خرید اینوزیتول

خرید پودر اینوزیتول

شرکت پیشگامان شیمی از واردکنندگان مطرح مواد اولیه شیمیایی در کشور است. این شرکت اینوزیتول را در درام‌های 25kg از کشورهای چین و آلمان جهت مصرف شما تولیدکنندگان عزیز وارد می‌کند. 

معادل انگلیسی: Inositol
شناسه محصول: 87-89-8
فرمول شیمیایی: C6H12O6
نام های دیگر: فازومانیت ، فازومانیتول ، ویتامین B8
شکل ظاهری:  پودر سفید رنگ
گرید:  دارویی
بسته بندی: درام 25 کیلویی
کشور تولید کننده: چین، آلمان
خلوص: 99%
قیمت: تماس بگیرید
محل تحویل: انبار شورآباد تهران
موارد مصرف: برای درمان مشکلات گردش خون ، مانند بیماری عروق محیطی و سندرم رینود استفاده می شود. چنین مشکلاتی می تواند باعث بی حسی ، درد و ناراحتی در دست ها و پاها شود، زیرا گردش خون بد است. اینوزیتول با افزایش جریان خون در مناطق آسیب دیده با گسترش عروق خونی این علائم را برطرف می کند.
انحلال پذیری: محلول در آب بوده و به سختی در اتانول حل می شود ، در اتر و کلروفرم نامحلول است.
چگالی نسبی: 1.752,1.524

قیمت اینوزیتول پودری 99 درصد

پیشگامان شیمی وارد کننده، تأمین‌کننده و عمده فروش اینوزیتول در ایران است. شما می‌توانید قیمت اینوزیتول را از طریق ایمیل از ما دریافت کنید: info@irchem.ir یا پیام خود را در وب‌سایت irchem بگذارید. اطمینان حاصل کنید که می‌توانید این ماده اولیه را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

فروش اینوزیتول

پودر اینوزیتول چیست؟

اینوزیتول قندی کربوکسیلیک است که به وفور در مغز و سایر بافت‌های پستانداران وجود دارد و واسطه انتقال سیگنال سلولی در پاسخ به انواع هورمون‌ها، انتقال‌دهنده‌های عصبی و فاکتورهای رشد است.

این ترکیب یک الکل قندی با نیمی از شیرینی ساکارز (قند سفره) است. به طور طبیعی از گلوکز در انسان ساخته می‌شود. کلیه انسان حدود دو گرم اینوزیتول در روز تولید می‌کند. بافت‌های دیگر نیز آن را سنتز می‌کنند و بیشترین غلظت این ترکیب در مغز است که در آن نقش مهمی ایفا می‌کند و باعث انتقال سایر انتقال دهنده‌های عصبی و برخی هورمون های استروئیدی به گیرنده‌ها می‌شود.

اینوزیتول که گاهی به آن ویتامین B8 نیز گفته می‌شود، به طور طبیعی در غذاهایی مانند میوه، لوبیا، غلات و آجیل وجود دارد. بدن شما همچنین می‌تواند از کربوهیدرات‌هایی که می‌خورید، اینوزیتول تولید کند. با این حال، تحقیقات نشان می‌دهد که اینوزیتول اضافی به شکل مکمل‌ها ممکن است مزایای سلامتی زیادی داشته باشد.

فرمول شیمیایی اینوزیتول 

فروش اینوزیتول

گرچه اغلب به عنوان ویتامین B8 خوانده می‌شود ولی به هیچ وجه یک ویتامین نیست بلکه نوعی قند با چندین کارکرد مهم است. این ترکیب به عنوان مؤلفه اصلی غشای سلولی در بدن شما نقش اساسی دارد. همچنین بر عملکرد انسولین، هورمونی که برای کنترل قند خون تأثیر دارد، تأثیر می‌گذارد. همچنین در پیام‌رسان‌های شیمیایی در مغز شما، مانند سروتونین و دوپامین موثر است.

تخمین‌زده شده است که یک رژیم غذایی معمولی حاوی حدود 1 گرم از این ترکیب در روز است. منابع غنی شامل غلات، حبوبات، آجیل و میوه و سبزیجات تازه هستند. محققان مزایای دوزهای حداکثر 18 گرم در روز را مطالعه کرده‌اند که با نتایج امیدوار کننده و عوارض جانبی کمی همراه بود.

خواص شیمیایی اینوزیتول

کریستال سفید یا پودر کریستالی، بدون بو و شیرین ؛ دارای چگالی نسبی: 1.752 (بی آب)، 1.524 (دی هیدرات)، دارای دمای ذوب 225~227 °C (بی آب)، 218 °C (دی هیدرات)، نقطه جوش آن 319 °C. محلول در آب (25 درجه سانتی گراد، 14 گرم در 100 میلی لیتر ؛ 60 درجه سانتی گراد، 28 گرم در 100 میلی لیتر)، کمی محلول در اتانول، اسید استیک، اتیلن گلیکول و گلیسرول، محلول در اتر، استون و کلروفرم. دارای پایدار بالایی در هوا و در برابر حرارت، اسید و قلیا است، اما ترکیب رطوبت دوستی است.

منابع غذایی اینوزیتول

اینوزیتول از خانواده کمتر شناخته شده ویتامین B است که کمبود آن در بدن به بروز مشکلات و عوارضی منجر می‌شود. از سوی دیگر مصرف اینوزیتول می‌تواند سبب بهبود بعضی از فعالیت‌ها مانند کم خوابی شود. از منابع غذایی اینوزیتول می‌توان به حبوبات، گوشت قرمز، انواع میوه‌ها، مخمر آبجو، خشکبار خام، مرکبات (پرتقال، لیمو ترش، لیمو شیرین، نارنگی، نارنج، گریپ فروت)، غلات کامل، سبزی‌ها، قند خام، شیر و کشمش اشاره کرد.

خواص اینوزیتول

اینوزیتول برای رشد مو یک فاکتور ضروری محسوب می‌شود. در کاهش کلسترول یا چربی خون موثر است و به بهبود آرامش کمک می‌کند. در برطرف کردن چربی‌ها از کبد نیز نقش دارد و از سفت شدن سرخرگ‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین این ویتامین به بهبود کم خوابی کمک می‌کند.

در صورت فقدان اینوزیتول در بدن منجر به عوارض و آسیب‌هایی چون یبوست، ریزش مو، بالا رفتن کلسترول خون، تصلب شریان (سخت شدن دیواره رگ‌ها)، تغییرات روحی و روانی به همراه تحریک پذیری می‌شود. مکمل غذایی اینوزیتول که مانند تمام مکمل‌های ویتامینی در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد، سبب تسکین آرامش روانی، افسردگی و اضطراب  می‌شود و همچنین به پیشگیری از اختلالاتی چون وحشت زدگی و رفتار وسواسی یاری می‌رساند.

عوارض اینوزیتول

این ترکیب به طور کلی در بزرگسالان بی‌خطر تلقی می‌شود. در صورت وجود عوارض جانبی، خفیف است و ممکن است شامل حالت تهوع، درد معده، خستگی، سردرد و سرگیجه باشد. بیشتر عوارض جانبی با دوزهای بالاتر از 12 گرم در روز اتفاق می‌افتد. اگرچه برخی مطالعات نشان می‌دهد این ترکیب ممکن است در بیماری دو قطبی مفید باشد، اما نگرانی‌های در مورد آن وجود دارد که احتمالاً باعث یک دوره جنون یا هیپومانیک می‌شود.

همچنین این نگرانی وجود دارد که دوزهای بالای Inositol هگزافسفات ممکن است توانایی بدن را در جذب روی، کلسیم، آهن و سایر مواد معدنی ضروری کاهش دهد. به عنوان یک مکمل غذایی، محصولات آن از نظر ایمنی آزمایش نمی‌شوند و تأثیر آن بر زنان باردار، مادران شیرده و کودکان ثابت نشده است. بنابراین بهتر است قبل از امتحان این ترکیب یا هر داروی طبیعی دیگر با پزشک خود صحبت کنید.

فروش اینوزیتول

جهت دریافت آنالیز جدیدتر پودر اینوزیتول فودگرید و دارویی با ما در واتس اپ ارتباط بگیرید.

فروش اینوزیتول خالص

فروش اینوزیتول گرید دارویی و غذایی در شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی با قیمت های استثنایی صورت می‌گیرد. این شرکت آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع آرایشی و دارویی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

واردکننده اینوزیتول فله

اینوزیتول یکی از مواد افزودنی و غذایی محبوب در اکثر کشورها است. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی به عنوان یک تأمین‌کننده و واردکننده حرفه ای اینوزیتول تقریباً 20 سال است که اینوزیتول را از  کشور چین تهیه و وارد می‌کند. در صورت بروز هرگونه سوال و مشکل لطفاً از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

طرحواره پیدا نشد.

اینوزیتول در چه مواد غذایی وجود دارد؟

از جمله منابع اینوزیتول میتوان به آجیل ، سویا، جگر گاو ، مرکبات و گندم اشاره کرد

اینوزیتول چه خواصی دارد؟

اینوزیتول آرامش بخش بوده
باعث کاهش کلسترول خون میشود
جلوگیری از سفت شدن سرخ رگها
باعث از بین بردن چربی کبد
اینوزیتول برای رشد مو ضروری است.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • قاسم

    سلام بر شما
    ایا فروش بصورت فله همدارید و حداقل فروشتان چقدر هست.ممنون

    پاسخ
    • دکتر محمد رضا سلیمی

      درود
      حداقل فروش این ماده پک های 25 کیلوگرمی می باشد. ولی بسته بندی 1 کیلوگرمی به عنوان نمونه محصول ارسال می گردد.

      پاسخ
  • امین

    سلام ببخشید اینوزیتول شما دارویی هست؟

    پاسخ
    • دکتر محمد رضا سلیمی

      سلام
      وقت بخیر
      هم گرید دارویی و هم غذایی و دارویی موجود هست.

      پاسخ
  • علیرضا

    بیزابولل قیمت ؟

    پاسخ
    • 09124850508

      سلام
      وقت بخیر
      جهت دریافت قیمت لطفا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست