دکستروز خشک

خرید دکستروز خشک

فروش دکستروز خشک توسط ما با بهترین قیمت دکستروز خوراکی صورت می گیرد. جهت خرید پودر دکستروز چینی و ایرانی با تضمین کیفیت و اصالت کالا با ما تماس بگیرید. شرکت پیشگامان شیمی واردکننده دکستروز در کیسه‌های 25 کیلویی از کشور چین و آلمان می‌باشد. دکستروز دی هیدرات (خشک) یک شیرین‌کننده بلورین خالص است.

جهت دریافت آنالیز

و استعلام قیمت پودر دکستروز چینی و ایرانی

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

✅ به انگلیسی dextrose
✅ فرمول شیمیایی C6H12O6
✅ cas No 5996-10-1
✅ طبقه بندی شیرین کننده
✅ شکل محصول  پودر سفید رنگ
✅کاربرد کیک، نوشیدنی، بیسکویت و غیره
✅ گرید 
غذایی، دارویی
✅ کشور تولیدی  چین
✅ بسته بندی  کیسه 25 کیلویی
✅ محل تحویل تهران – اصفهان
✅ قیمت دکستروز خشک 📞 تماس بگیرید

خواص شیمیایی و فیزیکی دکستروز

نقطه ذوب: ۱۴۶ °C
چگالی: ۱.۵۶ g/cm³
جرم مولی: ۱۸۰.۱۵۶ g/mol
دمای نگهداری: دمای 30 درجه و رطوبت کنترل شده

دکستروز خشک چیست؟

دکستروز خشک که با عبارت لاتین Dry dextrose شناخته شده است یک مونوساکارید ساده به حساب می‌‌آید و از تجزیه مواد نشاسته‌ای مانند گندم، برنج و ذرت حاصل می‌شود. معمولا تجزیه نشاسته‌ای از طریق فرآیند آنزیمی صورت می‌گیرد و هدف از انجام این فرآیند جداسازی قند چندمنظوره است.

در واقع، دکستروز یک نوع قند تقریبا ناشناخته است که در اکثر غذاهای مورد استفاده کنونی موجود است. فروکتوز، ساکاروز و لاکتوز از نمونه قندهایی هستند که برای عام مردم شناخته شده‌اند و کم‌تر کسی وجود دارد که نام آن‌ها را نشنیده باشد یا حتی درباره آن‌ها نداند؛ اما در خصوص دکستروز اینطور نیست. دکستروز خشک یک قند تقریبا پنهان اما مفید است.

دکستروز خشک به شکل یک قند ساده شناخته شده است که از لحاظ شیمیایی تنها یک مولکول به اسم مونوساکارید دارد. تجزیه دکستروز خشک برای بدن فوق‌العاده عالی است و از کاربرد دکستروز خشک می‌توان به انرژی بسیاری که منتقل می‌کند اشاره کرد. معمولا ورزشکاران از آن برای افزایش انرژی در جهت افزایش قند خون، تامین هیدراتاسیون و تامین انرژی اضطراری استفاده می‌کنند.

دکستروز خشک
خرید دکستروز خوراکی

کاربرد دکستروز خشک

بهبود طعم غذا و نوشیدنی، کاربرد در صنایع به عنوان نگهدارنده، کمک به افزایش انرژی و استفاده در محیط‌های پزشکی از نمونه کاربردهای دکستروز خشک هستند. دکستروز خشک از این نظر در بهبود طعم غذا نقش دارد که خودش طعم شیرین و دلپذیری را دارا است. این نوع قند می‌تواند مواد ارزان قیمت را خوش طعم سازد. در خصوص کاربرد دکستروز خشک در صنایع به عنوان نگهدارنده می‌توان گفت این ماده از کپک و مخمرها در محصولات غذایی جلوگیری می‌کند.

از آنجایی که دکستروز خشک توانایی جذب شیرینی و مواد قندی بدون فرآیند خوردن و آشامیدن را دارد، در شرایط مختلف پزشکی نیز کاربرد دارد. قرص‌های دکستروز و ژل‌های هیدراتاسیون و انرژی‌زا موادی هستند که دکستروز خشک در فرآیند تولید آن‌ها بسیار به کار می‌رود. این ماده به عنوان شیرین‌کننده، سوسپانسیون تخمیر، روان‌کننده یا یک حامل در زمینه‌های زیادی از جمله:

  • شیرینی‌سازی
  • نانوایی
  • تنقلات
  • نوشیدنی‌ها
  • محصولات لبنی استفاده می‌شود.
خرید دکستروز خشک
خرید دکستروز خشک

این یک پودر سفید با طعم شیرین است. این محصول توسط هیدرولیز آنزیمی نشاسته تولید می‌شود و سپس با تصفیه، غلظت، کریستالیزاسیون و خشک‌شدن تولید می‌شود. خلوص دکستروز حداقل 99.5٪ است.

شیرین‌کننده دکستروز خشک با قدرت شیرین‌کننده بالا عامل

  • بازسازی‌کننده
  • افزایش‌دهنده طعم
  • بهینه‌سازی بافت
  • عامل انبساط
  • عامل روان‌کننده
  • حامل
  • تثبیت‌کننده
  • شاخص گلیسمی بالا می‌باشد.

دکستروز خشک یک منبع اولیه انرژی برای موجودات زنده است. این ماده طبیعی است و در میوه و سایر قسمت‌های گیاه در حالت آزاد یافت می‌شود. این دارو در جایگزینی مایع و مواد مغذی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دکستروز مونوهیدرات یک فرم منحصر به‌فرد، مونوساکارید طبیعی و کربوهیدرات است. از آن‌جا که دکستروز یک شکر ساده است، بدن می تواند به سرعت آن را برای انرژی استفاده کند. دکستروز را از ذرت دریافت می‌کنند.

بر اساس کتاب “دیکشنری مواد غذایی”، دکستروز نسبت به شکر معمولی تقریباً 20 درصد شیرینی کمتری دارد. دکستروز، مانند فروکتوز و گلوکز، یک مونوساکارید شناخته‌شده به عنوان قند ساده است. شما همچنین می‌توانید این قندها را برای تولید قندهای پیچیده مانند ساکارز، همچنین به عنوان قند جدول نام ببرید. یکی از تفاوت‌های اصلی این قندهای ساده این است که بدن شما متابولیزه‌کننده هر قند است. دکستروز یک نوع از تولیدکنندگان گلوکز است که به طور گسترده در محصولات غذایی استفاده می‌شود.

کاربردها و ویژگی‌های دکستروز خشک

دکستروز نام یک قند ساده است که از ذرت تهیه شده و از لحاظ شیمیایی با گلوکز و یا قند خون یکسان است. دکستروز اغلب در محصولات پخت به عنوان شیرین‌کننده استفاده می‌شود و معمولاً در مواردی مانند غذاهای فرآوری شده و شربت ذرت یافت می‌شود. دکستروز مونوهیدرات پودری کریستالی و سفید است که از هیدرولیز کامل نشاسته ذرت دریافت شده است. این محصول با:

  • شیرینی ظریف
  • حلالیت بالا
  • وضوح در محلول
  • تحرک و جریان در فرم خشک مشخص می‌شود.

دکستروز دارای شاخص گلیسمی بالا است. به این معنی است که دکستروز سریعاً سطح قند خون شما را افزایش می‌دهد. محصولاتی مانند آب‌نبات همچنین سطح قند خون را سریعاً افزایش می‌دهند اما ماد حاوی سوکروز، ترکیبی از گلوکز و فروکتوز هستند. فروکتوز در عضلات شما به گلیکوژن تبدیل نمی‌شود. عسل همچنین سطح قند خون را افزایش می‌دهد اما مانند آب‌نبات حاوی فروکتوز است. دکستروز مونوهیدرات در صنایع غذایی و آشامیدنی کاربرد گسترده‌ای دارد.

موارد مصرف دکستروز قنادی

  • محصولات نانوایی
  • نوشیدنی‌ها
  • مخلوط‌های خشک
  • قنادی
  • بستنی
  • ترشی
  • گوشت پردازش‌شده و محصولات دارویی است.

برنامه‌های غیر غذایی عبارت‌اند از چسبندگی و فرمولاسیون بتن. در شکل کریستالی از این قند طبیعی به عنوان یک پرکننده برای فرم‌های خوراکی و به عنوان شیرین‌کننده استفاده شده است.

دکستروز خشک به صورت قرص

دکستروز خشک می‌تواند به قرص‌های خوراکی، قرص‌های جویدنی، قرص‌های خفیف و قرص‌های مکمل دارویی کمک کند. به عنوان یک افزودنی، می‌توان آن را به عنوان پرکننده و اتصال‌دهنده استفاده کرد. به عنوان یک ماده مغذی، منبع کربوهیدرات است. برای تأمین مواد مغذی در بیماران تحت مراقبت‌های شدید که قادر به دریافت آن‌ها از راه خوراکی نیستند استفاده می‌شود.

داروهای حاوی دکستروز، سطح گلوکز خون را تنظیم و کالری‌ها را تأمین می‌کنند. ممکن است به کم کردن میزان تخریب گلیکوژن کبد کمک کنند و اقدامات محافظتی را برای پروتئین انجام دهند. دکستروز نیز نقش مهمی در تولید پروتئین‌ها و متابولیسم لیپید دارد. خرید دکستروز خشک نیز دارای اهداف پزشکی است. این محلول در محلول‌هایی که به صورت داخل وریدی استفاده می‌شوند و می‌توانند با سایر داروها ترکیب یا برای افزایش قند خون افراد استفاده شود، حل شده است.

دکستروز خشک
قیمت هر کیلو دکستروز خشک

دکستروز خشک از کجا بخریم؟

فروش دکستروز خشک در کیسه‌های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول دکستروز خشک خوراکی مورد نیاز صنایع غذایی و دارویی را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

دکستروز خشک ایرانی

در ایران چندین شرکت به تولید دکستروز خشک مشغول به فعالیت هستند، بهترین برند دکستروز آنهیدروز در حال حاضر FIC می باشد. این شرکت بیش از 15 سال نماینده فروش fic در ایران می باشد.

دکستروز خشک چیست و چه کاربردی دارد؟

دکستروز خشک که با عبارت لاتین Dry dextrose شناخته شده است یک مونوساکارید ساده به حساب می‌‌آید و از تجزیه مواد نشاسته‌ای مانند گندم، برنج و ذرت حاصل می‌شود. معمولا تجزیه نشاسته‌ای از طریق فرآیند آنزیمی صورت می‌گیرد و هدف از انجام این فرآیند جداسازی قند چندمنظوره است.

قیمت هر کیلو دکستروز چقدر حساب میشه؟

قیمت مواد شیمیایی با توجه به 2 معیار حجم درخواست شما + قیمت روز محاسبه و به مشتری قیمت داده میشود.برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دکستروز همین حالا با ما تماس بگیرید.

پودر دکستروز در بدنسازی چه کاربرد و اثری دارد؟

واقعیت این است که بدن قصد دارد این کالری ها را از بین ببرد تا عضلات بعد از تمرین را تأمین کند. از دکستروز در بدنسازی استفاده می شود زیرا شاخص گلیسمی بالایی دارد. هنگامی که از دکستروز در لرزش بعد از تمرین خود استفاده می کنید، می توانید انسولین سنگینی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست