خرید گلیسیرین

فروش گلیسیرین 

شرکت پیشگامان شیمی وارد کننده و تأمین‌کننده معتبر محصول گلیسیرین در ایران است. گلیسیرین خوراکی و صنعتی را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از ما خریداری کنید. شما می‌توانید گلیسیرین خوراکی، دارویی و صنعتی را از طریق تماس با شرکت سفارش دهید. همچنین می توانید از طریقه ارسال درخواست به ایمیل: info@irchem.ir یا درج پیغام در سایت irchem.ir برای خرید محصول موردنظرتان اقدام کنید. این شرکت آماده فروش مواد اولیه غذایی با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان گرامی است.

جهت استعلام قیمت گلیسیرین

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

مشخصات و آنالیز گلیسرین خوراکی

✅ به انگلیسی Glycerine
✅ نام‌های دیگر گلیسرول، پروپانتریول
✅CAS Number 56-81-5
✅ فرمول شیمیایی C3H8O3
✅ شکل ظاهری مایع بی‌رنگ
✅ خلوص 99 %
✅ گرید خوراکی، دارویی، بهداشتی، صنعتی
✅ بسته‌ بندی بشکه 250 کیلویی، گالن 20 لیتری
✅ کشور تولید کننده مالزی، اندونزی، ایران
✅ قیمت گلیسیرین تماس بگیرید
✅ حلالیت محلول در آب و اتانول
✅ کاربرد داروسازی، صابون‌سازی، محصولات آرایشی بهداشتی
✅شرایط فروش گلیسیرین  تماس با ما

هنگام خرید گلیسیرین، باید از خصوصیات هر دو نوع آن آگاهی داشته باشید. اولین نوع گلیسیرین، نوع طبیعی آن است که از روغن‌های گیاهی حاصل می‌شود و برای ساخت نوع دوم یا نوع مصنوعی گلیسیرین از روغن‌های نفتی استفاده می‌شود. نوع طبیعی، غیر سمی و استفاده از آن بی‌خطر است. اما گلیسیرین مصنوعی می‌تواند به بدن آسیب برساند.

گلیسرول، که گاهی به آن گلیسیرین خوراکی نیز گفته می‌شود، یک الکل قند است که به طور گسترده در انواع محصولات مراقبت شخصی از جمله خمیر دندان، نرم‌کننده مو، مواد آرایشی و مرطوب‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام‌های زیادی برای گلیسیـرین شیمیایی وجود دارد که گلیسرول و گلیسیرین رایج ترین آن هاست. ترکیبات شیمیایی این اسامی یکسان است.

گلیسرول یک محصول جانبی تولید شده از بیودیزل است که در طی فرآیند تبدیل روغن‌های گیاهی به بیودیزل شکل می‌گیرد. طبق مطالعه ای که در ژوئن سال 2017 در Membranes منتشر شده است، طی تولید 100 کیلوگرم بیودیزل، 10 کیلو گرم گلیسرول با خلوص 50 تا 55 درصد ساخته می شود. در محصولاتی مانند کرم‌های مرطوب‌کننده، خرید گلیسیرین به منظور انتقال رطوبت به سطح پوست انجام می‌گیرد، تا به صافی پوست کمک کند. همچنین به نرم‌کننده مو، کرم‌های اصلاح و قطره‌های چشم با همان هدف اضافه می‌شود.  در ادامه بیشتر درباره این ماده، انواع و فواید آن صحبت خواهیم کرد.

گلیسیرین چیست

گلیسیرین یک الکل سه عاملی است و در دسته‌ی پلی‌ال‌ها قرار می‌گیرد. از آنجا که سه پیوند هیدروژنی دارد، می‌تواند به هر نسبتی در آب و اتانول حل شود. اما احتمال حل شدن آن در سایر حلال‌ها به میزان کمتری است. گلیسیرین ترکیب شیمیایی است که در آن سه گروه با گروه هیدروکسی جایگزین شده است. این ماده، مایعی شفاف، بی‌رنگ و بی‌بو است که در چربی‌های گیاهی و حیوانی یافت می‌شود و همانطور که پیشتر گفته شد، انواع مختلفی دارد که برخی از آن‌ها خوراکی و برخی دیگر غیرخوراکی هستند. این ماده در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در این مقاله به بررسی برخی از کاربردهای آن می‌پردازیم.

گلیسیرین گیاهی چیست

گلیسیرین گیاهی مایعی شفاف و بدون بو است که طعم شیرینی دارد. گلیسیرین گیاهی را از چربی‌های گیاهی که در روغن‌هایی مثل روغن سویا یا روغن نارگیل وجود دارد، استخراج می‌کنند. این ماده قابلیت حل شدن در آب و الکل را دارد و همین موضوع سبب شده است تا کاربرد فراوانی پیدا کند. از گلیسیرین گیاهی در صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی استفاده می‌شود.

از جمله کاربرد‌های گلیسیرین گیاهی می‌توان به کاربرد آن در مراقبت از پوست اشاره کرد. این ماده به عنوان نرم کننده عمل می‌کند، به همین علت در ترکیب بسیاری از مواد مراقبتی، از گلیسیرین گیاهی استفاده می‌کنند. علاوه بر این موارد از این ماده در تولید خمیر دندان، محصولات مراقبت از مو و … استفاده می‌کنند. این ماده با به درمان زخم کمک و همچنین از عفونت کردن زخم جلوگیری می‌کنند.

گلیسیرین صنعتی چیست

گلیسیرین که آن را با نام گلیسرول نیز می‌شناسند، یک الکل سه عاملی است. این ماده شفاف و بی رنگ، بی‌بو و چسبناک است. گلیسرول در حضور گرما و مواد آب‌گیر، آب از دست می‌دهد و به آلدئید دود کننده و بد بویی تبدیل می‌شود. گلیسیرین صنعتی نیز مانند گلیسیرین گیاهی قابلیت حل شدن در آب و اتانول را دارد؛ اما در حلال‌های آلی مانند اتر، بنزن، کلروفرم و … قابلیت حل شدن را ندارد. این ماده کاربردهای زیادی برای انسان‌ها دارد؛ از این ماده در صنایع گوناگونی مانند صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع دارویی، رنگ سازی، کشاورزی، صنعت فیلم و … استفاده می‌شود.

خواص گلیسیرین

  • شکل ظاهری: مایعی شفاف با ویسکوزیته بالا و طعم شیرین و بدون بو است.
  • دمای جوش: 554 درجه فارنهایت

گلیسیرین خوراکی یک ترکیب طبیعی است که کاربردهای فراوان دارد. از لوازم زیبایی و مراقبت از پوست تا مواد غذایی و داروها. در واقع، امروزه بیش از 1500 مورد استفاده از این ترکیب وجود دارد. گلیسیرین یک الکل قند تری‌هیدروکسی است که در چربی‌های طبیعی سبزیجات و حیوانات وجود دارد. در واقع گلیسیرین معمولاً از منابع طبیعی مشتق می‌شود.برای تهیه گلیسیرین حیوانی، مولکول تری گلیسیرید را که حاوی زنجیره‌های چربی اسید و گلیسرول است، تجزیه می‌کنند. از این روش معمولاً در هنگام ساخت صابون و شمع استفاده می‌شود.

به همین دلیل است که گلیسرول به عنوان محصول جانبی این مواد شناخته می‌شود. برای به‌دست آوردن گلیسیرین گیاهی، فرآیند استخراج گلیسرول از چربی‌های گیاهی نسبتاً مشابه پروسه‌ای است که در چربی‌های حیوانی انجام می‌شود. این ماده بسیار محلول در آب و الکل است.همچنین یک حلال عالی برای مواد دیگر است. این عنصر ارزشمند در تهیه داروهای مختلف و مواد غذایی کاربرد دارد و می‌توان آن را به عنوان امولسیفایر و شیرین‌کننده استفاده کرد.

مزایا و کاربردهای گلیسیرین

چنانچه خاصیت مرطوب کنندگی گلیسیرین مد نظر باشد، به جای استفاده از فرم خالص گلیسیرین، باید آن را با مواد دیگر ترکیب کرد.
گلیسیرین به دلیل توانایی در حفظ رطوبت، در ساخت محصولات زیر کاربرد دارد:

  • صابون‌ها
  • خمیر دندان‌ها
  • لوسیون‌ها
  • کرم‌ها و سایر محصولات مراقبت از پوست

برخی پزشکان گلیسرول را به صورت داخل وریدی تجویز می‌کنند تا به کاهش فشار داخل جمجمه کمک کنند. این فشار ممکن است، موجب سکته مغزی، مننژیت و انسفالیت شود. از گلیسیرین همچنین جهت کمک به کاهش وزن و بهبود عملکرد ورزشی استفاده می‌شود.

گلیسیرین در کاهش دردهای پوستی و یبوست موثر است. این ماده به خودی خود آب را مانند اسفنج جذب کرده و همین امر مراقبت از پوست را ممکن می سازد. اضافه کردن آن به لوسیون یا مواد آرایشی به پوست شما کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ کند.گلیسیرین در موم مخلوط شده و به عنوان شیاف مورد استفاده قرار می‌گیرد. خاصیت جذب رطوبت گلیسیرین، آب را از بدن به داخل روده بزرگ منتقل می‌کند و به این ترتیب باعث تحریک حرکت روده می‌شود.

کاربردهای گلیسیرین در افشره‌ها

از گلیسیرین در افشره های اتانول گیاهان (ته‌رنگ) به منظور جلوگیری از ته‌نشین شدن استفاده می شود. همانند اتیلن گلیکول و پروپیلن گلیکول، گلیسرول نیز یک کوزموتروپ غیر یونی است که پیوندهای هیدروژنه قوی با مولکول‌های آب را شکل می‌دهد. در آزمایشگاه از گلیسیرین جهت حلالی برای عامل‌های آنزیمی نگهداری‌شده در دماهای زیر صفر درجه استفاده می شود.

استفاده از گلیسیرین در مواد غذایی

این ماده در نوشیدنی ها و میوه‌های خشکی مانند انبه استفاده می شود. گلیسرول وقتی به نوشابه ها و نوشیدنی‌های ورزشی اضافه می‌شود، به ایجاد یک بافت صاف کمک می‌کند. طبق مقاله‌ای از USDA، ویژگی های آن جهت طعم دهندگی نیز پرفایده است. از آنجا که گلیسیرین به حفظ عطر و طعم مایعات کمک می‌کند، از این ماده در تهیه محصولاتی مانند عصاره وانیل و شربت شکلات نیز استفاده می‌شود.

نوشابه‌هایی مانند Coca-Cola و نوشیدنی‌های ورزشی مانند Gatorade سرشار از قند هستند. این نوشیدنی‌ها ممکن است موقتا انرژی بخش باشند، اما در طولانی مدت روی سلامت شما تاثیر منفی می گذارند. یک مقاله تحقیقاتی که در اوت سال 2018 منتشر شد، نشان داد که نوشیدنی‌های قندی ممکن است، خطر ابتلا به سرطان را 23 تا 200 درصد افزایش دهد. بنابراین، نوشیدنی‌های شیرین شده استویا ممکن است، گزینه بهتری باشد.

فروش گلیسیرین صنعتی

جهت خرید گلیسیرین صنعتی در بشکه‌های 250 کیلوگرمی از کشورهای مالزی و اندونزی، با شماره زیر تماس بگیرید.

09129008862

ما به منظور پوشش انواع نیازمندی ها، مدل های مختلفی از گلیسیرین را ارائه می دهیم. محبوب‌ترین انواع گلیسیرین عبارتند از:

  • 99.5 T گرید صنعتی
  • 99.7٪ صنعتی
  • 99.7٪ USP Kosher
  • 99.7٪ USP Kosher Non-GMO
  • 99.7٪ درجه هیدرولیز
  • مصنوعی

شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد، ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، مواد اولیه مورد نیاز صنایع مختلف را نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

قیمت گلیسیرین خوراکی مالزی

قیمت‌ گلیسیرین دارویی و غذایی توسط این شرکت همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید. قیمت گلیسیرین تصفیه شده 99.7 درصد که در طیف گسترده‌ای از کاربردها در چندین صنعت استفاده می‌شود، تابعی از نرخ ارز می باشد. در صنعت داروسازی از گلیسیرین به دلیل خاصیت روان‌کننده، شیرین‌کننده و غلیظ‌کننده به عنوان ماده افزودنی استفاده می شود. در صنایع غذایی نیز به دلیل توانایی در تقویت طعم، حفظ رطوبت و خاصیت نگهدارندگی کاربرد دارد

آنالیز گلیسیرین مالزی

گلیسیرین صنعتی قیمت

جهت دریافت آنالیز جدیدتر گلیسیرین klk مالزی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

عوارض گلیسیرین

تحقیقاتی مبنی بر اینکه نشان دهد مصرف گلیسیرین برای انسان‌ها خطرات جدی داشته باشد وجود ندارد؛ اما مصرف بیش از حد گلیسیرین می‌تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از عوارض مصرف بیش از حد گلیسیرین اشاره خواهیم کرد.

فروش گلیسیرین خوراکی مالزی

شرکت ما بیش از 15 سال است که واردکننده گلیسیرین از مالزی با برند KLK می باشد. ضمن استعلام قیمت از ما می توانید قیمت ما را با سایر رقبا مقایسه کنید. هم چنین کلیه مدارک بار شامل آنالیز، مجوز مصرف در زمان خرید ارائه می گردد.

گلیسیرین را از کجا بخریم؟

فروش گلیسیرین مالزی که یکی از با ارزش‌ترین مواد در جهان است و در طیف گسترده‌ای از محصولات روزمره موجود است، توسط شرکت پیشگامان شیمی انجام می شود. ممکن است خرید گلیسیرین مانند خرید مواد اولیه صنعتی خارجی به نظر برسد، اما گلیسیرین طبیعی در تمام مواد حیوانی و گیاهی وجود دارد. یکی از عمده ترین مصارف این محصول برای صابون سازی می باشد. جهت دریافت فرمولاسیون صابون با ما در ارتباط باشید.

طرحواره پیدا نشد.

سوالات متداول

گلیسیرین چیست واز کجا تهیه کنیم

گلیسیرین نوعی کربوهیدرات به نام الکل قند یا پلیول است. کالری گلیسیرین در هر گرم کمی بیشتر از شکر است و 60 تا 75 درصد شیرین است. گلیسیرین به طور طبیعی در غذاها و نوشیدنی های تخمیر شده از جمله آبجو، عسل، سرکه، شراب و سرکه شراب وجود دارد.

گلیسیرین چه خاصیتی دارد

گلیسیرین مایع بی رنگ یا زرد کم رنگ است. بدون بو و شربتی؛ طعم شیرین و گرم مرطوب است و محلول های آن خنثی است. قابل اختلاط با آب و الکل. نامحلول در کلروفرم، اتر و در روغن های فرار

گلیسیرین چه خاصیتی برای پوست دارد

گلیسیرین برای پوست عالی است زیرا به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند، ماده ای که به پوست اجازه می دهد رطوبت را حفظ کند. می تواند رطوبت پوست را افزایش دهد، خشکی را از بین ببرد و سطح پوست را تازه کند. همچنین یک نرم کننده پوست است.

آیا گلیسیرین پوست را تیره میکند

خیر، گلیسیرین پوست شما را تیره نمی کند. گلیسیرین ماده ای است که در واقع در برخی از محصولات سفید کننده یافت می شود.

گلیسیرین چند ساعت باید روی پوست بماند

هر زمان که گلیسیرین مصرف می‌کنید، آن را بیش از 5 دقیقه نگه ندارید. گلیسیرین + آب را مخلوط کنید. روی صورت خود بمالید و به مدت 3-5 دقیقه بخور بدهید.

گلیسیرین را چگونه استفاده کنیم

گلیسیرین می تواند تمام مشکلات پوستی شما را در کمترین زمان حل کند. با این چهار روش ساده آن را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید.
به عنوان یک پاک کننده. برای اینکه پوست خود را از گرد و غبار و کثیفی دور نگه دارید، به یک پاک کننده قوی نیاز دارید.
برای لایه برداری صورت.
از آن به عنوان مرطوب کننده پوست استفاده کنید.
از آن به عنوان تونر استفاده کنید.

گلیسیرین صنعتی از کجا تهیه کنیم

این شرکت وارد کننده گلیسیرین صنعتی در بشکه های 25 کیلوگرمی می باشد.

گلیسیرین خوراکی از کجا بخرم

شرکت پیشگامان شیمی ، ارائه دهنده خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی گلیسیرین خوراکی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما مشتری عزیز قرار میدهد

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • فاطمه کمالی

    آیا گلیسیرین می‌تواند برای مراقبت از پوست استفاده شود؟

    پاسخ
    • دکتر محمد رضا سلیمی

      بله، گلیسیرین می‌تواند به عنوان یک ماده مرطوب کننده و نرم کننده پوست استفاده شود. گلیسیرین یک ماده شفاف و لطیف است که از گیاه بومادران به دست می‌آید و به عنوان یک ماده آب‌دوست استفاده می‌شود. این ماده به راحتی در پوست جذب می‌شود و باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می‌شود. برای استفاده از گلیسیرین به عنوان مرطوب کننده پوست، می‌توانید چند قطره آن را به کرم مرطوب کننده خود اضافه کنید یا به صورت مستقیم روی پوست خود بمالید.

      پاسخ
  • فرشید استخری

    گلیسیرین چه کاربردهایی در صنعت داروسازی دارد؟

    پاسخ
    • دکتر محمد رضا سلیمی

      سلام
      وقت بخیر
      گلیسیرین چند کاربرد در صنعت دارد که در ادامه اشاره می کنم:
      مرطوب کننده: به عنوان یک ماده مرطوب کننده در بسیاری از محصولات دارویی مانند کرم‌ها، لوسیون‌ها، قرص‌ها و شربت‌ها استفاده می‌شود.
      ضدعفونی کننده: به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده در بسیاری از محصولات دارویی مانند شربت‌ها و قرص‌های ضد سرماخوردگی استفاده می‌شود.
      ضد التهاب: به عنوان یک ماده ضد التهاب در بسیاری از محصولات دارویی مانند کرم‌ها و لوسیون‌ها برای درمان برخی از بیماری‌های پوستی مانند خارش و التهاب استفاده می‌شود.
      محرک تولید مخاط: به عنوان یک ماده محرک تولید مخاط در بسیاری از محصولات دارویی مانند شربت‌ها و قرص‌های سرفه استفاده می‌شود.
      ماده نگهدارنده: به عنوان یک ماده نگهدارنده در بسیاری از محصولات دارویی مانند قرص‌ها و کپسول‌ها استفاده می‌شود تا طول عمر و کیفیت این محصولات را افزایش دهد

      پاسخ
  • میلاد عزیزی

    من قبلا بدون پلی کواترنیوم 7 فرمول بندی می کردم و هرگز با چنین مشکلی روبرو نبودم ، بنابراین پیشنهادی برای من وجود دارد؟

    پاسخ
  • ظهماسبی

    حدس من مشکل از اسید سالیسیلیک است. چیز زیادی برای حل شدن آن وجود ندارد ، به علاوه PQ10 باعث ایجاد اسید سالیسیلیک می شود که نگهداری محلول آن بسیار سخت تر است.

    پاسخ
  • میلاد عزیزی

    رسوبات کف بطری:
    سلام
    من فرمولاسیون زیر رو دارم:
    ؛ تگزاپن 10٪
    کوکو بتائین 8٪
    اسید سالیسیلیک. 1٪
    گلیسرین. 10٪
    پروپیلن گلیکول. 2٪
    ادتا 2 سدیم 0.1٪
    زانتان 0.5٪
    پلی کواترنیوم 7 – 2٪
    صدفی کننده مایع. 0.5٪
    DW تا 100

    سپس NaOH و NaCl برای تنظیم pH و ویسکوزیته اضافه می کنم. ولی مواد من پس از ترکیب رسوب می کند. پیشنهادی برای علت و چگونگی حل این مشکل دارید؟ 💔

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست