فروش بهدامین

بهدامیـن چیست؟

بهدامین یک سورفکتانت آنیونی است که PH حدوداً خنثی دارد. این ترکیب یک سورفکتانت ملایم است که به دلیل خنثی‌سازی با تری اتانول آمین و دارا بودن زنجیره‌های آبدوست بلند (گروه‌های پلی‌اتیلن آبگریز) حساسیت کمی در پوست و چشم ایجاد می‌کند. حساسیت کم آن در برابر سختی آب و حلالیت بالا از دیگر ویژگی‌های خوب این سورفاکتانت است. بهدامین جزء مواد فعال سطحي آنيوني مي‌باشد.

با توجه به اين نظريه كه تغيير دادن يون مخالف مواد فعال‌كننده سطحي آنيوني باعث تغییر قابل توجهی در ميزان ملايمت آن نسبت به بدن می‌شود، با جايگزيني يون سديم با تري اتانول آمين مي‌توان ملايمت سديم لوريل اتر سولفات را افزايش داد. بهدامین (تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات Triethanolamine Lauryl Ether Sulphate) با فرمول شیمیایی C18H41NO7S یکی از مواد اولیه جهت تولید مواد شوینده می‌باشد.

مترادف‌ها:

  • تری اتانول آمین لائورات سولفات
  • تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات
  • SCHEMBL1490955
  • DTXSID20926213

نام‌گذاری آیوپاک:

2-[2-دودکوکسی اتیل (2-هیدروکسی اتیل) آمینو] اتانول; سولفوریک اسید

 

شکل ظاهری و شرایط نگه‌داری بهدامیـن

یک مایع ویسکوز (نسبتاً چسبناک) شفاف بی‌رنگ تا زرد رنگ است. ماده نگه‌دارنده یک ماده فرمالدهید 0.1% است. بهدامین باید در دمای 20-40 درجه سانتی‌گراد نگه‌داری شود. این ماده نباید در مجاورت اسید و مواد اکسید کننده قوی قرار گیرد.

کاربرد بهدامین (تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات):

این ماده به عنوان عامل ایجاد کف و پاک‌کننده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مانند شامپوها، لوسیون‌های پوست و در اکثر مایعات شوینده و پاک‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزان مصرف این ماده در محصولات نباید بیشتر از 10.5% باشد.

خرید بهدامین

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست