ایزوپروپیل میرستات

قیمت ایزوپروپیل میریستات

خرید ایزوپروپیل میریستات یا IPM گرید آرایشی را با بهترین قیمت و کیفیت با ما تجربه کنید. فروش ایزوپروپیل میریستات محصول کشور هند در این مجموعه با ضمانت کیفیت و اصالت کالا صورت می گیرد. جهت خرید و استعلام قیمت ایزوپروپیل میریستات (IPM) با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت آنالیز

و استعلام قیمت ایزوپروپیل میریستات (IPM)

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

ایزوپروپیل میریستات فروش

مشخصات ایزوپروپیل میریستات
به انگلیسی Isopropyl myristate
cas no 110-27-0
فرمول مولکولی C17H34O2
وزن مولکولی 270.457 g·mol−1
چگالی 850 kg/m³
شکل ظاهری مایع بی رنگ شفاف
خلوص ✅ 99%
تولید کننده  ⚡ چین، آلمان
بسته بندی ⭐ بشکه 175 کیلوگرمی
ایزوپروپیل میریستات قیمت💲 لطفا تماس بگیرید📞
ذخیره سازی در دمای 2-8°C

اکثر مردم با ایزوپروپیل میریستات (IPM) آشنایی ندارند. این ماده جزء ضروری بسیاری از محصولات اصلی و کاربردهای صنعتی است. ایزوپروپیل میریستات از نظر قدرت مرطوب کنندگی و افزایش کارایی،  منحصر به فرد است. به راحتی می‌توان فهمید که چرا بسیاری از محصولات از این نرم کننده 3 در 1 استفاده می‌کنند، به خصوص در محصولات مراقبت از پوست که در آن گنجاندن مواد فعال به طور بالقوه می‌تواند مانع پوستی شود. اما آیا ایزوپروپیل میرستات فواید خاصی برای مو و پوست سر دارد؟ در ادامه، مطالبی در مورد خرید ایزوپروپیل میریستات و مزایای ایزوپروپیل میریستات که می‌تواند سلامت را مو و پوست سر به ارمغان بیاورد، با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ایزوپروپیل میریستات چیست؟

ایزوپروپیل میرستات یک نرم‌کننده‌ی قطبی است با فرمول شیمیایی آن C۱۷H۳۴O۲ و جرم مولی ۲۷۰٫۴۵۱ g/mol می‌باشد. این ماده در داروها، مواد آرایشی و محصولات موضعی استفاده می‌شود. ایزوپروپیل میریستات به عنوان تقویت‌کننده پوست مورد مطالعه قرار می‌گیرد. گاهی اوقات، از این محصول با نام دیگری در لیست مواد تشکیل دهنده ذکر می شود.

قیمت ایزوپروپیل میریستات
ساختار ایزوپروپیل میریستات

در زیر می توانید نام های دیگر آن را بررسی کنید:

  • IPM
  • ایزوپروپیل استر میریستیک اسید
  • 1-متیل اتیل استر تترادکانوئیک اسید
  • 1-متیل اتیل تترادکانوات
  • 1-متیل اتیل استر تترادکانوئیک اسید
  • 1-متیل اتیل استر
  • ایزوپروپیل تترادکونوات
  • اسید تترادکانوئیک
  • 1-تریدکان کربوکسیلیک اسید
  • ایزوپروپیل استر

ایزوپروپیل میریستات (IPM) استر حاصل ایزوپروپیل الکل و اسید میریستیک است. این ماده یک استر اسید مریستین طبیعی است که در روغن نارگیل و ماکارونی وجود دارد. IPM یک مایع بی‌رنگ است که در بسیاری از کاربردها از جمله مراقبت‌های شخصی و لوازم آرایشی، طعم دهنده، عطر و مواد دارویی استفاده می‌شود. این ترکیب یک استر گیاهی با بوی ضعیف است که با بالاترین استانداردهای مدیریت سازگار با محیط زیست تولید شده است. ویژگی ویسکوزیته و چگالی کم این ماده باعث می‌شود قابلیت پخش‌ بالایی داشته باشد.

تولید ایزوپروپیل میریستات

موارد استفاده ایزوپروپیل میریستات

ایزوپروپیل میرستات به عنوان نرم کننده، مرطوب کننده یا عامل غلیظ کننده در لوازم آرایشی به ویژه در کرم ها و لوسیون ها عمل می کند. از این ماده به عنوان یک حلال، اتصال دهنده و رقیق کننده در صنعت طعم و عطر استفاده می کنند. علاوه بر این، خواص مرطوب کنندگی و غلیظ کنندگی، آن را برای آماده سازی دارویی موضعی در داروسازی مناسب می کند.

این ترکیب مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست است. این ماده به عنوان پراکنده‌کننده برای کرم مو، رژ لب، کرم پاک‌سازی‌کننده، پودرها و پماد پزشکی استفاده می‌شود و می‌تواند در عطرها نیز به همان عنوان پراکنده‌کننده استفاده شود. این ماده نفوذ بسیار خوبی در پوست دارد، مرطوب کننده و نرم‌کننده است و به عنوان ماده امولسیفایر برای لوازم آرایشی استفاده می‌شود. برای سنتز آلی نیز کاربرد دارد.

به عنوان حلال برای تهیه ادویه‌جات و ترشی‌جات و داروهای اصلی آفت‌کش است. به طور گسترده‌ای به عنوان مواد افزودنی برای لوازم آرایشی از قبیل پماد، کرم و مرطوب کننده استفاده می‌شود. این محصول به عنوان یک تقویت‌کننده پوست عمل می‌کند. ایزوپروپیل میرستات موضعی، راه‌حل مورد استفاده برای درمان شپش سر در بزرگسالان و کودکان 4 سال و افراد مسن است.

ایزوپروپیل میریستات در کرم

محصولات مراقبت شخصی: یکی از رایج ترین کاربردهای IPM در محصولات مراقبت شخصی است. برخی از محلول های که حاوی این ماده هستند عبارتند از شامپو، نرم کننده، ژل دوش، افترشیو، لوسیون برنزه کننده و ضدعفونی کننده دست.

تولید کننده ایزوپروپیل میریستات

لوازم آرایشی: یکی دیگر از استفاده‌های معمول این ترکیب در کاربردهای آرایشی مانند رژ لب، پودر، عطر، پاک کننده آرایش، کرم پودر، مرطوب کننده، سایه چشم و سایر انواع لوازم آرایش است.

غذا: اگرچه کمتر از کاربردهای دیگر رایج است اما گاهی اوقات از این ترکیب به عنوان طعم‌دهنده غذا استفاده می شود.

دارو: IPM مصارف دارویی مختلفی دارد و به عنوان یک ماده در داروهای موضعی و پمادها عمل می کند. همچنین در دهانشویه برای از بین بردن باکتری های دهان استفاده می شود و همچنین می تواند شپش سر را درمان کند.

خواص ایزوپروپیل میریستات

هنگامی که ایزوپروپیل میریستات را از شرکت پیشگامان شیمی خریداری می‌کنید، از تمام مزایای این ماده همه کاره برخوردار خواهید شد:

رطوبت را حفظ می کند: IPM یک سد محافظ روی پوست ایجاد می‌کند که مانع از دست دادن رطوبت می شود.

محافظت در برابر آلاینده ها: ایزوپروپیل میریستات لایه بیرونی پوست را محکم و دست نخورده نگه می دارد و قرار گرفتن پوست در معرض باکتری ها و آلرژن ها را محدود می کند.

نرم کننده پوست و مو: از آنجایی که IPM یک نرم کننده است، به نرمی و لطافت پوست و مو کمک می کند. این کیفیت آن را برای پوست های خشک یا پوسته پوسته ایده آل می کند.

برای جذب مواد مفید به پوست کمک می کند: ایزوپروپیل میریستات جذب مواد مراقبت از پوست مانند فرمول های دارویی را برای پوست آسان تر می کند و به آنها کمک می کند موثرتر عمل کنند.

بافت محصول را بهبود می بخشد: IPM محصولات مراقبت شخصی را بدون ایجاد احساس سنگینی ضخیم می کند و بافت دلپذیرتری ایجاد می کند. این ماده سبک، امولسیون های یکنواختی را برای ایجاد بافت های غیر چسبنده و غیر چرب ایجاد می کند که باعث آرامش پوست می شود.

مقاومت در برابر اکسیداسیون: این نرم کننده در برابر اکسیداسیون مقاوم است، به این معنی که در مواجهه با اکسیژن فاسد نمی شود.

ذخیره سازی ایزوپروپیل میریستات

ایزوپروپیل میریستات برای ایجاد سوزش پوست یا چشم شناخته شده نیست و زمانی که در یک ظرف در بسته در شرایط خشک وخنک نگهداری شود بسیار پایدار است. هنگام نگهداری این ماده، حتما آن را در بسته بندی اصلی خود نگهداری کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

ایزوپروپیل میریستات را از کجا بخریم؟

فروش ایزوپروپیل میریستات در بشکه‌های 175 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول ایزوپروپیل میریستات مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت ایزوپروپیل میریستات، آن را با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

خرید ایزوپروپیل میریستات

اگر به دنبال تامین کننده ایزوپروپیل میریستات مطمئن هستید، شرکت پیشگامان شیمی با بیش از 20 سال سابقه در تامین مواد اولیه برای صنایع مختلف آمادگی ارائه این محصول به صورت عمده را دارد. هدف ما کمک به مشتریان برای یافتن راه‌حل‌هایی با منبع پایدار است که نیازهای کاربردی آنها را برآورده می‌کند.

هنگامی که این محصول را از یک تامین کننده مورد اعتماد خریداری می‌کنید، می‌توانید مطمئن شوید که محصولات شما قوی، غلیظ و موثر هستند. شما می توانید جهت خرید ایزوپروپیل میریستات با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

سوالات متداول مربوط به ایزوپروپیل میریستات

ایزوپروپیل میرستات چه کاری انجام می‌دهد؟

این ترکیب به حفظ سد پوستی کمک می کند و در عین حال نفوذ سایر مواد را تسهیل می‌کند. این مزیت در مخلوط کردن الکل و روغن مفید است، به گونه‌ای که روغن رقیق شده و اجازه می دهد تا به سطح پوست شما نفوذ کند. این یک ماده ضروری است که پوست را مرطوب نگه می دارد. ایزوپروپیل میریستات به گونه ای عمل می کند که رطوبت را به پوست جذب می کند و زیبایی  پوست را حفظ می کند و در عین حال سد پوستی را تقویت می کند.

آیا ایزوپروپیل میریستات منافذ را می بندد؟

بله، این کار را می کند. اجازه به اسیدهای چرب برای نفوذ به منافذ ممکن است برای همه مناسب نباشد. علیرغم این امکان، یک ماده مرطوب کننده عالی به خصوص برای افرادی که پوست های معمولی دارند، می باشد. منظور از نرمال، غیر چرب و غیر حساس است.

فواید ایزوپروپیل میریستات برای موها چیست؟

این ترکیب اغلب به عنوان یک تثبیت کننده محصول به ویژه در دنیای مراقبت از مو در نظر گرفته می‌شود. همچنین به عنوان یک نرم کننده برای مو استفاده می شود، به این معنی که در محصول حالت دهنده مو، تارهای مو را نرم می کند.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • عباس

    سلام.برای جذب بالا از ایزو پروپیل استفاده میشه یا ماده دیگه ای پیشنهاد میدین؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست