فروش سدیم پیروات

خرید سدیم پیروات

سدیم پیروات (Sodium pyruvate) یک نمک از فرم آنیون کنجد از اسید پریوویک است که به عنوان پیروات شناخته می‌شود. نمک سدیم در بافرهای زیست‌شناسی مولکولی و کاربردهای کشت سلولی استفاده می‌شود. اسید پیرویک ساده‌ترین اسید آلفا-کتو است و در چندین فرآیند متابولیک به عنوان عامل کلیدی در نظر گرفته می‌شود. از آنجا که پیروات، یون کربوکسیلات اسید پیرویک است، می‌تواند به کربوهیدرات، اسیدهای چرب یا انرژی تبدیل شود. این یک ترکیب واسطه ای است و سرنوشت آن به ارگانیسم و ​​محیط بستگی دارد.

برای استعلام قیمت پیروات سدیم

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

 
این ماده طی گلیکولیز تولید می‌شود و از طریق چرخه کربس (چرخه اسید سیتریک)، انرژی سلول ها را تأمین می‌کند. از یک مولکول گلوکز دو مولکول پیروات تولید می‌شود. سپس پیروات به استیل کوآنزیم A که در چرخه کربس استفاده می شود ، تبدیل می‌شود.
 
در گلوکونئوژنز، اسید پیرویک می‌تواند دوباره به گلوکز یا گلیکوژن تبدیل شود و در محیط هایی که اکسیژن کمی دارند، اسید پیرویک به صورت بی هوازی به اسید لاکتیک تجزیه می‌شود. از نظر بالینی، نسبت لاکتات به پیروات می‌تواند در تشخیص اختلالات زنجیره تنفسی میتوکندری کمک کند زیرا این نسبت اغلب وجود دارد است، اما همیشه در این موارد بالا نیست. همچنین نسبت کمتری به طور معمول در اختلالات متابولیکی پیروات ارثی مشاهده می شود.

کاربرد پیروات سدیم

• برای تهیه رقیق آلبومین-لاکتات-پیروات بول تیرود
• در آزمون تحمل پیروات
• برای تهیه محیط کشت الیگودندروسیت توضیحات عمومی پیروات سدیم (SP) ساده‌ترین کیت اسید است. آن را به عنوان صفحات بسیار نازک بلور می‌شود و متعلق به سیستم monoclinic است.

کاربرد آن در تراکم Knoevenagel انجام شده در محیط آبی بررسی شده و اثربخشی آن در درمان سندرم‌های تخریب DNA میتوکندریال مورد بررسی قرار گرفته است. خاصیت بازسازی و انرژی زایی سدیم پیروات آن را برای استفاده در درمان های صورت و بدن ایده آل می‌کند.

این ماده نه تنها سنتز کلاژن بلکه فعالیت فیبروبلاست را نیز تحریک می‌کند. از محلول احیا کننده سدیم پیروات در صورت ترکیب با عوامل احیا کننده مانند سیلیس آلی یا سانتلا آسیا، برای درمان پیری پوست استفاده می‌شود. همچنین نشان داده شده است که لیپولیز را تسریع می‌کند.

این محلول به عنوان یک منبع انرژی کربوهیدرات اضافی به راحتی قابل دسترسی است. فرمول سدیم پیروات C3H3O3Na است و به شکل پودری سفید رنگ می‌باشد. همچنین این محلول خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و در بدن نیز به طور طبیعی وجود دارد.

نام‌های دیگر این ماده: اسید سدیم اسید α-کتروپروپیون؛ اسید سدیم اسید 2 اکسپروپانوئیک

سدیم‌ پیروات ساده‌ترین اسید آلفا کتو می‌باشد و در فرآیندهای مختلف متابولیک نقش مهمی ایفا می‌کند. از آنجا که پیروات که یون کربوکسیلات اسید پریوویک است، می‌تواند به کربوهیدرات‌ها، اسیدهای چرب یا انرژی تبدیل شود، این یک ترکیب متوسط ​​می‌باشد و سرنوشت آن بستگی به ارگانیسم و ​​محیط دارد. این ماده طی گلیکولیز تولید می‌شود و از طریق چرخه کریبس (چرخه اسید سیتریک)، سلول‌ها انرژی تامین می‌کنند. دو مولکول پیروات از یک مولکول گلوکز تولید می‌شود.

کاربردهای سدیم پیروات:

  • متابولیسم قند
  • آنتی‌اکسیدان
  • مهارکننده آپوپتوز

این ماده در محصولات زیر استفاده می‌شود:

  • مواد شیمیایی آزمایشگاهی
  • تنظیم‌کننده‌های pH و محصولات تصفیه آب

این ماده در زمینه‌های زیر استفاده می‌شود:

  • سلامتی
  • فرمولاسیون یا بسته‌بندی مجدد
  • استفاده در صنعت
  • تولید

جالب است بدانید این ماده به‌ علت خاصیت آنتی‌اکسیدانی که دارد برای رفع چین و چروک و جوان‌سازی پوست در کرم‌ها و لوسیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش سدیم پیروات

فروش سدیم پیروات در کیسه‌های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول سدیم پیروات مورد نیاز را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

قیمت سدیم پیروات

سدیم پیروات نمکی پایدار از اسید پیرویک است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و ماده مغذی ای است که نقش اساسی در روند کنترل تولید انرژی دارد. اسید پیرویک توسط ارگانیسم برای سنتز آمینو اسید استفاده می‌شود، در حالی که پیروات به عنوان مکمل برای افزایش کاهش وزن استفاده می شود. پیروات سدیم انرژی موجود در عضلات را افزایش می دهد.

همچنین نشان داده شده است که به طور خاص پیروات سدیم، سنتز کلاژن را در پوست تحریک می‌کند و یک بستر انرژی عالی با کاربردهای جالب در درمان پیری پوست، استریا، آلوپسی و غیره در نظر گرفته می‌شود. مطالعات دیگر نشان می‌دهد که پیروات به عنوان آنتی اکسیدان عمل می‌کند، بنابراین به کاهش آسیب رادیکال های آزاد بدن کمک می‌کند. برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه خرید پیروات سدیم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست