خرید کومارین

معرفی کومارین

کومارین ماده‌ای طعم‌دهنده است که در غلظت‌های نسبتاً زیادی در انواع دارچین وجود دارد که در مجموع با عنوان “Cassia Coumarin” شناخته می‌شوند. Coumarin، یک ترکیب آلی با بوی مشخص یونجه تازه است که از درخت تنکا یا با ترکیب شیمیایی حاصل می‌شود. در عطرها و طعم‌دهنده‌ها و برای تهیه سایر مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کومارین متعلق به کلاس هتروسیلیک ترکیبات آلی است، زیرا مولکول آن حاوی حلقه‌ای از اتم‌های بیش از یک عنصر است. حضور کومارین موجود در لوبیای تنکا، که در آن با ترکیب گلوکز قند وجود دارد، در سال 1820 مشاهده شد. سنتز آن در سال 1868 توسط شیمی‌دان انگلیسی سر ویلیام هنری پرکین اولین کاربرد یک واکنش شیمیایی عمومی بود که اکنون با نام وی شناخته شده است.

ساختار کومارین

چندین ترکیب دیگر موجود در گیاهان، یا رایگان یا همراه با گلوکز، ساختار کومارین را دارند. یکی از این‌ها دیکومارول است که ابتدا از یونجه شیرین خراب جدا شده است. از این دارو در پزشکی برای کاهش تمایل خون به لخته استفاده می‌شود.

خواص و کاربرد کومارین

Coumarin یک ترکیب شیمیایی است که در بسیاری از گیاهان یافت می‌شود. این ماده از نظر طعم تلخ، سرکوب‌کننده اشتها است و احتمالاً توسط گیاهان به عنوان یک ماده شیمیایی دفاعی برای جلوگیری از شکار تولید می‌شود. مفیدترین روش برای سنتز کومارین از فنل و اتیل استات و همچنین با استفاده از کاتالیزور است.

کومـارین در صنعت داروسازی به عنوان یک مولکول پیشرو در سنتز تعدادی از داروهای ضد انعقاد مصنوعی شبیه به Dicoumarol، به ویژه وارفارین و برخی از جوندگان حتی قوی‌تر استفاده می‌شود. این دارو یک رقیق‌کننده خون است که برای صاف نگه‌داشتن خون و جلوگیری از ایجاد لخته‌های خون استفاده می‌شود.

عوارض مصرف کومارین

از بین رفتن اشتها، حالت تهوع، اسهال یا تاری دید ممکن است در ابتدا اتفاق بیفتد که بدن شما با دارو سازگار شود.

خونریزی یا کبودی غیرمعمول، خون در ادرار یا مدفوع، سردرد شدید.

ممکن است باعث شود ادرار به رنگ نارنجی و قرمز روشن شود.

فروش کومارین

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشات شما مشتریان عزیز، محصول مورد نیاز صنایع دارویی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند. این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود.

قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همواره پائین‌ترین قیمت است. شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست