیره استفاده می‌شود. در صنعت بافت سبک، HEDP به عنوان مواد شوینده برای فلز استفاده می‌شود. این محصول در صنعت رنگرزی، به عنوان تثبیت‌کننده پراکسید و عامل رنگ‌کننده استفاده می‌شود. همچنین در آب‌کاری نانو سیانید، HEDP به عنوان عامل کلاته به وفور کاربرد دارد.

HEDP در صابون

HEDP 60% یک عامل مهارکننده است. HEDP 60 درصد بر اساس پایداری هیدرولیتیکی، قابلیت ضد رسوب و جداسازی برتر، به عنوان یک کلات کننده اسید فسفونیک برتر در بازار شناخته می شود. این محصولات به دلیل پایداری ضد جرم‌گیری و هیدرولیتیک، عموماً در تصفیه آب، صابون‌ها و مواد شوینده و فرآوری شکر استفاده می‌شوند.

آنالیز HEDP یا اتیدرونیک اسید

خرید اتیدرونیک اسید
خرید hedp 60 درصد

فروش اتیدرونیک اسید

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، فروش اتیدرونیک اسید مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت HEDP، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

قیمت اتیدرونیک اسید

اگر شما هم به این موضوع فکر کردید که به عنوان فروشنده اتیدرونیک اسید فعالیت کنید، تبریک می گوییم شما ذهنی اقتصادی دارید. همان طور که می‌دانیم فعالیت در هر یک از بخش های فروش نیازمند اطلاعات کاملی در رابطه با آن محصول بوده و به همین دلیل شما هم باید برای بدست آوردن اطلاعات کاملی در رابطه با اتیدرونیک اسید تلاش کنید.

به طور مثال مقاله هایی با این موضوع را مطالعه کرده و در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید. همچنین باید توجه داشته باشید که در رابطه با نحوه نگهداری اتیدرونیک اسید، دمای مناسب محیط، وجود یا عدم وجود نور طبیعی و موارد این چنینی را به طور کامل بررسی کنید. قطعا هر چقدر اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه نگهداری و کاربرد اتیدرونیک اسید داشته باشید در بحث فروش آن موفق تر خواهید بود.

خرید HEDP 60 درصد

اگر تمامی اطلاعات مورد نیاز برای فروش اتیدرونیک اسید را به دست آورید، لازم است برای خرید آن اقدام کنید. عده بسیاری برای مصرف نیاز به خرید اتیدرونیک اسید داشته و عده دیگر هم برای تجارت و سرمایه گذاری قصد خرید آن را دارند. به هر حال شما می‌توانید با جست و جو در محصولات کارخانه های تولیدی، اتیدرونیک اسید را به بهترین قیمت خریداری کنید. برای خرید اتیدرونیک اسید با کیفیت مناسب با ما تماس بگیرید.

جمع بندی درباره اتیدرونیک اسید

در این مقاله سعی داشتیم در رابطه با ماهیت اصلی ترکیب شیمیایی اتیدرونیک اسید بحث کنیم و راه کارهای خرید و فروش HEDP را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین باید در زمان برخورد با آن موارد ایمنی را رعایت کرده و حتی از تنفس آن هم جلوگیری کنید. در ضمن در چنین مواردی ایمنی کودکان را بیشتر از هر وقت دیگری تامین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست