فروش روغن هسته انار

روغن هسته انار چیست؟

انار یکی از غذاهای خوش‌مزه و بسیار مغذی موجود در طبیعت است. با این حال، بسیاری از مردم در مورد روغن هسته انار آگاه نیستند. روغن هسته انار یک روغن غنی از آنتی‌اکسیدان است که دارای بوی کمی از انار است. روغن دانه انار به نام Punica Granatum شناخته می‌شود و یکی از قدیمی‌ترین میوه‌های خوراکی است و دارای سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ درمانی است. روغن هسته انار از دانه‌های میوه انار حاصل می‌شود. روغن فشرده خالص، بیشترین میزان ترکیبات مفید فیووا را بدون هیچ‌گونه مواد شیمیایی یا حلال‌های مورد استفاده در این فرآیند حفظ می‌کند. 

برای استعلام قیمت و خرید روغن هسته انار

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

این روغن غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی از جمله ویتامین K است و دارای ترکیبات پلی‌فنیک محافظتی مانند اسید پانونیکیک، فلاونوئیدها، آنتوسیانیدین و تانن‌ها است. پلی‌فنول‌ها ترکیبات شیمیایی هستند که به طور طبیعی در گیاهان وجود دارند. روغن دانه انار حاوی طیف وسیعی از اسیدهای چرب مختلف است، از جمله اسید لینولئیک کنژوگه و اسید اولئیک که در حفاظت از غشاهای سلولی پوست و حفظ عملکرد پوست می‌کند. روغن دانه انار همچنین دارای مواد مغذی گیاهی شامل ویتامین B1 ،B2 ،C، پتاسیم و منیزیم است که برای پوست سالم ضروری هستند.

  • کل کالری: 72
  • کربوهیدرات: 16.3 گرم
  • پروتئین: 1.5 گرم
  • چربی: 1 گرم
  • فیبر: 3.5 گرم
  • شکر: 11.9 گرم
  • ویتامین C: 8.9 میلی‌گرم
  • پتاسیم: 205 میلی‌گرم
  • فسفر: 31 میلی‌گرم

تاریخچه مصرف انار در دوران باستان

انار به عنوان یک میوه باستانی دارویی و تغذیه، دارای تاریخ پزشکی برجسته در سراسر جهان است. هر یک از بخش‌های انار دارای فعالیت جالبی است. آب، برگ، گل و پوست انار دارای خواص آنتی‌اکسیدانی قوی هستند. دانه‌های انار دارای محتویات اسیدهای لینولنیک (CLn) بالا به هم پیوسته می‌باشند. روغن دانه انار (PSO) با مقدار بالا پنی‌سیکیک اسید (PA)، یک ایزومر کنجد اسید α-linolenic خواص دارویی مختلفی دارد. خواص اصلی به شرح زیر است:

  • آنتی‌اکسیدان
  • ضد التهابی
  • نفروپاتیک
  • هپاتواستروئید
  • ضد عفونی‌کننده
  • ضد سرطان
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • افزایش متابولیسم کربوهیدرات
  • کاهش مقاومت به انسولین

روغن هسته انار در بدن

روغن دانه انار یک روغن غنی و مغذی است که می‌تواند برای داخل یا خارج از بدن استفاده شود. بیش از 200 پوند از دانه‌های انار تازه استفاده می‌شود تا فقط یک پوند روغن دانه انار تولید شود! روغن دانه انار می‌تواند در بیشتر فرمول‌های مراقبت از پوست، از جمله ساخت صابون، روغن‌های ماساژ، محصولات مراقبت از پوست، و سایر محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرایشی استفاده شود. برای دستیابی به نتایج سودمند، فقط یک مقدار کوچک در فرمول‌ها نیاز است.

مزایای روغن هسته انار

انارها به دلیل توانایی در حفظ و تقویت بسیاری از سیستم‌ها و عملکردهای بدن، به عنوان “میوه زندگی” و “میوه قدرت طبیعی” شناخته می‌شوند، در نتیجه سلامتی مطلوب را ارتقا می‌دهند. دانه‌های انار برای تولید روغن هسته انار تحت فشار قرار می‌گیرند که به دلیل مزایای بیشماری که برای پوست، مو و سلامت کلی دارد، شناخته می‌شود.

روغن هسته انار برای پوست

▶ استفاده از روغن حامل انار به صورت موضعی در مراقبت از پوست و ماساژ، تولید کلاژن را تقویت می‌کند، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد، ظاهر زخم را کاهش می‌دهد، باعث تغییر در آسیب پوست می‌شود و رطوبت پایدار را بدون باقی مانده چربی یا مسدود شدن منافذ باقی می‌گذارد.

استفاده دارویی روغن هسته انار 

▶ از نظر دارویی، روغن حامل انار التهاب را کاهش می‌دهد، از پوست در برابر آسیب های خورشید محافظت می کند، ناراحتی ناشی از پسوریازیس و اگزما را برطرف می کند و بازسازی پوست را تسریع می کند تا بهبود زخم را تسریع کند.

روغن هسته انار برای مو

▶ روغن حامل انار به طور موثر بر روی انواع موها کار می‌کند تا رشته‌های خشک و کدر را آبرسانی کند و از عوامل تنش زای محیطی محافظت کند. باعث تحریک گردش خون در پوست سر، از بین بردن آلودگی و شوره سر می‌شود، از آسیب به فولیکول‌ها جلوگیری می‌کند و رشد موهای سالم را افزایش می‌دهد.

خرید روغن هسته انار
خرید روغن هسته انار عمده

برخی از خصوصیات روغن هسته انار

  • موهای خشک را احیاء می‌کند و از آلودگی محیط زیست محافظت می‌کند.
  • به تحریک گردش خون در پوست سر، تقویت عروق خونی و رشد مو کمک می‌کند.
  • قرمزی، خارش و التهاب ناشی از اگزما و پسوریازیس را تسکین می‌دهد.
  • مو را تغذیه می‌کند.
  • غنی از ویتامین C است که بافت هم‌بند را در فولیکول‌های مو تقویت می‌کند و باعث تحریک رشد مو می‌شود.
  • سطح pH پوست را متعادل می‌کند و باعث کاهش تولید بیش از حد چربی و روغن می‌شود.
  • غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و پلی‌فنل‌ها برای محافظت در برابر آسیب‌های رادیکال آزاد.
  • پشتیبانی از بازسازی سلول. روغن هسته‌ی انار بازسازی و تعمیر پوست را انجام می‌دهد و به طور چشمگیری در کاهش و جلوگیری از چین و چروک مؤثر هست.
  • خواص ضد میکروبی
  • خواص ضد التهابی
  • هیدرات‌ها، پوست را تغذیه کرده و نرم می‌کند. 

به طور کلی این روغن در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و مو شامل شامپو، مرطوب‌کننده‌ها، صابون‌ها و حتی در برخی داروها استفاده می‌شود. روغن هسته انار دارای سه برابر قدرت آنتی‌اکسیدانی چای سبز (و شراب قرمز) است.

روغن هسته انارتصفیه نشده یا تصفیه شده؟ کدام یک بهتر است؟

روغن هسته انار از دانه‌های میوه آن گرفته می‌شود که ابتدا قبل از فشار دادن سرد خشک می‌شود. روغن تصفیه نشده یا “بکر”، فشرده شده با روش سرد، بالاترین سطح از ترکیبات فیتو اکتیو مفید را بدون هیچ گونه مواد شیمیایی یا حلال در فرآیند حفظ می‌کند. روغن هسته انار تصفیه شده بیشتر فرآوری می‌شود، غالباً با سفید کردن، بو گرفتن یا افزودن حلال‌ها که ممکن است برخی از عناصر غذایی گیاهی را نیز از بین ببرد.

یک روغن با عملکرد بالا

روغن هسته انار به دلیل اثرات بالای آن بر روی پوست، روغن حامل ویژه‌ای محسوب می‌شود. این ترکیب میزان جذب متوسطی دارد و کیفیت هیدراتاسیون، نرم کنندگی، بازسازی و محافظت از آن قوی است. به عنوان یک روغن حامل، استفاده از آن روی پوست بی‌خطر است، اما به دلیل غنای آن و قیمت بالای آن، اغلب در غلظت های حدود 5-15٪ در فرمول‌های مراقبت از پوست استفاده می‌شود.

روغن هسته انار علاوه بر افزودن به سرم، روغن، کرم، لوسیون و مرهم برای صورت و بدن به خوبی کار می‌کند. در صورت امکان به دنبال روغن‌های تصفیه نشده با فشار سرد باشید تا اطمینان حاصل کنید که حداکثر مواد فعال و کیفیت محافظتی حفظ شده است.

خرید روغن هسته انار
خرید روغن هسته انار

فواید روغن هسته انار برای پوست

انار همچنان به عنوان یک منبع غذایی محبوب و قدرتمند غنی از مواد مغذی شناخته شده و ارزشمند است. این ماده به دلیل مواد مغذی غنی از ویتامین، فیبر، آنتی اکسیدان‌ها و پلی فنول‌ها مصرف می‌شود. انارها معمولاً به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده نیز استفاده می‌شوند. شربت گرنادین از آب انار ساخته شده است.

انارها (یا عصاره‌های آن‌ها) امروزه به عنوان یک ماده مغذی موثر در صنعت بهداشت شناخته می‌شوند که دارای مزایای مستند برای بیماران قلبی، سرطانی و کلسترول بالا است. بعلاوه، انار به دلیل دارا بودن ترکیب اسید لینولئیک مزدوج CLA به عنوان عامل ضد التهاب قوی مورد ستایش قرار می‌گیرد. میوه یا آب انار به دلیل کیفیت آنتی اکسیدانی خود مصرف می‌شود، در حالی که روغن دانه ممکن است برای محافظت از آنتی اکسیدان به صورت موضعی روی پوست قرار گیرد.

روغن هسته انار دارای مزایای شگفت انگیز برای مراقبت از پوست است! این ماده یک مرطوب کننده موثر است و در عین حال کیفیت ضد التهاب، ضد میکروبی، التیام دهنده و مغذی را به پوست لطیف می‌کند. روغن هسته انار باعث بازسازی و ترمیم پوست می‌شود و به طور موثر چین و چروک‌های اپیدرم را کاهش می‌دهد و از آن جلوگیری می‌کند. این روغن دارای توانایی محافظت طبیعی، محافظت از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش و آسیب رادیکال‌های آزاد است.

خرید روغن هسته انار
خرید روغن هسته انار

نحوه استفاده از روغن هسته انار برای مو

ضد شوره: کافی است آن را در شامپوی خود مخلوط کرده و روی پوست سر و موهای خود استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از آن به عنوان یک درمان روغن داغ استفاده کنید. این روغن را با روغن نارگیل 1: 4 مخلوط کرده، گرم کرده و روی پوست سر و موهای خود بمالید. بعد از 2-3 ساعت با شامپوی معمولی بشویید.

موهای براق: این روغن به عنوان سرم مو بهترین عملکرد را دارد. چند قطره بر روی موهای حوله‌ای بزنید و ببینید بعد از خشک شدن هوا موهای شما چقدر براق است. همچنین می‌توانید از آن به عنوان یک روش درمانی روغن داغ که در بالا ذکر شد استفاده کنید تا موهای شما براق و ابریشمی شود.

رشد مو: برای استفاده از این روغن برای رشد مو، آن را روی پوست سر خود بمالید و با استفاده از نوک انگشتان یا ماساژور ماساژ دهید. برای بهبود گردش خون و کاتالیز رشد مو این کار را مرتباً انجام دهید.

بهبود موخوره: برای استفاده از این روغن برای موخوره، آن را روی انتهای موهای خشک شده حوله خود بمالید. همچنین می‌توانید قبل از خواب آزادانه آن را روی انتهای موها بمالید و موها را بالا ببندید و صبح بشویید.

خرید روغن هسته انار
خرید روغن هسته انار

فروش روغن هسته انار عمده

روغن هسته انار به صورت گالن‌های ۲۰ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول روغن هسته انار مورد نیاز را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست