سدیم لورویل سارکوزینات برای پوست و چشم غیر تحریک کننده است

خرید سدیم لوریل سارکوزینات

فروش سدیم لوریل سارکوزینات 30 درصد که یک عامل پاک کننده ملایم و تقویت کننده کف است و در شامپو بچه، پاک کننده صورت، شستشوی کف، شامپو حالت دهنده، صابون استفاده می شود.

برای استعلام قیمت سدیم لوریل سارکوزینات 30%

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

سدیم لوریل سارکوزینات چیست

سدیم لوریل سارکوزینات، (30٪ Surfactants MILD INCI) یک سورفاکتانت خفیف و غیر یونی با ظرفیت خنک‌کننده برتر و دارای خصوصیات خفیف و صاف برای شامپوها، لوسیون‌های حمام، پاک‌کننده‌های صورت و خمیردندان‌ها هست. سدیم لوریل سارکوزینات با سورفاکتانت‌های آنیونی، کاتیونی و آمفوتریک سازگار است. به عنوان یک ماده ملایم و تحریک‌کننده، برای استفاده در شامپو، محصولات استحمام، پاک‌کننده‌های صورت و شست‌وشوی بدن مناسب است. سطح استفاده پیشنهادی 3-5٪ است.

سدیم لوریل سارکوزینات (Sodium Lauroyl Sarcosinate) با تمام سورفاکتانت‌های غیر یونی و آنیونی سازگار است و با اکثر سورفاکتانت‌های کاتیونی سازگاری خوبی دارد. لوریل سارکوزینات سدیم نوعی نمک سدیم از مشتقات آسیلی سارکوزین است که یک اسید آمینه طبیعی است که در ماهیچه‌ها و سایر بافت‌های بدن یافت می‌شود. سیلوزین‌های آسیل به عنوان اسیدهای چرب اصلاح‌شده در نظر گرفته می‌شوند که در آن‌ زنجیره‌های هیدروکربن توسط یک گروه آمیدومتیل در موقعیت آلفا قطع می‌شوند.

این ماده به شکل مایع بی‌رنگ تا زرد روشن با مقدار pH 7.5-8.5 فعال٪ 29-31 رنگ (هازن) ≤30 (٪) NaCl / KCl (٪) -0.2 است. سدیم لوریل سارکوزینات یک سورفاکتانت است (ذرات خاک را برطرف می‌کند) مشتق N-acyl سارکوزین مورد استفاده در مواد آرایشی در صابون‌های مایع، خمیردندان‌ها و غیره است.

کاربرد سدیم لوریل سارکوزینات

یک سورفکتانت خفیف و غیر یونی با ظرفیت خنک‌کننده برتر و دارای پوست خفیف و صاف برای شامپوها، لوسیون‌های حمام، پاک‌کننده‌های صورت و خمیر دندان‌ها وجود دارد. به عنوان یک ماده ملایم و تحریک‌کننده کم، برای استفاده در شامپو، محصولات حمام، پاک‌کننده‌های صورت و شست‌وشوی بدن مناسب است. سطح استفاده پیشنهادی 3-5٪ است.

این ماده به عنوان داروهای نرم‌کننده مو و مواد پاک‌کننده سورفاکتانت در مواد آرایشی و همچنین برای بهبود خیساندن و نفوذ محصولات دارویی موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیلوزین‌های آسیل و نمک‌های سدیم آن‌ها نیز به دلیل خاصیت اصلاح کریستال، ضد زنگ‌زدگی و ضد خوردگی در صنایع فلزات تکمیل و پردازش فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان یک عامل کف‌سازی و پاک‌کننده در شامپو، تراشیدن کف، خمیر دندان و محصولات شست‌وشوی کف استفاده می‌شود.

سدیم لورویل سارکوزینات با سورفاکتانتهای آنیونی ، کاتیونی و آمفوتریک سازگار است.

لوریل سارکوزین سدیم دارای مشخصه‌های زیر است:

1. برای پوست و چشم فرد تحریک‌کننده نیست.

2. قادر به تشکیل کف‌های خامه‌ای غنی و پایدار هستید.

4. سازگار با انواع مختلف سورفاکتانت‌های یونی

5. به راحتی روی سطح پوست جذب می‌شود.

6. آسان برای تجزیه بیولوژیکی

سدیم لوریل سارکوزینات در شامپو

 یک پودر یا مایع طبیعی است که از نارگیل به دست می آید. در شامپوی شما، نقش مهمی به عنوان یک سورفکتانت ایفا می کند – ماده ای که قادر است کثیفی و روغن را از موهای شما پاک کند. به عبارت ساده تر، سدیم لورویل سارکوزینات همان چیزی است که باعث می شود تا شامپوی شما کف می کند و موهای شما را تمیز می کند. نباید با سدیم لوریل سولفات (SLS) اشتباه شود، این ماده یک پاک کننده ملایم و عامل کف کننده است. روغن و کثیفی اضافی را جذب می کند و سپس آن را امولسیون می کند، تا به راحتی با آب شسته شود. بر خلاف SLS، سدیم لورویل سارکوزینات غیر تحریک کننده است و مو را از بین نمی برد.

سدیم لورویل سارکوزینات طبیعی است یا مصنوعی؟

لورویل سارکوزینات سدیم یک سورفکتانت مصنوعی یا مشتق از گیاه (ماده پاک کننده) است که به عنوان امولسیفایر نیز عمل می کند.

خطرات سدیم لوریل سارکوزینات

طبق گفته FDA، سدیم لوریل سارکوزینات در صورتی که طبق دستورالعمل استفاده شود کاملاً بی خطر است. پنل تخصصی بررسی مواد آرایشی (CIR) ایمنی این ماده را تایید کرد. یافته های آنها ثابت کرد که سدیم لوروئیل سارکوزینات بعید است که باعث حساسیت یا تحریک پوست شود.

فروش سدیم لوریل سارکوزینات

فروش سدیم لورویل سارکوزینات به صورت بشکه‌های 250 کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، سدیم لوریل سارکوزینات و سایر مواد مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست