قیمت فروش پودر شیر

قیمت فروش پودر شیر

جهت استعلام قیمت پودر شیر عمده

و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷
۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۸
۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲

شنبه  تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ |  پنج شنبه ۹ الی ۱۳تماس با پیشگامان شیمی

سیاری از مردم علاقه‌ای به شیر خام ندارند، اما پودر شیر به عنوان سریع‌ترین و آسان‌ترین گزینه برای رفع شیر مورد نیاز شماست. نیازی به نگرانی در مورد جوشاندن شیر قبل از مصرف یا قراردادن در یخچال برای جلوگیری از فساد نیست. کافی است یک قاشق بزرگ پودر شیر را در یک لیوان آب گرم اضافه کنید، خوب هم بزنید و آماده شود. (ترکیب شیر با وجود سبک زندگی تنبل شما را لاغر نگه می‌دارد)

در روزگار امروز، از مهم‌ترین نوع چای و قهوه گرفته تا هنگام پخت و پز، به عنوان بخشی مهم از نیازهای خانواده تبدیل شده است. ذخیره‌سازی آن بسیار آسان است، صرفه اقتصادی دارد و با مواد مغذی ضروری بسته‌بندی شده است.

پودر شیر چیست؟

شیر خام تقریباً:

  • 87.3 درصد از آب
  • 3.9 درصد چربی‌های شیر
  • 8.8 درصد مواد جامد بدون چربی شیر (پروتئین، قند شیر، مواد معدنی و غیره)

را تشکیل می‌دهد. برای به‌دست آوردن پودر شیر، شیر خام تبخیر می‌شود تا زمانی که مواد جامد شیر باقی می‌ماند. به طور خلاصه، پودر شیر، شیر تبخیر شده است که بیشتر چگالش و فرآوری می‌شود. در طی فرآیند تبخیر، شیر نیز در دمای کنترل‌شده پاستوریزه می‌شود تا از رشد هر نوع باکتری جلوگیری شود.

مانند شیر خام، شیر پودر شده با مواد مغذی پر‌شده است. منبع خوبی از مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری مانند منیزیم، کلسیم، روی، پتاسیم و همچنین ویتامین های A، D، E و K است. پودر شیر همچنین تامین نیاز روزانه شما به دیگر عناصر مهم غذایی مانند آمینو‌اسیدها و آنتی‌اکسیدان‌ها را بر عهده دارد که وظیفه تعدادی از عملکردها از جمله رشد سلولی، تحریک سیستم ایمنی بدن، کمک به لخته شدن خون، جذب کلسیم و غیره را برعهده دارند.

آیا می‌توان شیر معمولی را با نسخه پودری آن جایگزین کرد؟

پودر شیر به عنوان یک جایگزین مناسب و عملی برای شیر پاستوریزه معمولی عمل می‌کند. با این وجود چند مورد وجود دارد که باید قبل از استفاده نسخه پودری، به خاطر بسپارید.نسخه‌های پودر شده تقریباً شبیه به غذای معمولی مانند شیر معمولی هستند، مگر اینکه دومی کمی از نظر عطر و طعم، عطر و برخی از مواد مغذی اساسی مانند فسفر، سلنیوم و ویتامین‌های کمپلکس B کمی بهتر باشد. در صورت تصمیم به انتخاب پودر شیر، مطمئن شوید که این ماده با مواد معدنی و مواد مغذی غنی و تقویت شده است.

دکتر گرگی شارما، متخصص تغذیه و مدیریت وزن در دهلی، یکی از مضرات مرتبط با مصرف پودر شیر را بیان می‌کند. به گفته وی، “بسیاری از اوقات، مردم قادر به ایجاد تعادل بین نسبت مناسب پودر شیر و آب نیستند. این می‌تواند منجر به کمبود مواد مغذی و همچنین به خطر افتادن اثرات غذایی مصرف شیر به صورت پودر شود. من بعنوان یک متخصص تغذیه، پودر شیر را برای مصرف طولانی مدت توصیه نمی‌کنم. نمی‌توان آن را به عنوان یک جایگزین وعده غذایی مستقل بیان کرد.

با این حال، دکتر Ritika Samaddar, از Max Healthcare Saket، دهلی نو، تأکید می‌کند که “در پشت بسته به وضوح بیان شده‌است که برای رسیدن به بازده غذایی مورد نظر خود، چه مقدار پودر باید با چه مقدار آب اضافه شود. اگر کسی با دقت به دستورالعمل‌های پشت بسته عمل کند، مصرف پودر شیر به اندازه شیر معمولی است. “وی همچنین به مصرف‌کنندگان هشدار می‌دهد، “در هند، اکثر پودرهای شیر حاوی شکر اضافه شده هستند که به طور خودکار باعث افزایش ارزش کالری می‌شود و همچنین برای مبتلایان به دیابت مطلوب نیست. در چنین حالتی، مطمئن شوید که مارک تجاری را انتخاب کنید که “شکر اضافه شده” را ذکر نکند.

فواید سلامتی پودر شیر

پودر شیر چیست | خرید و قیمت پودر شیر

ترمیم سلولی را ارتقا می‌بخشد و سیستم ایمنی را تنظیم می‌کند

هر فنجان شیر منبع غنی از پروتئین، به ویژه پروتئین کازئین و پروتئین وی است.

این پروتئین‌های موجود در شیر به عنوان “پروتئین کامل” در نظر گرفته می‌شوند، به این معنی که آن‌ها حاوی تمام اسیدهای آمینه اساسی هستند که بدن شما را قادر به عملکرد در در شرایط عالی.می‌کند. اسیدهای آمینه به رشد و نمو بدن شما کمک می‌کنند تا ترمیم سریع سلول‌های شما بهبود یابد و عملکرد سیستم ایمنی بدن را تنظیم کند. شیر همچنین حاوی ویتامین‌های A، D، E و K. است. ویتامین A موجود در شیر به رشد و تمایز سلول‌ها کمک می‌کند، ویتامین E با تحریک پاسخ بدن به بیماری‌ها به تنظیم سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و ویتامین K در لخته شدن مناسب خون کمک می‌کند. این پودرهای شیر می‌توانند به اشکال مختلفی مانند پودر شیر ارگانیک که دارای سلامتی بیشتری هستند، باشند.

تقویت عضله‌سازی

پروتئین وی، یکی از پروتئین‌های با کیفیت بالا در شیر، حاوی اسیدهای آمینه با زنجیره شاخه‌دار است که در ساخت ماهیچه‌های شما و تأمین انرژی کافی هنگام ورزش مفید است.  این احتمال از بین رفتن عضلات (یا آتروفی عضلات) ناشی از عدم فعالیت‌های بدنی و از دست رفتن عضلات مرتبط با سن را کاهش می‌دهد. این فواید سلامتی شیر، آن را به عنوان یک مکمل توصیه‌شده برای ورزشکاران یا بزرگسالان با سبک زندگی فعال و همچنین افراد مسن تبدیل می‌کند. شیر می‌تواند باعث ترمیم عضلات و همچنین کاهش درد و آسیب عضلات شود که این امر برای ورزشکاران و بزرگسالان با فعالت جسمی بالا مفید است. همچنین می‌تواند به عنوان جایگزینی برای کسانی که نوشیدنی‌های پروتئینی را برای کارهای روزمره قبل و بعد از تمرین مصرف می‌کنند، مورد استفاده قرار گیرد. یا از آن به عنوان یک ماده برای پنکیک‌های پودری پروتئین خود استفاده کنید.

از طرف دیگر بزرگسالان مسن می‌توانند از افزایش توده عضلانی و حرکت بدنی بهتری برخوردار شوند.

شکستگی و سایر خطرات مرتبط با استخوان را کاهش می‌دهد

شیر همیشه با استخوان‌های قوی‌تر و سالم‌تر همراه بوده و دلیل خوبی دارد.

کلسیم موجود در شیر مقادیر کافی از نیاز روزانه کلسیم را فراهم می‌کند. کلسیم و ترکیب آن با سایر مواد مغذی موجود در شیر (فسفر، پتاسیم و پروتئین) برای حفظ سلامت و استخوان‌های قوی شما ضروری است. بنابراین، از جمله شیر در رژیم غذایی روزانه شما می‌تواند شما را از خطرات مربوط به استخوان مانند شکستگی، پوکی استخوان و از بین رفتن استخوان به ویژه هنگام بزرگتر‌شدن استخوان‌ها دور کند. اگرچه در حال حاضر درمانی برای استئوآرتریت وجود ندارد، اما مشخص شد که نوشیدن روزانه شیر با کاهش پیشرفت بیماری مرتبط پودر شیر را می‌توان به عنوان یک مکمل غذایی برای کسانی که نیاز به کلسیم اضافی در استخوان‌های خود دارند استفاده کرد زیرا به راحتی در نوشیدنی‌هایی مانند اسموتی و میلک‌شیک یا به غذاهای مانند پودینگ مخلوط می‌شود.

 به حفظ قلب سالم کمک می‌کند

شیر حاوی پتاسیم است که باعث کاهش فشار خون می‌شود.مصرف تنظیم شده پتاسیم از طریق مصرف شیر می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهد. پروتئین با کیفیت بالا که در شیر وجود دارد، که به حفظ مقدار سالم ماهیچه (یا توده عضلانی لاغر) کمک می‌کند، در هنگام ترکیب با ورزش به حفظ وزن و کاهش آن کمک می‌کند.

شیر سالم را برای افراد ی که قابلیت تحمل لاکتوز را ندارند فراهم می‌کند

افرادی با نیازهای غذایی منحصر به فرد وجود دارند که به دلیل عدم تحمل لاکتوز قادر به هضم شیر نیستند.همچنین کسانی هستند که به دلیل نگرانی در مورد سلامتی، محدودیت رژیم یا ترجیح شخصی از نوشیدن شیر خودداری می‌کنند. خبر خوب این است که هم اکنون پودر شیر با لاکتوز پایین و همچنین گزینه‌های دیگر شیر غیر لبنی  که در عین حال همان مزایای سلامتی را دارند، متناسب با نیازهای آن‌ها نیز موجود است.

پودر شیر چیست | خرید و قیمت پودر شیر

در زیر چند نمونه از گزینه‌های پودر شیر بر پایه گیاهان ذکر شده‌است:

  • شیر بادام
  • شیر بادام زمینی
  • شیر نارگیل
  • شیر سویا
  • شیر کنف
  • شیر جو دوسر
  • شیر برنج

توجه به این نکته مهم است که برخی از این محصولات ممکن است حاوی اجزای اضافی مانند طعم‌دهنده‌های مصنوعی، شیرین‌کننده‌ها و مواد نگهدارنده باشند. همیشه برچسب را بررسی کرده و مارک‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا مشخص کنید کدام یک به بهترین وجه با نیازها و ترجیحات شما مناسب است. با این وجود، تعداد فواید سلامتی شما از یک وعده پودر شیر رقیق شده به میزان غذایی آن بستگی دارد، بنابراین به خاطر داشته باشید که همیشه برچسب را بررسی کنید.

سخن نهایی

در کل، پودر شیر یک جایگزین مناسب برای شیر معمولی ارائه می‌دهد.با این حال، همانطور که کارشناسان در بالا خاطرنشان کردند، ضروری است که شما محصول مناسب را انتخاب کرده و طبق دستورالعمل‌های غذایی ذکر شده روی آن مصرف کنید – این امر بسیار مهم است، به خصوص وقتی که برای تغذیه چه‌ها استفاده می‌شود.

منابع : wikipedia

قیمت فروش پودر شیر

شما می‌توانید برای خرید پودر شیر به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید. شرکت بازرگانی پیشگامان شیمی یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تأمین مواد اولیه در ایران، آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، مواد اولیه  را در تمامی زمینه‌های دارویی و پزشکی، صنعتی، آرایشی بهداشتی، اسانس‌ها، غذایی با بهترین قیمت و کیفیت تأمین کنید. این محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن به وسیله سیستم حمل و نقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

جستجو در پیشگامان شیمی
فهرست