فروش کلسیم استات

کلسیم استات چیست؟

کلسیم استات یک نمک کلسیم از اسید استیک است. کلسیم یک ماده معدنی برای بسیاری از کارکردهای سلولی از جمله انتقال ضربه عصبی، انقباض عضلات، عملکرد قلبی، تشکیل استخوان و نفوذپذیری غشای مویرگی و سلول است. این ماده به دلیل داشتن خاصیت اتصال به فسفات به صورت خوراکی به منظور پیشگیری یا درمان کمبود کلسیم و درمان هیپرفسفاتمی به صورت خوراکی تجویز می‌شود.

استات بی‌آب یک جامد سفید یا رنگی، سنگین، کریستالی با طعم کمی تلخ است. بوی کمی از اسید استیک ممکن است وجود داشته باشد. مونوهیدرات ممکن است به شکل سوزن، گرانول یا پودر باشد. استات همچنین می‌تواند به سایر مواد معدنی مانند فسفات متصل شود و به دفع آنها از بدن کمک کند.

کاربرد کلسیم استات

کلسیم استات برای جلوگیری از بالا بودن میزان فسفات خون در بیمارانی که به دلیل بیماری شدید کلیه در دیالیز هستند، استفاده می‌شود. دیالیز مقداری فسفات را از خون شما خارج می‌کند، اما برای حفظ تعادل سطح فسفات دشوار است. کاهش سطح فسفات خون می‌تواند به قوی نگه داشتن استخوان‌ها، جلوگیری از تجمع غیرقانونی مواد معدنی در بدن شما کمک کند و احتمالاً خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته‌های ناشی از فسفات زیاد را کاهش می‌دهد. کلسیم استات یک ماده معدنی طبیعی است که با نگه داشتن فسفات از رژیم غذایی کار می‌کند تا بتواند از بدن شما خارج شود.

نحوه استفاده از کلسیم استات

این دارو معمولاً با هر وعده غذایی از طریق دهان مصرف می‌شود. مقدار مصرف این دارو بستگی به شرایط پزشکی شما و پاسخ به درمان دارد. اگر از فرم مایع استفاده می‌کنید، از یک دستگاه اندازه‌گیری دارو یا قاشق استفاده کنید. طبق برنامه‌ای که پزشک به شما داده است از آن استفاده کنید.

فروش کلسیم استات

این ماده در بسته‌بندی‌های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند.

این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود. قیمت‌های عرضه شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

پیشنهاد میکنیم محصولات زیر را نیز دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست