فروش پودر زرده تخم مرغ

خرید پودر زرده تخم مرغ

“تخم مرغ یک خوراکی شگفت‌انگیز” و یکی از اجزای اصلی کالاهای پخته شده در فرآیند پخت و پز است. نان، کیک، مخلوط نانوایی، و انواع دسرها بخش عمده‌ای از بافت منحصر به فرد خود را مدیون طعم و رطوبت تخم مرغ هستند. علاوه بر این تخم مرغ دارای خواص زیادی است.

برای استعلام قیمت و خرید پودر زرده تخم مرغ

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

 شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

تخم مرغ چربی اشباع کمی دارد و یکی از بهترین منابع ویتامین D است، ماده مغذی که برای رشد استخوان‌ های قوی ضروری است. در حقیقت، تخم مرغ یک نیروگاه تغذیه‌ای است. فقط با دریافت 75 کالری، پروتئین با کیفیت بالا، مقادیر مختلف از 13 ویتامین و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین A، ویتامین B12 و فولات دریافت می‌کنید.

فروش پودر زرده تخم مرغ

تخم مرغ یکی از مهم‌ترین منابع غذایی است. هر تخم‌مرغ تقریباً 6 گرم پروتئین، 1 گرم کربوهیدرات، 7 گرم لیپید و همچنین مقداری فسفر، آهن و ویتامین‌های A،E و K دارد. سفیده تخم‌مرغ شامل مقدار قابل توجهی آب است که در آن 50 درصد پروتئین، نیاسین و ریبوفلاوین می‌باشد. از آنجایی که در زرده تخم‌مرغ لسیتین به وفور یافت می‌شود، در نتیجه زرده تخم‌مرغ دارای خاصیت امولسیون پایدار می‌باشد.

اگرچه استفاده از آن در آشپزخانه برای تهیه کالاهای پخته شده و صبحانه بسیار آسان است، اما تخم مرغ بسیار فاسد شدنی است. تخم مرغ‌ها باید در یخچال نگهداری شوند و ماندگاری آن‌ها نسبتاً کوتاه است. تخم مرغ‌های پودر شده و خشک جایگزینی مناسبی برای تخم مرغ‌های تازه ارائه می‌دهند و عملکرد با کیفیت و سازگار را به لیست ویژگی‌ها اضافه می‌کنند.

محصولات تخم مرغ خشک را می توان تا یک سال یا بیشتر در شرایط مناسب نگهداری و ذخیره کرد. خطر آلودگی باکتری‌ها به دلیل استفاده نادرست به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد و همچنین زمان تمیز کردن نیز کاهش می‌یابد. مواد تخم مرغ جامد بخوبی با سایر مواد خشک مخلوط می‌شوند و می‌توانند بلافاصله استفاده شوند. وقتی نوبت به استفاده از تخم مرغ به عنوان منبع پروتئین برای مکمل غذایی یا افزایش عضله می‌رسد، تخم مرغ به عنوان ارزان‌ترین منبع پروتئین با کیفیت بالا ارزیابی می‌شود. پودر تخم مرغ و سفیده تخم مرغ خشک این هزینه را کاهش می‌دهد.

پودر زرده تخم مرغ چیست؟

پودر زرده تخم مرغ یک روش مناسب برای استفاده از زرده تخم مرغ بدون زحمت و دردسر جدا کردن زرده از سفیده است. پودر زرده تخم مرغ با آب مخلوط می‌شود و زرده تخم مرغ مایع ایجاد می‌کند. 1 پوند پودر زرده تخم مرغ، وقتی به آب اضافه شود، 2.3 پوند زرده تخم مرغ مایع تولید می‌کند. محصولات تخم مرغ پودر شده پاستوریزه هستند و نیازی به یخچال ندارند.

پودر زرده تخم مرغ از طریق جدا کردن، پاستوریزاسیون و خشک کردن اسپری زرده تخم مرغ تولید می‌شود و به شکل پودر خشک در می‌آید. پودر زرده تخم مرغ منبع لبنی و پروتئینی مناسب گیاهخواران است. سرشار از لسیتین است. لسیتین امولسیون‌کننده خوبی است و سرشار از کولین است.

فروش پودر زرده تخم مرغ

نحوه تولید پودر زرده تخم مرغ

اولین مرحله در تولید محصولات تخم مرغ، شکستن تخم‌ها و جدا کردن زرده و سفیده از پوسته‌های ناخواسته است. تخم‌ها توسط تجهیزات خودکار پردازش می‌شوند، تخم‌ها از روی تخت منتقل می‌شوند، سپس پوسته ها را شسته و ضد عفونی می‌کنند، تخم‌ها را می شکنند و سفیده و زرده‌ها را جدا می‌کنند و یا آن‌ها را برای محصولات کامل تخم مرغ نگه می‌دارند.

محصولات تخم مرغ مایع قبل از پردازش اضافی فیلتر، مخلوط  و سپس سرد می‌شوند. این محصول تخم مرغ مایع (به صورت پاستوریزه) همان چیزی است که هنگام آبرسانی مجدد محصول تخم مرغ پودر شده خود دریافت می‌کنید. تخم‌های پودر شده تمام فواید طبیعی یک تخم مرغ را در یک بسته راحت و غیر قابل فساد فراهم می‌کنند. از اینجا محصول تخم مرغ پاستوریزه می‌شود.

طبق قانون، کلیه محصولات تخم مرغ باید پاستوریزه شوند. این بدان معنی است که آن‌ها باید به سرعت گرم شوند و در حداقل دمای مورد نیاز برای مدت زمان مشخصی نگهداری شوند. این فرآیند باعث از بین رفتن سالمونلا و هر نوع باکتری دیگری می‌شود، اما تخم مرغ را نمی پزد و بر رنگ، طعم یا ارزش غذایی تأثیر نمی‌گذارد. محصولات تخم مرغ خشک با پاشیدن تخم مرغ مایع در یک اتاق خشک کن گرم پودر می‌شوند. پودر برای مدت مشخصی در اتاق خشک کردن باقی می‌ماند تا قوام مورد نظر را بدست آورد.

کاربرد و مزیت پودر زرده تخم مرغ:

زرده تخم مرغ به دلیل خاصیت امولسیون بودن به خصوص در سس مایونز، سس سالاد و سس خامه‌ای معروف است. اما کاربردهای آشپزی دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، پودر زرده تخم مرغ معمولاً در کاربردهای نانوایی استفاده می‌شود. همچنین در محصولات نانوایی، لسیتین موجود در زرده تخم مرغ از دست دادن رطوبت را کاهش می‌دهد و اثر نرم کنندگی دارد. هنگامی که با مواد تشکیل‌دهنده دیگر مانند خامه یا شیر، نان، رول ترکیب می‌شود، یک ترکیب مناسب برای ساندویچ‌ها است. روکش سطحی براق و قهوه‌ای-طلایی را ایجاد می‌کند و از خشک شدن و سفت شدن پوست محصولات شیرینی جلوگیری می‌کند.

  • لسیتین مایع در زرده تخم‌مرغ موجب می‌شود روغن در خمیر بیسکوییت به صورت یک‌نواخت پراکنده شود.
  • زرده تخم‌مرغ موجب افزایش ارزش غذایی و افزایش زمان نگه‌داری می‌شود.
  • نرمی بیسکوییت، شیرینی و برخی کیک‌ها از دیگر استفاده‌های زرده تخم مرغ می‌باشد.
  • چسبندگی بین بافت‌های محصول را زیاد کرده و محصولی با کیفیت‌تر با طعم و رنگ بهتری را برای ما فراهم می‌سازد.
  • مورد استفاده برای ساخت سس مایونز به دلیل داشتن خاصیت امولسیفایر موجود در آن.
  • امکان نگه‌داری پودر تخم‌مرغ خیلی بیشتر از تخم‌مرغ تازه است.
  • پودر تخم‌مرغ فضای کمتری را اشغال می‌کند و در صنایع مختلف به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پودر تخم‌مرغ در فرآورده‌های گوشتی موجب افزایش جذب آب و حفظ خواص ظاهری می‌شود.
  • استفاده این پودر برای تولید ماکارانی موجب افزایش حجم ماکارانی می‌شود.

ایمنی پودر زرده تخم مرغ

پودر سفیده تخم مرغ، پودر زرده تخم مرغ و پودر تخم مرغ می‌توانند در شیرینی‌پزی، نانوایی و یا پخت و پز استفاده شوند. آن‌ها پاستوریزه هستند اما به ویژه در صورت استفاده برای افراد پرخطر مانند افراد مسن، کودکان خردسال یا افرادی که دارای نقص سیستم ایمنی هستند، بهتر است از آن‌ها به صورت پخته شده استفاده شود.

کاربران باید مطمئن باشند که دمای داخلی محصول پخته شده به 160 درجه فارنهایت می‌رسد. محصولات تخم مرغ را می‌توان در دستورالعمل‌هایی که به طور معمول با تخم مرغ خام تهیه نمی‌شوند، جایگزین کرد (سالاد سزار، سس Hollandaise، اگ‌ناگ، بستنی خانگی و ژله پروتئین یا مکمل).

فروش پودر زرده تخم مرغ

شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌ شما مشتریان عزیز، محصول پودر زرده تخم‌مرغ مورد نیاز را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در بسته‌بندی‌های ۲۰ کیلوگرمی تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

قیمت‌های عرضه‌شده توسط این شرکت همیشه پائین‌ترین قیمت است و شما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر مقایسه نمائید. برای سفارش این محصول با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست