خرید روغن نارگیل صنعتی

فروش عمده روغن نارگیل ساری مس

امکان خرید روغن نارگیل خوراکی با بهترین کیفیت در شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است. فروش عمده روغن نارگیل به صورت بشکه وارداتی از کشورهای مالزی و اندونزی با بهترین قیمت و تضمین کیفیت محصول صورت می گیرد.

جهت استعلام قیمت روغن نارگیل بشکه ای

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

نارگیل میوه‌ی درخت نارگیل است که ارتفاع درخت آن بسیار بلند و در بالای آن نارگیل رشد می‌کند! میوه نارگیل دارای چندین پوشش مختلف است که اولین آن پوشش مویی روی پوست نارگیل است و پوشش بعدی آن پوسته سخت نارگیل است که باید توسط جسم سخت شکسته‌شده تا بتوان به مواد درون آن دست یافت!

اصل ماده خوراکی نارگیل چسبیده به پوسته سخت آن است و درون هر نارگیل مایعی است که به آن آب نارگیل گفته می‌شود و پس از شکستن خارج می‌شود. به دلیل داشتن مقادیر بالای فیبر، نارگیل میوه‌ای بسیار مفید است و هیچ‌گونه کلسترولی در بر ندارد!

فواید فیبر درون نارگیل جهت:

  • کاهش وزن و القای حس سیری
  • کنترل قند خون
  • کنترل کلسترول

بسیار مؤثر است و توسط پزشکان به شدت توصیه می‌شود.

همچنین حاوی مقادیر بالای:

  • آهن
  • کلسیم
  • پتاسیم
  • پروتئین
  • ویتامین C است.

در حال حاضر روغن نارگیـل خوراکی، یک موضوع داغ در عناوین خبری روزانه است که ادعا می‌کنند این ماده در مواردی مانند کاهش وزن و درمان بیماری آلزایمر مفید است.  آیا روغن نارگیل سالم است یا ناسالم؟ در اینجا برخی از حقایق در مورد آن آورده شده است.

انواع روغن نارگیل

3 نوع اصلی روغن نارگیل وجود دارد:

ویرجین یا تصفیه نشده: از میوه نارگیل‌های تازه رسیده و بدون استفاده از درجه حرارت بالا یا مواد شیمیایی استخراج می‌شود.
تصفیه شده: ساخته شده از گوشت نارگیل خشک که اغلب از نظر شیمیایی سفید شده و بوی آن گرفته شده است.
تا حدی هیدروژنه: بیشتر پردازش می‌شود و برخی از چربی‌های اشباع نشده (چربی‌های خوب) را به چربی‌های ترانس (چربی بد) تبدیل می‌کند.

خواص تغذیه‌ای روغن نارگیل

برای خرید روغن نارگیل در حجم های خیلی کم به بازار و سوپر مارکت یا فروشگاه مواد غذایی و بهداشتی محلی مراجعه کنید، بدون توجه به نوع آن، سرشار از چربی اشباع است – بین 82-92٪! در حقیقت، این یک چربی جامد محسوب می‌شود.

یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل، حاوی بیش از 11 گرم چربی اشباع می‌باشد. حد مجاز روزانه توصیه شده توسط انجمن قلب آمریکا 13 گرم است. اکثر روغن‌های آشپزی رایج از جمله کلزا، روغن ذرت، گلرنگ، روغن آفتابگردان، روغن سویا، بذر کتان، روغن هسته انگور و روغن زیتون فوق بکر حاوی چربی اشباع کمتری نسبت به روغن نارگیل هستند.

کاربرد و خواص روغن نارگیل

یکی از معروف‌ترین روغن‌های مورد استفاده توسط مردم جهت برای زیبایی و محافظت از پوست این روغن است! این روغن فواید زیادی برای پوست، مو و ابرو دارد. خرید روغن نارگیل به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های فراوان و ویتامین E باعث کاهش چین و چروک‌های پوستی و جوان‌تر شدن پوست می‌شود و همین‌طور به علت مقادیر بالای پروتئین برای پوست مفید است.

طبق تحقیقات انجام شده بر روی روغن نارگیل، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که این روغن با SPF=8 می‌تواند به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل کند و احتمال آفتاب‌سوختگی را کاهش دهد و همین‌طور در صورت ایجاد سوختگی و کدر شدن پوست آن‌ را در دراز مدت بهبود می‌بخشد.

برای استفاده از روغن نارگیل آن را به صورت مستقیم یا همراه با ماسک‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند. از نکاتی که باید هنگام خرید روغن نارگیل بدانید این است که روغن نارگیل اصل در دمای اتاق به صورت موم است و مانند دیگر روغن‌های موجود در بازار مانند روغن آرگان یا روغن خراطین به صورت مایع نیست اما با افزایش دما به صورت مایع شفاف در می‌آید. همچنین به صورت خوراکی به دلیل خاصیتی که باعث ایجاد حس سیری در بدن می‌شود موجب کاهش وزن شده و همین‌طور به دلیل نداشتن کلسترول روغنی،  برای قلب و عروق بسیار مفید است.

مزایای آن برای مو

  1. به نرم شدن مو کمک می‌کند.

استفاده از این روغن روی مو به کاهش ریزش مو کمک می‌کند و از آنجا که این روغن غنی از اسید لوریک است و به راحتی در داخل ساقه مو نفوذ می‌کند استفاده از آن به عنوان نرم کننده روزانه بسیار مناسب است.

  1. به افزایش درخشش مو کمک می‌کند.

خرید روغن نارگیل به عنوان خرید مواد اولیه آرایشی بهداشتی به حفظ رطوبت در مو کمک می‌کند و به آن درخشش و زیبایی می‌بخشد.

  1. رشد مو را تحریک می‌کند.

استفاده از روغن نارگیل یک روش طبیعی برای کمک به ضخیم شدن و سریعتر شدن رشد موها است. ویتامین‌ها و اسیدهای چرب ضروری که به طور طبیعی در این روغن یافت می‌شوند، پوست سر را تغذیه می‌کنند و به از بین بردن تجمع سموم در فولیکول‌های مو کمک می‌کنند.

کاربرد روغن نارگیل در صنعت

روغن نارگیل به عنوان ماده اولیه بیودیزل آزمایش شده است تا به عنوان سوخت موتور دیزل استفاده شود. به این ترتیب، می‌توان آن را برای ژنراتورهای برق و حمل و نقل با استفاده از موتورهای دیزلی اعمال کرد. از آنجا که روغن نارگیل مستقیم دارای دمای ژل بالا (22-25 درجه سانتی‌گراد)، گرانروی زیاد و حداقل دمای محفظه احتراق 500 درجه سانتی‌گراد (932 درجه فارنهایت) است (برای جلوگیری از پلیمریزاسیون سوخت)، این روغن به طور معمول برای تولید بیودیزل ترانس استری فیکاسیون می‌شود.

فیلیپین، وانواتو، ساموآ و چندین کشور دیگر و جزایر گرمسیری از روغن نارگیل به عنوان منبع سوخت جایگزین برای راه اندازی اتومبیل، کامیون و اتوبوس و تولید برق استفاده می‌کنند. این روغن در حال حاضر به عنوان سوخت برای حمل و نقل در فیلیپین استفاده می‌شود.

آیا روغن نارگیل سالم است یا ناسالم؟

واقعیت این است که شواهد علمی کافی برای اثبات ادعاهای بی‌شمار در مورد فواید بالقوه سلامتی این روغن وجود ندارد، اما ما می‌دانیم که این ماده حاوی چربی اشباع شده است و چربی اشباع شده باعث افزایش LDL یا کلسترول “بد” می‌شود. اما در مورد این باور که همه چربی‌های اشباع شده بد نیستند، چه می‌کنید؟ در سالهای اخیر، ادعاهای بی‌شماری روغن نارگیـل را به تری‌گلیسیریدهای با زنجیره متوسط (MCTs) تشبیه کرده‌اند که به آن‌ها اسیدهای چرب زنجیره متوسط نیز می‌گویند. MCT نوعی چربی اشباع است که با مزایای بالقوه سلامتی از جمله کاهش وزن، کنترل اشتها، افزایش متابولیسم، اثرات ضد التهابی و غیره ارتباط دارد.

اما در اینجا کلید اصلی وجود دارد. این تحقیق در مورد MCT نمی‌تواند روی روغن نارگیل اعمال شود زیرا تری‌گلیسیریدهای غالب در روغن نارگیل از نظر ساختار، جذب و متابولیسم متفاوت هستند. روغن نارگیل به عنوان روغن لوریک طبقه بندی می‌شود زیرا اسید چرب اصلی آن، اسید لوریک است. اسید لوریک را می‌توان به عنوان یک اسید چرب با زنجیره متوسط ​​یا بلند طبقه بندی کرد.

هنگامی که بدن شما اسید لوریک را هضم و متابولیزه می‌کند، بیشتر شبیه یک اسید چرب با زنجیره بلند است، بنابراین اثرات بالقوه مفید MCTs را دریافت نمی‌کنید. یک استاد دانشگاه کلمبیا نیز تحقیقاتی انجام داد که نشان داد نوعی چربی در روغن نارگیل می‌تواند باعث افزایش متابولیسم و ​​تقویت کاهش وزن شود. این نوع چربی MCTs بود زیرا روغنی که وی در مطالعه خود استفاده کرد یک روغن نارگیـل 100٪ با زنجیره متوسط ​​بود.

اکثر روغن‌ها به طور معمول 13-14٪ درصد این تری‌گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​را دارند. این استاد دانشگاه گفت: “هیچ کس در روز 150 گرم (10 قاشق غذاخوری) روغن نارگیل نمی‌خورد.” در اصل نباید این مقدار مصرف شود. مصرف کمتر چربی اشباع همراه با مصرف بیشتر چربی‌های غیر اشباع با میزان کمتری بیماری قلبی عروقی (CVD) همراه است.

اما چربی اشباع شده را با کربوهیدرات‌های تصفیه شده و قندها جایگزین نکنید زیرا این کار خطر ابتلا به CVD را کاهش نمی‌دهد. مصرف کل چربی اشباع شده خود را به تمام اشکال محدود کنید. غذاهای کامل، فرآوری نشده مانند میوه‌ها و سبزیجات تازه، منجمد یا کنسرو شده، پروتئین بدون چربی، غلات کامل و لبنیات با چربی کم مصرف کنید.

فروش روغن نارگیل بشکه ای

تیم بازرگانی پیشگامان شیمی وارد کننده مستقیم انواع مواد اولیه کارخانه‌جات و روغن‌های تخصصی از برترین برندهای خاص از سراسر جهان است، با خرید از ما بهترین قیمت‌های بازار را دریافت کنید.

آنالیز روغن نارگیل

فروش روغن نارگیل صنعتی

 

روغن نارگیل خوراکی از کجا بخرم؟

شرکت پیشگامان شیمی با بهره گیری از سالها تجربه در واردات روغن های گیاهی، روغن نارگیل را با کیفیت عالی از مالزی و اندونزی وارد می کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید روغن نارگیل با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید، مشاوره و یا استعلام قیمت با شماره‌های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست