فروش متیل ترشیو بوتیل اتر

متیل ترشیو بوتیل اتر (MTBE) چیست؟

متیل ترشیو بوتیل اتر (MTBE) یک مایع قابل اشتعال با بوی مشخص است. این ماده از ترکیب شیمیایی مانند ایزوبوتیلن و متانول ساخته شده است و از دهه 1980 به عنوان یک افزودنی برای بنزین بدون سرب استفاده شده است تا برای سوختن کارآمد استفاده شود. MTBE در پزشکی برای دفع سنگ‌های صفراوی استفاده می‌شود. بیشتر MTBE با بنزین مخلوط شده است، بنابراین اکثر مردم درمعرض تماس با این ماده هستند، در حالی که در معرض بخارات سوخت یا گازهای خروجی خودرو قرار می‌گیرند.

جهت استعلام قیمت متیل ترشیو بوتیل اتر

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

متیل ترشیو بوتیل اتر(MTBE) سبب افزایش میزان اکسیژن سوخت می‌شود و میزان مونواکسید کربن و آلودگی هوا را کاهش می­‌دهد. MTBE در خاک بسیار متحرک است و حرکت آن در آب، تابع قوانین حرکت آب در خاک است. MTBE مقاومت زیادی به تخریب زیستی دارد و نیمه عمر آن در آب بالا و جذب آن توسط ذرات خاک، ضعیف است. متیل ترشیو بوتیل اتر دارای حلالیت بالایی در آب و بسیار متحرک است. 

کاربرد متیل ترشیو بوتیل اتر چیست؟

  • بیش از 90 درصد از این مایع در بنزین به عنوان تقویت‌کننده اکتان و اکسیژن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • MTBE همچنین می‌تواند برای تولید ایزووبیلن با خلوص بالا مورد استفاده قرار گیرد که بیشتر برای تولید لاستیک بوتیل، پلی‌ایزووبیلن بسیار واکنشی، متیل‌متاکریلات (MMA) و برخی از مشتقات کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در مناطق شهری که در مورد آلاینده‌هایی مانند مونوکسید کربن نگرانی‌ وجود دارد، EPA ممکن است نیاز به استفاده از MTBE یا اتانول به عنوان یک عامل اکسیژن‌کننده برای سوختن سوخت در ماه‌های زمستان بیشتر باشد.

فروش متیل ترشیو بوتیل اتر(MTBE):

شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول متیل ترشیو بوتیل اتر (MTBE) اسید مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید.

قیمت mtbe

متیل ترشیاری بوتیل اتر (MTBE) مایعی فرار، قابل اشتعال و بی رنگ با بوی ملایم متمایز است. ویژگی های اصلی آن امتزاج پذیری با بنزین، فشار بخار مخلوط کم و خواص تقطیر است. MTBE کمی در آب بدون مشکل جداسازی فاز محلول است. در مقایسه با سایر سوخت های اکسیژن دار، چگالی اختلاط کمتری دارد، فشار بخار مخلوط کمتری دارد و مشکل خوردگی ندارد. جهت دریافت قیمت mtbe با ما تماس بگیرید.

تولیدکنندگان mtbe در ایران

در حال حاضر پتروشیمی شیمی بافت و خط تولید MTBE در مجتمع کیمیا بندر امام زیرمجموعه پتروشیمی بندر امام به صورت فعال در حال تولید mtbe  در ایران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست