فروش سیانوکوبالامین

خرید پودر سیانوکوبالامین

برای خرید پودر سیانوکوبالامین، می‌توانید به داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی مراجعه کنید و این ماده را به صورت آزاد تهیه کنید. همچنین، می‌توانید این ماده را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی و تامین کنندگان معتبر خریداری کنید. در هنگام خرید، باید به دو مورد مهم توجه داشته باشید. اولاً، مطمئن شوید که تامین کننده شما دارای مجوزهای لازم برای فروش پودر سیانوکوبالامین است و محصولاتی که به شما ارائه می‌دهد با استانداردهای مربوطه سازگاری دارند. دوماً، بهتر است با توجه به نیاز خود، از تأمین کنندگان مختلف درخواست خود را ارسال کنید تا بتوانید بهترین قیمت را برای خرید پودر سیانوکوبالامین دریافت کنید.

پیشگامان شیمی واردکننده و تامین کننده برتر سیانوکوبالامین پودری از کشورهای چین و آلمان می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

سیانوکوبالامین چیست؟

سیانوکوبالامین نوعی ویتامین B12 است که برای پیشگیری و درمان سطح پایین این ویتامین مورد استفاده انسان قرار می‌گیرد. بیشتر افراد به میزان کافی ویتامین B12 از رژیم غذایی خود دریافت می‌کنند. ویتامین B12 برای حفظ سلامتی متابولیسم، سلول‌های خونی و اعصاب شما مهم است. کمبود جدی ویتامین B12 ممکن است منجر به تعداد کم گلبول‌های قرمز (کم‌خونی)، مشکلات معده، روده و آسیب عصبی دائمی شود.

چندین فرم دارویی سیانوکوبالامین ایجاد شده است، از جمله:

  • قرص
  • تزریق و فرم اسپری بینی Label ،19 ،20

این دارو ابتدا توسط FDA در سال 1942 برچسب خورده شد. کمبود ویتامین B12 ممکن است در شرایط بهداشتی خاصی از جمله مشکلات روده و معده، تغذیه نامناسب، سرطان، عفونت HIV، بارداری، سالخوردگی، الکلیسم رخ دهد. همچنین ممکن است در افرادی که از رژیم غذایی گیاهی (وگان) شدید پیروی می‌کنند، رخ دهد.

کاربرد سیانوکوبالامین:

تزریق سیانوکوبالامین نیز گاهی اوقات برای درمان شرایط ارثی که باعث کاهش جذب ویتامین B12 از روده می‌شود، کاربرد دارد. تزریق سیانوکوبالامین نیز گاهی اوقات برای درمان متیل آمونیک اسیدوریا (یک بیماری ارثی است که بدن نمی‌تواند پروتئین را تجزیه کند) استفاده می‌شود و گاهی به نوزادان برای جلوگیری از اسیدوریا متیلمالونیک پس از تولد داده می‌شود.

سیانوکوبالامین یک ترکیب هماهنگ‌کننده کبالت است که توسط میکروب‌های روده ایجاد می‌شود و یک ویتامین محلول در آب طبیعی از خانواده Bکمپلکس است که برای جذب روده باید با فاکتور ذاتی ترکیب شود.سیانوکوبالامین برای خون‌سازی، متابولیسم عصبی، تولید DNA و RNA و متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین لازم است. B12 باعث بهبود عملکرد آهن در چرخه متابولیک و کمک به اسید فولیک در سنتز کولین می‌شود.

مواد حاوی ویتامین B12:

ویتامین B12 یا کوبالامین یک ویتامین است که به شما در تجزیه مواد غذایی برای تولید انرژی کمک می‌کند. بدن شما از آن برای تشکیل گلبول های قرمز و DNA استفاده می‌کند. شما همچنین برای عملکرد صحیح عصبی به آن نیاز دارید و برای ساخت ترکیبی که بدن شما برای ساخت مواد ژنتیکی، پروتئین‌ها، هورمون‌ها و چربی‌ها به آن نیاز دارد بسیار مفید و ضروری است. ویتامین B12 در صدف، جگر، غلات غنی شده، ماهی، گوشت، لبنیات و تخم مرغ یافت می‌شود.

عوارض ناشی از کمبود سیانوکوبالامین:

کمبود ویتامین B12 ممکن است منجر به خستگی، ضعف، یبوست، کاهش وزن، کاهش اشتها و مشکلات عصبی شامل افسردگی، مشکلات حافظه، سردرگمی، زوال عقل، مشکل در تعادل و بی‌حسی و سوزن‌سوزن‌شدن در دست و پا شود. افرادی که دارای اختلالات گوارشی هستند و در جذب مواد مغذی دچار مشکل هستند (بیماری سلیاک، کم‌خونی لگنی، گاستریت آتروفیک)، گیاه‌خواران و زنان باردار یا شیرده‌ و گیاه‌خوارها در معرض خطر کمبود B12 هستند.

فروش سیانوکوبالامین:

امکان خرید سیانوکوبالامین در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول سیانوکوبالامین مورد نیاز صنایع غذایی و دارویی را با بهترین قیمت سیانوکوبالامین و بهترین کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست