خرید گلیسیرین مونو استئارات

خرید گلیسیرین مونو استئارات 90

شما خریدار محترم می‌توانید جهت خرید گلیسیرین مونو استئارات یا GMS و استعلام قیمت با مشاورین ما در تماس باشید. ما اصالت محصول را تضمین می کنیم.

جهت استعلام

قیمت گلیسیرین مونو استئارات GMS 40/90

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

قیمت گلیسیرین مونو استئارات

به انگلیسی GMS ،E 471 
اسامی دیگر گلیسرول مونو استئارات
انواع se, ne
کد شناسایی (Cas No) ⚡  ۳۱۵۶۶-۳۱-۱
تولیدکننده چین، مالزی
بسته بندی کیسه ۲۵ کیلوگرمی، پالت 600 کیلویی
گرید ⚡  آرایشی، غذایی
کاربرد  به دلیل داشتن HLB در محدوده 4-3 لیپوفیلی است و امولسیون‌های آب در روغن (w/o) را تشکیل می‌دهد.
قیمت لطفا با ما تماس بگیرید 💯
گلیسیرین مونو استئارات 90 که معمولا به صورت جامد و پودری سفید رنگ می‌باشد، نوعی ماده‌ی شیمیایی آلی است، که به عنوان امولسیفایر در صنایع غذایی استفاده می‌شود. جی ام اس 90 پودری سفید رنگ، بدون بو و دارای طعمی شیرین است، که قابلیت جذب و نگه‌داری رطوبت را داراست. این ماده استر گلیسیرین و اسید استئاریک می‌باشد و به صورت طبیعی در بدن انسان وجود دارد. GMS در نتیجه شکست چربی‌ها توسط آنزیم لیپاز پانکراس تولید می‌گردد و در غذاهای پرچرب نیز موجود است.
 

گلیسیرین مونو استئارات 90 چیست؟

خرید گلیسیرین مونو استئارات 90 (Glycerin monostearate)، که با نام تجاری GMS 90 یا E471 در بازار عرضه می‌شود، نوعی ترکیب شیمیایی آلی محسوب می‌شود، که مهم‌ترین کاربرد آن در صنعت غذا استفاده به عنوان امولسیفایر است. GMS 90 مناسب‌ترین گزینه برای مخلوط کردن آب و چربی در تمامی محصولات است.
 
GMS پرفروش‌ترین امولسیفایر به خصوص در صنایع آرایشی بهداشتی، غذا و دارو است و کاربردهایی نظیر امولسیون‌کننده، ضد انقباض و نگه‌دارنده دارد. این محصول به عنوان امولسیون‌کننده در محصولاتی نظیر روغن، حلال، بیزواکس، پوشش برای مراقبت از پودرهای هیدروکسیک و روان‌کننده ها کاربرد دارد. همچنین در محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از مو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد گلیسیرین مونو استئارات GMS 90

این محصول در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی کاربردهای فراوانی دارد. این ماده یکی از مهم‌ترین افزودنی های غذایی در بستنی سنتی، خامه، نان، دسرها، نوشیدنی‌های غیرگازدار و لبنیات به شمار می‌رود و نقش غلظت‌دهندگی، امولیسیون‌کنندگی و عامل نگه‌دارنده را ایفا می کند. همچنین در تولید انواع مواد غذایی مانند مارگارین، محصولات قنادی، کارامل‌ها و کره بادام زمینی کاربرد دارد.

کاربرد GMS 90 در نوشیدنی‌های مجاز

GMS علاوه بر امولسیفایر در صنایع غذایی به عنوان تقویت کننده عطر و طعم نوشیدنی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد در صنعت غذا

تولید گلیسیرین مونو استئارات در این صنعت به منظور تقویت عطر محصول، طعم، ثبات بافت مواد غذایی و … انجام می‌گیرد. همچنین در محصولاتی نظیر آب‌نبات، کارامل، آدامس، محصولات گوشتی، کیک و شیرینی، شکلات، رشته آش، روغن و چربی، بیسکوئیت و … کاربردهای فراوانی دارد.

کاربرد در صنایع آزمایشگاهی و دارویی

کاربرد گلیسیرین مونو استئارات در این صنعت به عنوان امولسیفایر و روان‌کننده می باشد.

کاربرد در صنعت آرایشی و بهداشتی

GMS در مواد اولیه آرایشی و بهداشتی از جمله کرم، لوسیون، محصولات پاک‌کننده، لوسیون، کرم پودر، محصولات پاک‌کننده پوست، ریمل مژه و ابرو، سایه چشم، خط چشم نیز کاربرد فراونی دارد، این محصول در کرم‌های ضد آفتاب به عنوان روان‌کننده عمل می‌کند و همچنین با به وجود آوردن لایه‌ای روی پوست مانع از دست دادن آب می‌شود. GMS ممکن است برای بدنسازان نیز پرفایده باشد، زیرا خاصیت آبرسانی آن، جریان خون بیشتری را به سمت عضلات روانه می کند. به این فرآیند پرخونی گفته می‌شود.

افزایش جریان خون همچنین مواد مغذی بیشتری را به ارگان های بدن می‌فرستد و به بدن کمک می‌کند، عملیات جذب مکمل های مورد استفاده از سوی ورزشکار را راحت تر انجام دهد. علاوه بر مزایایی که ذکر شد، بسیاری از ورزشکاران ممکن است، از احساس پر شدن عضلات که ناشی از افزایش جریان خون است لذت ببرند. در پی افزایش جریان خون، فرآیند رشد عضلات تسریع می شود و خون نه تنها مواد مغذی را حمل می‌کند، بلکه مواد زائد مانند اسید لاکتیک و دی اکسید کربن را نیز از بین می‌برد. این فرآیند همچنین رگ‌های خونی بیشتری را ایجاد کرده و اینگونه به رشد بهتر ماهیچه ها کمک می کند.

تولید گلیسیرین مونو استئارات

همانطور که در فرآیندهای تولید مونو دی گلیسیرید ذکر شده است، می‌توان GMS را به دو روش سنتز کرد:

  • فرآیند ترانس استریزه کردن: واکنش گلیسرولیز بین چربی‌ها/روغن‌ها (شامل روغن هیدروژنه) و گلیسیرین.
  • فرآیند استری شدن مستقیم: استری شدن بین گلیسیرین گیاهی و اسید چرب – اسید استئاریک

مواد اولیه فوق از منابع خوراکی مانند چربی‌ها، روغن‌های حیوانی یا گیاهی، به ویژه نخل، کلزا، دانه سویا و روغن آفتابگردان تهیه می شود.

فروش گلیسیرین مونو استئارات 90

شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد، ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، محصول گلیسیرین مونو استئارات GMS 90 مورد نیاز صنایع مختلف را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت همیشه نازل ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید استعلام قیمت کرده و قیمت محصولات شرکت ما را با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی مقایسه نمائید.

خرید گلیسیرین مونو استئارات
قیمت گلیسیرین مونو استئارات GMS90

 گلیسیرین مونو استئارات GMS90 را از کجا بخریم؟

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی، واردکننده گلیسیرین مونو استئارات 90 با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت جهت مصارف غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی می‌باشد. این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه واردات و تأمین انواع افزودنی‌های مجاز شیمیایی در حال فعالیت است و دارای کادر بازرگانی قوی و متخصص جهت ارائه خدمات ارزنده به مشتریان خود می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید گلیسیرین مونو استئارات 90 و دریافت قیمت آن می‌توانید با کارشناسان این مجموعه بازرگانی تماس حاصل نمایید. گلیسیرین مونو استئارات یک افزودنی غذایی است، که به عنوان ماده ضخیم‌کننده، امولسیون‌کننده، ضد انعقاد و نگهدارنده استفاده می‌شود. GMS 90 یک عامل امولسیون‌کننده موثر برای روغن‌ها، موم‌ها و حلال‌ها به شمار می رود. از دیگر کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پوشش محافظ برای پودرهای مرطوب

– ماده تقویت‌کننده و ماده کنترل‌کننده رهاسازی در داروها

– ماده روان‌کننده رزین

– در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از مو

سوالات متداول:

آیا GMS طبیعی است؟

خیر، GMS طبیعی نیست؛ زیرا از سنتز شیمیایی، گلیسیرین و اسیدهای چرب ساخته می‌شود. اما به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد.

آیا GMS حلال است؟

بله، مواد اولیه آن، همه از چربی ها و روغن های گیاهی تهیه می شود، GMS مطابق با سیاست رژیم غذایی مسلمانان است.

آیا GMS برای استفاده وگان ها مورد تایید است؟

بله، این محصول بر اساس مواد اولیه حاصل از روغن‌های گیاهی است و می‌تواند به رژیم گیاهخواران اضافه شود.

GMS ne چیست؟

GMS NE یک امولسیفایر با بوی مشخصه ملایم، نامحلول در آب است. محلول در الکل، به عنوان یک عامل غلیظ کننده خود امولسیون کننده و تثبیت کننده فرمول عمل می کند. بیشتر در ساخت لوازم آرایشی و محصولات مرتبط استفاده می شود.

تفاوت بین GMS SE و GMS NSE چیست؟

– GMS-AS: در کرم‌ها، لوسیون‌ها، ضد تعریق‌ها، محصولات مراقبت از مو و ضدآفتاب‌ها با طبیعت اسیدی استفاده می‌شود.
GMS-NSE: در کرم ها، لوسیون ها، ضد تعریق ها، محصولات مراقبت از مو و ضد آفتاب استفاده می شود.
GMS-SE: امولسیفایر اصلاح شده آنیونی برای استفاده در روغن در امولسیون های آبی که در محدوده PH حدودا 5 تا 9 هستند توصیه می شود.

آیا گلیسریل استئارات برای مو مفید است؟

گلیسیرین مونو استئارات به تشکیل یک سد محافظ بر روی مو برای جلوگیری از ریزش رطوبت و همچنین مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند.

چگونه از GMS استفاده می کنید؟

رایج ترین استفاده از پودر GMS در صنعت غذایی در بستنی است. روش ادغام این است که مخلوطی از G.M.S. در آب و سپس به مخلوط بستنی اضافه کنید. GMS در محصولات نانوایی مانند نان و تهیه کیک استفاده می شود.

آیا گلیسیرین مونو استئارات برای پوست مضر است؟

gms از اسید استئاریک، یک اسید چرب که از چربی ها و روغن های حیوانی و گیاهی به دست می آید، با واکنش با گلیسیرین ساخته می شود. با ارزیابی شواهد علمی، پانل متخصص CIR به این نتیجه رسید که استفاده از آن برای استفاده در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی بی خطر است.

آیا gms SE طبیعی است؟

gms یک اسید چرب مشتق شده از روغن نباتی، روغن سویا یا روغن هسته خرما است. با این حال، به طور طبیعی در بدن انسان نیز وجود دارد. این ماده موم مانند به رنگ سفید یا کرم به نظر می رسد و زمانی تولید می شود که گلیسیرین و استئاریک اسید تحت استری شدن قرار می گیرند.

gms 90 چیست

GMS 90 یک عامل آنتی استاتیک عالی برای پلی الفین ها است که چندین اثر جانبی مفید (مانند روانکاری و آزادسازی قالب) را ارائه می دهد و دارای تاییدیه های گسترده ای در تماس با مواد غذایی است.

آیا gms همان گلیسیرین است؟

gms از واکنش گلیسیرین با اسید استئاریک تشکیل می شود که یک اسید چرب است که از چربی ها و روغن های حیوانی و گیاهی به دست می آید. گلیسیرین مونو استئارات SE، شکل خود امولسیون کننده این ماده، از واکنش اسید استئاریک اضافی با گلیسیرین ساخته می شود.

آیا گلیسیرین مونو استئارات یک موم امولسیون کننده است؟

استفاده: بین 2 تا 5 درصد غلظت بسته به ضخامت کرم مورد نظر. گلیسیرین مونو استئارات SE یک اسید چرب گیاهی است. این یک عنصر مهم در ساخت کرم ها است زیرا یک "امولسیفایر" است.

گلیسیرین مونو استئارات برای چه مواردی استفاده می شود؟

(GMS) یک امولسیفایر موثر است که در صنعت نانوایی به شکل دانه‌های کوچک، پولکی یا پودر استفاده می‌شود. GMS علاوه بر امولسیون کردن، یک عامل غلیظ کننده و یک تثبیت کننده است. در پخت، برای بهبود کیفیت خمیر و تثبیت امولسیون های چربی/پروتئین استفاده می شود.

نقش گلیسیرین مونو استئارات مورد استفاده در شامپو لوسیون چیست؟

این ماده در محصولات مراقبت از پوست و آرایشی به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. رطوبت را روی پوست و مو می گیرد تا از کم آبی و آسیب جلوگیری کند. علاوه بر این، سایر مواد را نیز در یک فرمول به یکدیگر متصل می کند.

تفاوت gms 40 و gms 90 در چیست

از نظر عملکرد: اگر از gms 90 درصد در مقابل 40 درصد استفاده کنید، تفاوت زیادی در عملکرد وجود دارد. gms 90 درصد نقطه ذوب بالاتری دارد (69 درجه سانتیگراد در مقابل 58-63 درجه سانتیگراد)، احساس پوست روشن تر، و HLB (EU) بالاتر (~4-5، در مقابل ~3).

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • رضا کاظمی احمدآبادی

    باسمه تعالی. سلام. آیا روی بسته بندی وارداتی (چه مالزی و چه چینی) درج شده که صد درصد از چربی با منشأ گیاهی تولید شده است؟

    پاسخ
    • دکتر محمد رضا سلیمی

      سلام وقت بخیر
      خیر دوست عزیز. فقط اطلاعات اصلی محصول شامل تاریخ بچ نامبر، تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی درج می شود.

      پاسخ
  • فربد شکرریز

    سلام صبحتون بخیر
    لطفا بفرمایید نقطه ذوب گلیسرول مونو استئارات با نقطه ذوب گلیسیرین مونو استئارات چقدر تفاوت دارد.منظورم اینکه نقطه ذوب هر کدوم رو در صفحه یا در همین قسمت نظرات قرار بدید

    پاسخ
  • نازنین روحیا

    سلام
    چرا قیمت گلیسیرین مونو استئارات رو تو صفحه نمیبینم؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست