اسانس گل یاس

اسانس گل یاس

اسانس گل یاس از گل‌های سفید گیاه یاس گرفته می‌شود و به نام Jasminum officinale نیز شناخته می‌شود. اعتقاد بر این است که این گل از ایران سرچشمه گرفته است، اما در حال حاضر در اقلیم‌های گرمسیری نیز می‌توان یافت. قرن‌هاست که یاس به دلیل رایحه‌ای شیرین و عاشقانه‌اش محبوبیت خاصی داشته و در برخی از معروف‌ترین عطرهای جهان از جمله شانل شماره 5 استفاده شده است.

از این ماده همچنین در نوشیدنی‌های الکلی، شیرینی و دسر استفاه می‌شود. اسانس گل یاس و اجزای مخلوط در روغن اسانس گل یاس دارای خواصی است که تعدادی از مزایای سلامتی را به همراه دارد. اسانس گل یاس یک داروی خانگی محبوب برای درمان افسردگی ,و یا حتی عفونت‌ها است.

فواید و کاربردهای اسانس گل یاس

اسانس یاس یک داروی خانگی محبوب است که تصور می‌شود دارای چندین فواید سلامتی است. در حالی که بسیاری از مزایا از نظر علمی اثبات نشده است.

·         ضد افسردگی

·         ضد عفونی‌کننده

·         ضد اسپاسم

·         درمان پسوریازیس

·         علائم یائسگی را کاهش می‌دهد

·         شیردهی را بهبود می‌بخشد

·         آرام بخش

نحوه استفاده از اسانس گل یاس

برای استفاده از اسانس گل یاس و سایر روغن‌های ضروری روش‌های زیادی وجود دارد. نحوه استفاده از آن‌ها بستگی به نحوه پخش‌شوندگی روغن دارد. اسانس‌های موجود در شکل خالص آن‌ها قدرت بیشتری دارند و باید رقیق شوند. حتماً مطابق دستورالعمل بسته‌بندی از روغن گل یاس استفاده کنید. 3 تا 5 قطره روغن را در یک اونس روغن حامل مانند روغن بادام‌ شیرین یا روغن نارگیل گرم شده قرار دهید.

در اینجا روش‌هایی برای استفاده از روغن گل یاس وجود دارد:

·         استفاده در یک دیفیوزر

·         به طور مستقیم از بطری استنشاق شود.

·         برای ایجاد بخار معطر به یک کاسه آب گرم اضافه شده

·         در روغن حامل رقیق‌شده و به یک حمام گرم اضافه می‌شود.

·      با روغن حامل مانند روغن بادام مخلوط شده و به صورت موضعی یا به عنوان روغن ماساژ استفاده می‌شود.

روغن گل یاس به دلایل مختلف در آروماتراپی کاربرد دارد. شما می‌توانید از این روغن برای بهبود خلق و خوی خود استفاده کنید یا به سادگی از عطر گل شیرین آن که به محیط اطراف شما اضافه می‌شود لذت ببرید.

فروش اسانس گل یاس

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست