فروش تری اتیل سیترات

خرید تری اتیل سیترات

پیشگامان شیمی به عنوان یکی از واردکنندگان مواد اولیه صنایع غذایی و آرایشی با چندین دهه تجربه، فروش تری اتیل سیترات دارویی را با بالاترین و خالص‌ترین کیفیت برای چندین کاربرد در مکمل‌های غذایی و صنایع آرایشی فراهم می‌کند. این ماده دارای کاربردهای زیادی در مواد غذایی و آشامیدنی، مواد آرایشی، محصولات خانگی، مواد شیمیایی، داروها و نرم‌کننده‌ها می‌باشد. اسید سیتریک یک اسید ضعیف است که به طور گسترده در گیاهان و حیوانات یافت می‌شود. این یک ماده طبیعی است که در میوه‌ مرکبات متداول است، به عنوان مثال آب لیمو، حاوی حدود 5-8 درصد اسید سیتریک است.
 

برای استعلام قیمت و خرید تری اتیل سیترات

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

 

استفاده غالب از اسید سیتریک به عنوان طعم‌دهنده و نگهدارنده طبیعی در مواد غذایی و نوشیدنی‌ها به ویژه نوشابه است. 

معرفی تری اتیل سیترات
ساختار تری اتیل سیترات

تری اتیل سیترات چیست

تری اتیل سیترات استر اسید سیتریک است. این ماده توسط استریفیکاسیون اسید سیتریک در جایی که اتیل است، تشکیل می‌شود. گروه‌هایی از اتانول جایگزین هر سه گروه کربوکسیل موجود در اسید سیتریک می‌شوند. تری اتیل سیترات به نام‌های دیگر مانند اتیل سیترات، 77-93-0، eudraflex، اسید سیتریک تری اتیل استر و سیتروفلکس 2 و غیره وجود دارد.

این یک ماده مایع بی‌رنگ و بی‌بو است که به عنوان یک افزودنی غذایی (E شماره E1505) برای تثبیت کف‌دار شدن به‌خصوص به عنوان کمک به کف‌کردن سفیده تخم‌مرغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در پوشش‌های دارویی و پلاستیک‌ها استفاده می‌شود و یک ماده حلال، طعم‌دهنده و فعال‌کننده هست. تری‌اتیل‌سیترات به همراه اتانول و سیترات در شرایط اساسی هیدرولیز می‌شود. این ماده یک مایع روغنی است و حلالیت آن در آب بسیار کم است اما با الکل قابل پخش است.

فروش تری اتیل سیترات
فروش تری اتیل سیترات دارویی

تولید تری اتیل سیترات

تری‌اتیل‌سیترات می‌تواند از طریق استری‌شدن اسید سیتریک و اتانول تهیه شود. تقطیر واکنش‌پذیر قابل استفاده است. از رزین‌های آمبرلیت یا زئولیت می‌توان به عنوان کاتالیزور استفاده کرد. تری‌اتیل‌سیترات طبیعی به مقدار کمی در شراب موجود هست.

خواص تری اتیل سیترات

  1. تری اتیل سیترات می‌تواند در مواد غذایی و آشامیدنی، مواد آرایشی، محصولات خانگی، مواد شیمیایی، داروها و نرم کننده‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.
  2. به طور طبیعی در تخمیر اتانول و اسید سیتریک توسعه یافته است.
  3. حاوی فتالات های سمی نیست که باعث تحریک پوست انسان شده و می تواند به کلیه ها، ریه ها، کبد و سیستم تولید مثل آسیب برساند.
  4.  زیست تخریب پذیر می‌باشد، سازگار با محیط زیست و 100٪ از یک منبع کربن تجدید پذیر ساخته شده است.
  5. به عنوان حلال، ثابت کننده و رقیق کننده در عطرها و روغن‌ها استفاده می‌شود.
  6. غیر سمی، غیر GMO و گواهی USDA Natura را دارد.
  7. همچنین پایدار کننده و افزاینده کف برای سفیده تخم مرغ است.
  8. بدون عطر،طعم و بو است.

کاربرد تری اتیل سیترات

  • افزودنی غذایی
  • پلاستیسایزر برای پلی‌وینیل‌کلرید (PVC)
خرید تری اتیل سیترات دارویی
تری اتیل سیترات خرید

تری‌اتیل‌سیترات سمیت کمی دارد و از آن در صنایع غذایی به عنوان افزودنی استفاده می‌شود. انواع مختلفی از این محصول را برای کاربردهای صنعتی و همچنین مواد غذایی و دارویی مناسب ارائه می‌دهند. تری اتیل سیترات را می‌توان برای تنظیم ویسکوزیته در صنایع پلاستیک‌سازی، چسب، جوهر، درزگیر و روکش استفاده کرد.

تری‌اتیل‌ سیترات در صنایع آرایشی،بهداشتی و مراقبت‌های شخصی

از تری‌اتیل‌سیترات به عنوان حلال، رقیق‌کننده، فیکس‌کننده عطرها وماده فعال در دئودورانت‌ها استفاده می‌شود  نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ماده در لوازم آرایشی نیز مورد مصرف قرار می‌گیرد. دئودورانت‌ها “0٪ نمک های آلومینیوم” را با تری اتیل سیترات جایگزین می‌کنند و اینطور استدلال می‌کنند: ضد باکتری است و تجزیه عرق توسط باکتری‌ها را مهار می‌کند و جلوی تعریق را نمی‌گیرد، بوی خنثی دارد و به خوبی توسط پوست تحمل می‌شود. همچنین از آن به عنوان حلال و نرم کننده برای نیتروسلولز و رزین‌های طبیعی، مواد آگلوتینانت، پاک کننده رنگ، پایه عطر و نرم کننده استفاده می‌شود.

TEC (تری اتیل سیترات) نرم کننده چند منظوره است که غیر انسدادی، غیر روغنی با ویسکوزیته کم است و در نتیجه باعث گسترش سریع خواص، جذب سریع و باقی مانده کم روی پوست می‌شود. نرم کننده مخصوصاً در فرمولاسیون‌های مراقبت از آفتاب به دلیل مشخصات سازگاری عالی با فیلترهای آلی که به سختی حل می‌شوند، مناسب است. این ماده به عنوان یک روان کننده و نرم کننده غیر روغنی با اثرات خشک کننده ملایم و احساس لطیف پوست عمل می‌کند و آن را برای مراقبت از آفتاب و بعد از فرمولاسیون‌های خورشید مناسب می‌کند.

 تری اتیل سیترات در دئودورانت‌ها استفاده می‌شود زیرا از تجزیه آنزیمی اجزای عرق جلوگیری می‌کند. درک و پاسخ‌های حسی نشان داده شده توسط تری اتیل سیترات ممکن است در محصولات مختلفی در محصولات آرایشی گنجانده شود: محصولات مراقبت از آفتاب، دئودورانت‌ها، ژل های دوش، پاک کننده صورت یا فوم‌ها و محصولات پس از اصلاح.

تری اتیل سیترات دارویی

از تری اتیل سیترات و استرهای مربوط به آن استیل تری اتیل سیترات، تری بوتیل سیترات و استیل تری بوتیل سیترات برای پلاستیک سازی پلیمرها در پوشش‌های دارویی فرموله شده استفاده می‌شود. کاربردهای پوشش شامل کپسول، قرص، دانه‌ها و گرانول برای پوشاندن طعم، آزادسازی فوری، رهش پایدار و فرمولاسیون‌های روده‌ای است. تری اتیل سیترات همچنین به عنوان یک ماده افزودنی مستقیم غذایی برای طعم دهنده‌ها، برای حلالیت و به عنوان یک عامل فعال روی سطح استفاده می‌شود.

ایمنی تری اتیل سیترات

اسید سیتریک، تری سیترات کلسیم، سیترات پتاسیم، سدیم سیترات و تری اتیل سیترات در لیست مواد غذایی مستقیم FDA است که به عنوان “به طور کلی به عنوان ایمن” (GRAS) شناخته می‌شوند. FDA اجازه می‌دهد تری بوتیل سیترات و تری اتیل سیترات به عنوان مواد افزودنی غیرمستقیم غذایی در برخی از مواد بسته بندی مواد غذایی استفاده شود.

مضرات تری اتیل سیترات

  • این ترکیب می‌تواند نقایص ژنتیکی مانند جهش زایی سلول‌های جوانه‌زا را ایجاد کند.
  • دارای عناصر ایجادکننده سرطان می‌باشد.
  • این ترکیب می‌تواند باعث هایپرکالمی یا وجود مقادیر غیر طبیعی زیاد پتاسیم در بدن شود. این اثر بد است زیرا می‌تواند منجر به ریتم غیرطبیعی قلب، درد عضلانی و تپش قلب شود که در نهایت همه می‌توانند به ایست قلبی منجر و حتی منجر به مرگ شوند.
  • سیستم‌های بدن توسط تری اتیل سیترات آسیب می‌بینند.
  • این ترکیب برای سیستم دفع مضر است. با ایجاد اسیدوز متابولیک یا عدم توانایی کلیه در دفع سموم از بدن، می‌تواند به کلیه ها و کبد آسیب برساند.
  • این ترکیب برای سیستم عصبی مرکزی و همچنین سیستم چشمی مضر است. می‌تواند باعث تحریکات شدید چشم شود.

ذخیره سازی تری اتیل سیترات

این ترکیب باید در یک ظرف دربسته و در یک مکان خشک و خنک نگهداری شود. هنگامی که مطابق با این شرایط ذخیره شود، تری اتیل سیترات یک محصول پایدار است.

فروش تری اتیل سیترات
فروش تری اتیل سیترات دارویی

فروش تری اتیل سیترات

فروش تری اتیل سیترات (Triethyl citrate) به صورت گالن‌های 250 کیلوگرمی محصول آلمان آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، این محصول را با بهترین قیمت تری اتیل سیترات و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

قیمت تری اتیل سیترات

تری‌اتیل سیترات یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک ماده‌ی پرکاربرد در صنایع مختلف به کار می‌رود، از جمله در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و صنایع شیمیایی. به عنوان واردکننده‌ی تری‌اتیل سیترات، قیمت این ترکیب ممکن است بسته به عوامل مختلفی از جمله میزان تقاضا، کیفیت محصول، منابع تامین و سایر شرایط بازار متغیر باشد. در صورت تمایل به خرید تری‌اتیل سیترات، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی قیمت و شرایط خرید این ماده کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست